[ROOT] Galaxy Mini II (GT-s6500D) Odin'siz Root Atma

  • 3 Nisan 2013
  • 26641 Okunma
  • 25 Cevap

  1. Galaxy Mini II (GT-s6500D) Root Atma


    Merhaba Arkadaşlar,
    Sizlere root nasıl atılır onu paylaşacağım. Bu root işlemi Odin kullanmadan root atma. Yani Flashlayarak root atma.



    GEREKLİ DOSYA

    Galaxy Mini II ( GT-s6500D ) Root Dosyası :
    İNDİR

    Galaxy Mini II ( GT-s6500D ) unRoot Dosyası : İNDİR

    < Resmi açmak için tıklayın >




    KURULUM:
    Not:
    Açma ve Tıklama İşlevini Power Tuşu İle Yapılır

    1. Öncelikle Telefonumuzda
    [COLOR=#800080]Clocwork Recovery Mod 6[/COLOR] Yüklü Olması Lazım. (yazıya tıklayarak ulaşabilirsiniz)(Yoksa Rootlanmaz)

    2. İndirdiğimizdosyayı hafıza kartımıza atalım.

    3. Vol- , Vol+ , Home , Power Tuşlarına Basarak C.Recovery Mod 6'yı Açalım.

    4. "install zip from sdcard " Açın ve "choose zip from sdcard" tıklayın. Oradan Root dosyası olan zip Dosyamızı Seçelim . Ve
    "Yes -...." kısmına tıklayın.

    5. Yaklaşın 1 dk. sürenyüklemedensonra. " +++Go Back+++" Yazısına Tıklayarak Geri Gidelim.

    6. Son Olarak "reboot system now" Tıklayarak Telefonumuzu Açalım.
    (Size Soru Sorar ise "No" ya tıklayın ve Öyle Açın.)





    :megafon:Emeğe Saygı !!! :oke:



    [HR][/HR]

     


    Yazan: Mhmmd Ali
    cyberstrike, -Android ve Muammer1834 bunu beğendi.
  2. Tesekkurlerrr
     
    Mhmmd Ali bunu beğendi.
  3. :rica:
     
  4. teşekkürler . peki rootu yükledikten sonra nasıl kaldıracağız
     
    Mhmmd Ali bunu beğendi.
  5. unroot dosyası var onunla.
     
    -Android bunu beğendi.
  6. Teşekkürler
     
  7. Rica ederim -Android kardeş :)
     
    -Android bunu beğendi.
  8. root u başarıyla attım teşekkürler ama hiç bir faydasını görmedim sistem uygulamalarını kaldıramıyorum oyunları hafıza kartına taşıyamıyorum no-frils cpu adlı programdan cpu hızını arttıramıyorum bu yüzden pişmanım
     
  9. installion aborted hatası alıyorum ne yapmalıyım
     
  10. Recovery mod 6 yı kurdunuz mu?
     
  11. Bu clockwork recovery 6 nasıl açılıyor? Yani tuşları biliyorum ama o tuşlara basılı tutunca, ekrana ne geldiğinde elimizi çekiyoruz? Ben tuşlara ilk bastığımda ekrana samsung logosu geliyor ve hemen altında da sarı bir ünlem işareti levhası çıkıyor. Sonra samsung gt-s6500d ekranı geliyor, elimi çekiyorum, telefonda simsiyah ekran. Yani açılmıyor. Hoş, o noktada elimi çekmesem de aynı şey oluyor. Recovery mod'u yüklerken odin hiçbir hata vermedi. Başarıyla yüklendi dedi de ben moda niye giremiyorum acaba? Nasıl yapacağız bu işi?
     
  12. samsung yazısını görünce elini çekeceksin. bende de oluyo öle bazen
     
    cyberstrike bunu beğendi.
  13. BU kadar basit bir şeyi o kadar denememe rağmen hiç olmaması utandırıyor insanı doğrusu. :) Teşekkür ediyorum. Root yükleme işleme başarılı. Son bir soru olarak, acaba telefona bu haliyle twingle key midir nedir, onu yükleyip sayacı sıfırlamayı denersem iş görür mü?
     
  14. onun hakkında bir şey diyemeyeceğim. bilmiyorum
     
  15. Başlangıç en önemlisiydi ve bu konudaki yardımınız takdire şayan. Çok teşekkürler.
     
    Son düzenleme: 19 Eylül 2013
    Mhmmd Ali bunu beğendi.
  16. :rica:
     
  17. o ünlem başarılı olduğunun ispatıdır. o tuşlara basılı tutun samsung yazısı çıkınca elinizi o tuşlardan çekin. kolay gelsin :oke:
     
  18. tşkrler dün yaptım. 4.2.2 yüklendi... yalnız bu mesaj bölümü siyah nasıl renklendirebiliriz. yani gelen kişinin mesajı farklı renkte benim gönderdiğim mesaj farklı renkte olacak şekilde nasil ayarlayabiliriz...
     
  19. benim bildiğim kendisi ayarlıyo. baloncuk rengini
     
Yüklüyor...
21/09/2018 - 01:27