Nokia 603 RM-779 Belle Feature Pack 1 CFW by okitox

Sponsorlu Bağlantılar

okitox

okitox

Üye
    Konu Sahibi
Nokia 603 RM-779 Belle Feature Pack 1 CFW by okitox
Arkadaşlar kendi hazırladığım CFW'dir.

*Hacklidir.

*Widgetler şeffaf, wifi widget'i dahil...

*Rompatcher falan eklemedim. Ne zaman bunu eklesem telefon 2-3 gün sonra saçmaladı. İsteyen kendi koyabilir yardımlı yardımsız :)

*İşlemci %100
*Varsayılan FPS 75
*OpenGL 2 açık.

*Tema efekti eklendi.

*Tarayıcı E'ye alındı.

*Wifi hassasiyeti arttı.

*Ekolayzır ayarları eklendi. Özellikle Hype seçeneği ile birlikte dolby açılınca çok deli oluyor :)

*Heap boyu artırıldı programlar gecikmeden kapanıyor.

Genel olarak çok kurcalamadım. Sadece telefon FP1 den çok daha hızlı çalışıyor. Hackli olduğu için istediğim programı yükleyebiliyorum. Tema efekti de zevk meselesi olsa da benim kullandığım bana çok güzel ve hızlı geliyor. Sade ama hızlı cfw sevenler için şu anda 603 için yapılmış en iyi cfw budur.

Kullanan arkadaşlara hayırlı olsun diyorum...

Bunlar da linkler...


 
  • Beğen
Tepkiler: kartal076 ve jumong64


VKUCUKSAHİN

VKUCUKSAHİN

Üye
Hazırlayan eline sağlık :D 603'cüler istiyordu :)..
 
Febris

Febris

Üye
Temiz çalışma olmuş :) 603 kullananlar sevinecek. ;)

---------- Eklendi @ 17:23:10 ---------- Yazıldı @ 16:56:50 ----------

Bende temiz bir cfw yapıyorm C6-01 özellikler aynı gibi dolby harıç :)
 
leeshore

leeshore

Üye
Bu konuda biraz acemiyim. Nasıl atıcaz bunu tele yardım eder misiniz ?
 
okitox

okitox

Üye
    Konu Sahibi
dostum phoenix kullanarak telefonu flashlaman gerekiyor. forumda anlatımı mevcut araştırıp bulabilirsin...
_____________________________

cfw yaparken çok abartılıyor bazen gerekli gereksiz bir sürü programla beraber geliyor. ben bunları eklemedim mesela. isteyen istediğini yüklesin. orjinalden dışarı çok çıkmayı sevmiyorum kendi adıma :)
 
leeshore

leeshore

Üye
Senin için sorun olmazsa teamviewer ile yardım eder misin ? en azından tam olarak anlayabilirim. Konuları okudum fakat pek anladığım söylenemez.

Edit: Tamamdır yükledim gerçekten çok güzel olmuş :)
 
Febris

Febris

Üye
dostum phoenix kullanarak telefonu flashlaman gerekiyor. forumda anlatımı mevcut araştırıp bulabilirsin...
_____________________________

cfw yaparken çok abartılıyor bazen gerekli gereksiz bir sürü programla beraber geliyor. ben bunları eklemedim mesela. isteyen istediğini yüklesin. orjinalden dışarı çok çıkmayı sevmiyorum kendi adıma :)


Çok haklısın bende CFW yapıyorum C6-01'e benzer özelliklerde. :)
 
okitox

okitox

Üye
    Konu Sahibi
Senin için sorun olmazsa teamviewer ile yardım eder misin ? en azından tam olarak anlayabilirim. Konuları okudum fakat pek anladığım söylenemez.

Edit: Tamamdır yükledim gerçekten çok güzel olmuş :)

çok sevindim dostum. Güle güle kullan. Hız olarak farketmiştir bir hayli. :)
 
yusuf_bey

yusuf_bey

Üye
keşke fp1 i tam anlamıyla gösteren ssler koysaydın.
 
okitox

okitox

Üye
    Konu Sahibi
ss'e ne gerek varki. ne yaptıysak yazıyor yukarda. çok bi görsellik eklemedim zaten :)
 
lumos16

lumos16

Üye
bu cfw yi jaf ile atabiliyormuyuz?
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
eline sağlık kardeş.603 kullanıcılarına hayırlı olsun :)
 
MoleküL1997

MoleküL1997

Üye
Kardeşim gereksiz programları kaldırdınmı ? Örneğin nFC Tanıyalım vs.
 
okitox

okitox

Üye
    Konu Sahibi
Kardeşim gereksiz programları kaldırdınmı ? Örneğin nFC Tanıyalım vs.

yok dostum hiç dokunmadım programlara sadece görünüm ve işlemci ekran kartı ayarları gibi işe yarar şeyleri değiştirdim. fazla kurcalayınca garip bişey oluyor çünkü :)
 
MoleküL1997

MoleküL1997

Üye


yok dostum hiç dokunmadım programlara sadece görünüm ve işlemci ekran kartı ayarları gibi işe yarar şeyleri değiştirdim. fazla kurcalayınca garip bişey oluyor çünkü :)

Hmm... Bu aralar bir cfw yüklemeyi düşünüyorum ama maalesef bu seninki olmayacak çünkü gereksiz programlar gözüme batıyor. Yinede emeğine sağlık.

Edit: Eğer cfw yapmayı öğrenirsem senin içinde mahsuru olmazsa bu cfwyi gönlüme göre modlayabilirim.
 
leeshore

leeshore

Üye
Tema efektlerini nasıl değiştirebilirim ?
 
okitox

okitox

Üye
    Konu Sahibi
e:effects içine atacaksin dostum. Yoksa oluştur tema dosyalarını içine at yeniden başlat. Yalnız dikkat et e olacak yani hafıza kartı değil. Hafıza kartı f oluyor.
 
leeshore

leeshore

Üye
Malesef işe yaramıyor.
 


Üst Alt