Nokia 603 RM-779 FP1 CFW by Okitox Vol.2

Sponsorlu Bağlantılar

okitox

okitox

Üye
    Konu Sahibi
Nokia 603 RM-779 FP1 CFW by Okitox Vol.2
Evet arkadaşlar. İlk cfw üzerine yenilikler eklenmiştir...

2 aydır deneme yapıyorum. En stabil hali budur...

Öncelikle bunları bir okuyun. Bizzat denedim...

1. Telefona rom patcher atmak telefonu daha çabuk hantallaştırıyor. Ama installserver şart. Ve de var :)

2. İşlemci ayarını %100 yapmak FPS artırmak telefonu hızlandırıyor gibi görünse de aslında stabiliteyi bozuyor. (opera mobile'de işlemci 100 iken desktop modunda sayfa takılırken 75 iken takılmadan açılıyor gezilebiliyor) Yok illa 100 olsun diyenler varsa onlar için değiştirebilirim...

3. Mif dosyalarının yerini değiştirme joshlog falan telefonu bozuyor resmen. Saçmalıyor alet.

Bunları söyledikten sonra...

vol 2'nin 1 den farkları...

1. İşlemci orjinal bırakıldı. Fps ve open gl ayarları fabrika çıkışı...
2. E posta widgeti değiştirildi.
3. Tema efekti değiştirildi.
4. Telefon en stabil en uzun şarj ömrü verecek şekilde modifiye edildi.
*Tema efekti eklendi. (E:Effects içine atılarak değiştirilebilir)

*Tarayıcı E'ye alındı.

*Wifi hassasiyeti arttırıldı.

*Ekolayzır ayarları eklendi. Özellikle Hype seçeneği ile birlikte dolby açılınca çok deli oluyor :)

*Heap boyu artırıldı programlar gecikmeden kapanıyor.

Genel olarak çok kurcalamadım. Hackli olduğu için istediğim programı yükleyebiliyorum. Tema efekti de zevk meselesi olsa da benim kullandığım bana çok güzel ve hızlı geliyor. Sade ama hızlı cfw sevenler için şu anda 603 için yapılmış en iyi cfw budur.














http://www.dosya.tc/server17/LaiDYy/RM-779.rar.html

 
  • Beğen
Tepkiler: jumong64 ve pRime.


MoleküL1997

MoleküL1997

Üye
Kardeşim resimlerdeki widgetler cfw'de var mı? Bu arada emeğine sağlık.
 
okitox

okitox

Üye
    Konu Sahibi
var kardeş var resimler benim telefondan zaten...
 
MoleküL1997

MoleküL1997

Üye
var kardeş var resimler benim telefondan zaten...

Hmm gerçekten güzel cfw yapmışsın emeğine sağlık. Peki önceki versiyondada sorduğum gibi gereksiz uygulamalar duruyor mu? Gerçi duruyorsada büyük ihtimal yükleyeceğim cfwni senden başka cfw yapan yok doğru dürüst.
 
leeshore

leeshore

Üye
Artıları:
Efektlerin kolayca değiştirilebilmesi çok güzel olmuş.
Açılış animasyonu hoş olmuş.
Ekolayzır seçenekleri gayet iyi.

Eksileri:
Eklediğin efekt biraz kasıyor.
Sanki ilk yaptığın cfw ye göre biraz yavaş kalmış.

Sonuç olarak emeğine sağlık yükledim kullanıyorum.
 
okitox

okitox

Üye
    Konu Sahibi
Hmm gerçekten güzel cfw yapmışsın emeğine sağlık. Peki önceki versiyondada sorduğum gibi gereksiz uygulamalar duruyor mu? Gerçi duruyorsada büyük ihtimal yükleyeceğim cfwni senden başka cfw yapan yok doğru dürüst.

hocam gereksiz uygulamaları silebilirsin zaten. ayrıca onları silmek çok zaman alıyor o kadar vaktim de yok malesef :S üzgünüm. benim de hoşuma giden bişey değil şu kpss geçtikten sonra bakıcam onların çaresine :)

Artıları:
Efektlerin kolayca değiştirilebilmesi çok güzel olmuş.
Açılış animasyonu hoş olmuş.
Ekolayzır seçenekleri gayet iyi.

