adminler sunları siteye yüklermi acaba hotfile,rapidshare gibi sitelerden tel dosya alamıyor flashplayer güncelleme istio ama güncelleme yok
Off ne yazdım be
Normalde bu kadar yazmam ama saat sabahın 5 i olmuş.Sıkıntıdan ugrasacak sey arıorum 
youtube de arat cozumu varya tamam güzelde bu fake pokemon oyunu.çözümü yokmu bunun.çôzumsuz bitiremiorum çnkù![]()
oyun değilmiş arkadaşlar.şmdi nasıl diceksiniz ben baya ilerledim ve steel citye girmeden önce bir poketopu var onu okuyunca oyunun 0.5 beta sürümü olduğunu öğreniyorsunuz ve steel citye girince oyun takılıyor ve hiç hareket etmiyor.doğal olarak ilerleyemiyorsunuz.bilgi vereyim dedim tam yeniden pokemona sarmışken bu olay da beni sarstı.
yada chaos black

arkadaslar bu oyunu nıntendonun kendı sıtesinde bnew black ve new white olarak buldum serkan roket binasını gectınmı acaba ben bayabı ılerlemıstım oyunda
Bu oyundan bahsediyosan Ben bu oyunu oynamadım ya.Çözümü olmadan geçemiyorum
Hem orjinal oyun değil.O kadar ilerledikten sonra takılır ,donar falan .Gerek yok .serkan aklın fikrin böyle oyunlarda cocuklugunu yasayamamıs ınsan tipi var sende![]()
![]()
![]()
çocuk oyunu falan değildir ayrıca.Çözümsüz bitiremezsin o derece. 
