tekrar merhabalar (:
öncelikle teşekkürler ilk defa özel bir cfw kullanıyorum ve sorunsuz yükledim ve kullanıyorum, menü düzeninden efektlere hemen herşey harika olmuş sadeliktende fazla ödün verilmemiş emek harcanmış belli ellerine sağlık (:
üstad yalnız bide bişi soracaktım, ben önceden orjinal cfw kullanırken yerleşik bileşen hatası aldığım bazı widgetler vardı, program şeklinde kuramıyordum da mif lerini josefpatch gibi bi yama kurup e:/rescue/apps in içine postalıyoduk şimdi aynısını yapmayı denedim de beceremedim galiba

buralarda bi değişiklik yaptın mı nereye gönderecez mif leri (:
edit: hallettim usta sen bi değişiklik yapmamışsın eski şeyin aynısını yapınca başardım . ilkinde becerememişim