Eksileri:
Eklediğin efekt biraz kasıyor.
Sanki ilk yaptığın cfw ye göre biraz yavaş kalmış.

Sonuç olarak emeğine sağlık yükledim kullanıyorum.

rica ederim dostum...

efekt benim telde hiç kasmıyor kardeşim gayet akıcı. ufak tefek kasılmalar da olsa ben rahatsız olur değiştirirdim böyle olmasa. belki senin telde bi sıkıntı vardır yada benimkinde yoktur bilemiyorum :D

öncekine göre programlar yavaş açılıyor olabilir ama emin ol daha stabil çalışıyor :)
 
MoleküL1997

MoleküL1997

Üye


hocam gereksiz uygulamaları silebilirsin zaten. ayrıca onları silmek çok zaman alıyor o kadar vaktim de yok malesef :S üzgünüm. benim de hoşuma giden bişey değil şu kpss geçtikten sonra bakıcam onların çaresine :)



rica ederim dostum...

efekt benim telde hiç kasmıyor kardeşim gayet akıcı. ufak tefek kasılmalar da olsa ben rahatsız olur değiştirirdim böyle olmasa. belki senin telde bi sıkıntı vardır yada benimkinde yoktur bilemiyorum :D

öncekine göre programlar yavaş açılıyor olabilir ama emin ol daha stabil çalışıyor :)

Tamam kardeşim silebileceğimi biliyorum şu NFCyi tanıyalım adlı uygulama silinmiyor maalesef. Hiçbir temaylada uyumlu değil ikonlar arasında sırıtıyor:) En kısa zamanda yükleyeceğim cfwyi :)
 
okitox

okitox

Üye
    Konu Sahibi
Tamam kardeşim silebileceğimi biliyorum şu NFCyi tanıyalım adlı uygulama silinmiyor maalesef. Hiçbir temaylada uyumlu değil ikonlar arasında sırıtıyor:) En kısa zamanda yükleyeceğim cfwyi :)

ben bi klasör açıp onun içine atıyorum onları. sosyal ağlar da mesela o şekilde. simge değişmiyor :)
 

bilal13

Üye
1. cfwden daha hızlı calısıyor demı bırde bır rıcam olacak işlemciyi %85 yaparmısın belkı boyle yapınca tam yerınde olcak hd oyunlar ıcın felan bırde oncekı cfwde telfon acılıyordu bıraz beklıyodum kendıne gelıyordu sonra opera mobıle gırınce telefon kapanıp acılıyordu acaba işlemci %100 dü diye mi oyle oluyordu emeğine saglık ılerde daha guzel cfwler beklıyoruz senden


 
MoleküL1997

MoleküL1997

Üye


ben bi klasör açıp onun içine atıyorum onları. sosyal ağlar da mesela o şekilde. simge değişmiyor :)
Peki kardeşim bi şekilde halletcem ben onu.

1. cfwden daha hızlı calısıyor demı bırde bır rıcam olacak işlemciyi %85 yaparmısın belkı boyle yapınca tam yerınde olcak hd oyunlar ıcın felan bırde oncekı cfwde telfon acılıyordu bıraz beklıyodum kendıne gelıyordu sonra opera mobıle gırınce telefon kapanıp acılıyordu acaba işlemci %100 dü diye mi oyle oluyordu emeğine saglık ılerde daha guzel cfwler beklıyoruz senden



okitox kardeşim bu sürümde böyle bir sorun yok dimi
 
okitox

okitox

Üye
    Konu Sahibi
bilal kardeş birinci sürümde de bunda da opera hiç hata vermedi bende valla. Ilk sürümde işlemci yüzde yüz ayardaydi bunda orjinal değerde. Ben çok denedim yani o değerlerle oynamak telefonun düzenini bozuyor sadece. Ama tamam senin istediğin gibi bir de hızlı sürüm yayınlarım. Akşam yeni sürüm geliyor zaten. Dikkat ettiyseniz seviye 2 titreşim çalışmıyordu. Onu düzelttim. Müzik çalar ekran koruyucu düzeldi. Ayrıca yap dedikleriniz varsa yazın halledelim.
 

