Nokia 5610 Xpress Music!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sponsorlu Bağlantılar

sago1

sago1

Üye
Bencede "5610XpressMusic" güzeL bi TeLefon Ben 1.5 senedir kuLLanıorum çok da memnunum sadece Hassas bi teLefon ii korumak gerekio bozuLmaması Lazım.. ;) tşkLer ArkadaşLar..
 


FATİH_58

FATİH_58

Üye
sorunu hafıza kartının arkada olması ve joistiği
 
harunkansız

harunkansız

Üye
bence çok güzel bi telefon ama biraz nazik kullanım istiyo ben görünüşüne bayılıyom valla çok kibar :D hem hayvan gibi kullanmanın alemi yok herhangi bi hata verdiğini hatırlamıyom başkasının eline verme yeter başkası eline alınca hor kullanıo insan kendi parasıyla alıoncamı oluyo bilmiom ama fazla özen gösteriom çoğu s60 4 gb desteklemez bende 4 gb mikro sd var :D n73 e adaptörle tattık kaldırmadı :D:D:P
 
abres

abres

Üye
Arkadaslar 5610 yazılım guncellemegerekıo mutlaka guncelleyın... ılk cıkanlaarasında10 versıyon var :))
 
ahmetcup1

ahmetcup1

Üye
Arkadaşlar Ben Yaklaşık 2 Ay Önce Nokia 5610 Xpress Music Aldım(Teknosadan).Çokkkkk Pişmanım :vurSakın almayın...Nedenmi:
Sürekli Hata Veriyor
Hiçbirşey Oyumlu değil Zaten s40
Ve 6560 YTL Bunu Alıcanıza s60 Harik Telefonlar Var:@

kardeş en süper telefon 5610 aslında hem 3g hem müthiş tasarım hem xm olması süper bence en süper tel 5610
 

nalvu

Üye
bnde 5610 kullanıorum ve bence harika bi telefon hiç bi problemim olmadı olacak gibi de gözükmüo
 

blackhbosss

Üye
bende aldım alın arkadaşlar cok kulanışlı ve hata felan yok
 

denizsda

Üye
5610 kotu mu sen bence aldım dıye hava atıyosun kotu dıyosun 5610 gorebılecegın en guzel telefonlardan bırısı !
o telefonun her bır kımseye yakısması mumkun degıldır !
bence senın elıne hatalı gelmıstır kotuleme. ben e senedır kullanıyorum hıcbır sorunla karsılasmadım ve benım ıcın mukemmel bır telefon.ne satarım nede degıstrırım o sekılde
 

hasanff

Üye
arkadaşar ben alalı altı ay falan oldu telefonu 5 defa garantiye gönderdim ama yinedeolmuyoo güzel telefon ama virüs falan bulaşınca hemen bozuluyo :vur:ah
 
SilentOne

SilentOne

Üye
çok güzel bi tel
 
djzeki9

djzeki9

Üye
5610 vs 5130 a vs atamaz!!!

5130
vs
5610
 
HASAN5610

HASAN5610

Üye
bende kullanıyorum çoook memnunum harika bir telefon ses olsun görüntü olsun herşeyiyle dörtdörtlük telefon
 
heartless_625

heartless_625

Üye
arkadaslar bence 5610 kullanmasını bılen bırısı ıcın gayet güzl bır telefon ses kalıtesı şeklı en önemlısı kameranın çok iyi olması vs...
 

volkitheking

Üye
bende 2 yıldır kullanıyorum ama avrupa yapımı..gayet memnunum ki zaten ExpressMusic serisi telefon alıyorsa ilk önceliğin müzik dinlemektir..aksesuarları gayet başarılı ayrıca şu anda da piyasasını kaybetmemiş nadir telefonlardan..yine alacak olsam gözüm kapalı alırım..
 

Benzer Konular



Üst Alt