Nokia C7 (799 TL) Tavsiye Lazım

Sponsorlu Bağlantılar

mehmetcaner

Üye
Arkadaşlar merhaba Yurtdışından gelme elimde kutusunda sıfır orjinal C7 telefon var kayıt işlemi gerekmekteymiş. Br tane yaptırdığımız için diğerini yaptıramıyorum pasaportu olupta kaydettiririm diyen varsa satabilirm burasıda yerimidr blmiyorum ama ihtiyacı olanlar düşünebilirler .
 


slant1111

slant1111

Üye
c7 nin lensi carl zeiss falan değl tavsye etmem.8mpx olduguna aldanmayın.macro suz tlfn alınmaz
 

Silinen Üye 2149105

Kapalı Hesap
bence android al
 
PriZm

PriZm

Üye
c7 nin lensi carl zeiss falan değl tavsye etmem.8mpx olduguna aldanmayın.macro suz tlfn alınmaz

yakın çekim yapmayacaksan makronun önemi yok.ayrıca her fotografıda yakından çekmiyoruz değilmi?

Carl zeiss 5800 dada vardı gördük ne olduğunu:nono:


c7 ile çekilmiş birkaç fotoğraf (moonlife01 'e teşekkürler)

 
  • Beğen
Tepkiler: mehmetcaner

mehmetcaner

Üye
c7 nin lensi carl zeiss falan değl tavsye etmem.8mpx olduguna aldanmayın.macro suz tlfn alınmaz
Gördüğüm kadarı ile sizde C7 kullanıyorsunuz onuda söyleyinde millet görüşünüze daha iyi inanır bende nokia meraklısı biriyim bende kullanıyorum daha önceki telm N82 5 MP idi 1 yıl sonra denemek için fotoğraf bastırmıştım gözlerime inanamadım resimin güzelliğine birde şunu söyliyeyim fotoğraf makinam Fuji Finepix bende fotoya meraklıyımdır inanın %95 insana yeter kapastede fotoğraf çekebilirsiniz benim görüşüm bu . Bazı arkadaşlar Android demiş ama bende de oda var vodafone 945 işletim sistemi bana nokianın symban daha kullanışlı geliyor. onunda kamerası 5 mp ama karanlıkta bişey gördüğüm yok kameradan insan nokianın farkını burda anlıyor arkadaşlar.
 
ermisares

ermisares

Üye
    Konu Sahibi
Nokia C7 almaktan vazgeçtim, telefonu elime aldım ve menüde filan gezindim fakat çok yavaş. Samsung Wave'e filan baktım onlar akıyor :D
fiyatı en fazla 850 TL olan bir Android (2.2 veya daha yüksek) telefon arıyorum. Yardımcı olur musunuz?
 
PriZm

PriZm

Üye
Nokia C7 almaktan vazgeçtim, telefonu elime aldım ve menüde filan gezindim fakat çok yavaş. Samsung Wave'e filan baktım onlar akıyor :D
fiyatı en fazla 850 TL olan bir Android (2.2 veya daha yüksek) telefon arıyorum. Yardımcı olur musunuz?

bence vazgeçme.şuanlık GPU hızlandırması kapalı c7 de.açıldığında androidi hız açısından sollayacak:)
 
SilentOne

SilentOne

Üye
hem c7 de nokianın sırları var anna nfc açıldı bellada neler açılır aca
 
  • Beğen
Tepkiler: ~N.A.W.Y~

burakkuz

Üye
paranı çöpe atma yani c7 alma
 
SilentOne

SilentOne

Üye
aynen daha s^3 lerin hızları açılmadı
 


Üst Alt