bilal13

Üye
bilal kardeş birinci sürümde de bunda da opera hiç hata vermedi bende valla. Ilk sürümde işlemci yüzde yüz ayardaydi bunda orjinal değerde. Ben çok denedim yani o değerlerle oynamak telefonun düzenini bozuyor sadece. Ama tamam senin istediğin gibi bir de hızlı sürüm yayınlarım. Akşam yeni sürüm geliyor zaten. Dikkat ettiyseniz seviye 2 titreşim çalışmıyordu. Onu düzelttim. Müzik çalar ekran koruyucu düzeldi. Ayrıca yap dedikleriniz varsa yazın halledelim.
Sadece fp1 den daha hızlı ve ve dah stabil olsun batarya ömrü uzun birde rica etsem yeni müzik çalar ve yeni browser eklersen memnun olurum saol kardes sımdıden
 
MoleküL1997

MoleküL1997

Üye
Sadece fp1 den daha hızlı ve ve dah stabil olsun batarya ömrü uzun birde rica etsem yeni müzik çalar ve yeni browser eklersen memnun olurum saol kardes sımdıden

Kardeş sistem FP1 olduğu için yeni browser zaten var ama şu müzik çaları işini bende merak ediyorum doğrusu. Görünümü bizim teldekinden farklı.
 

bilal13

Üye
kardes bizim browser 8.2 ama benim dedigim 8.3 var hatta yeni n8 cfwlerinde var bir de müzik çalar 17.2 yeni müzik çalar ise 17.3 ya kardes senı cok ugrastırdım kusura bakma benım dedıklerımı yapma sen kendı kafana gore yap cfwni bana bakma zaten senın cfwni kullanacam gercektten kusura bakma
 
okitox

okitox

Üye
    Konu Sahibi
link var mi onların olduğu. Bizim tellerde çalışır mi denemek lazım. Port programlar sorunlu oluyor çünkü genelde. :)
 
MoleküL1997

MoleküL1997

Üye
link var mi onların olduğu. Bizim tellerde çalışır mi denemek lazım. Port programlar sorunlu oluyor çünkü genelde. :)

Modların linki varmı bilmiyorum ama Febris'in C6-01 cfwsinde var ona sor istersen http://www.maxicep.com/s-3-cfw-modifiye-fw-bolumu/nokia-c6-01-rm-718-belle-professional-v3-24-05-2012-a-648371.html
 
okitox

okitox

Üye
    Konu Sahibi
kardeş c6-01 fp1 güncellemesini almadı ki :) ayrıca onun müzik çalar bizimkinden eski. o web browseri da denedim biraz kastırınca kapatıyor kendini işe yaramaz yani :)
 
MoleküL1997

MoleküL1997

Üye
kardeş c6-01 fp1 güncellemesini almadı ki :) ayrıca onun müzik çalar bizimkinden eski. o web browseri da denedim biraz kastırınca kapatıyor kendini işe yaramaz yani :)

Web browser fp2 ile gelecekmiş zaten. Müzik çalar bizimkinden eski ama bence daha güzel bir görünümü var :) Bu arada cfw için yeni sürüm filan çıkaracakmısın? Çıkarmayacaksan bu sürümü yükleyeyim ben :)Birde şu bataryayanın içini yeşil yapabilirsen iyi olur kanımca:)

Birde phoenixle resimli cfw yükleme ile ilgili bir konu varsa linkini verebilirmisin bulamadımda

Edit: Sonunda yükledim cfwyi emeğine sağlık stabil birşey olmuş.
 
harunbagatur

harunbagatur

Üye
nasıl yükleyeceğim acil yardımm
 

rcpower38

Üye
nasıl indirebiliyoruz?
 


Üst Alt