Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Nokia 5610 Xpress Music!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sponsorlu Bağlantılar
sago1
Üye
Bencede "5610XpressMusic" güzeL bi TeLefon Ben 1.5 senedir kuLLanıorum çok da memnunum sadece Hassas bi teLefon ii korumak gerekio bozuLmaması Lazım.. tşkLer ArkadaşLar..
FATİH_58
Üye
sorunu hafıza kartının arkada olması ve joistiği
harunkansız
Üye
bence çok güzel bi telefon ama biraz nazik kullanım istiyo ben görünüşüne bayılıyom valla çok kibar hem hayvan gibi kullanmanın alemi yok herhangi bi hata verdiğini hatırlamıyom başkasının eline verme yeter başkası eline alınca hor kullanıo insan kendi parasıyla alıoncamı oluyo bilmiom ama fazla özen gösteriom çoğu s60 4 gb desteklemez bende 4 gb mikro sd var n73 e adaptörle tattık kaldırmadı :P
abres
Üye
Arkadaslar 5610 yazılım guncellemegerekıo mutlaka guncelleyın... ılk cıkanlaarasında10 versıyon var )
Arkadaşlar Ben Yaklaşık 2 Ay Önce Nokia 5610 Xpress Music Aldım(Teknosadan).Çokkkkk Pişmanım Sakın almayın...Nedenmi:
Sürekli Hata Veriyor
Hiçbirşey Oyumlu değil Zaten s40
Ve 6560 YTL Bunu Alıcanıza s60 Harik Telefonlar Var
kardeş en süper telefon 5610 aslında hem 3g hem müthiş tasarım hem xm olması süper bence en süper tel 5610
nalvu
Üye
bnde 5610 kullanıorum ve bence harika bi telefon hiç bi problemim olmadı olacak gibi de gözükmüo
blackhbosss
Üye
bende aldım alın arkadaşlar cok kulanışlı ve hata felan yok
denizsda
Üye
5610 kotu mu sen bence aldım dıye hava atıyosun kotu dıyosun 5610 gorebılecegın en guzel telefonlardan bırısı !
o telefonun her bır kımseye yakısması mumkun degıldır !
bence senın elıne hatalı gelmıstır kotuleme. ben e senedır kullanıyorum hıcbır sorunla karsılasmadım ve benım ıcın mukemmel bır telefon.ne satarım nede degıstrırım o sekılde
hasanff
Üye
arkadaşar ben alalı altı ay falan oldu telefonu 5 defa garantiye gönderdim ama yinedeolmuyoo güzel telefon ama virüs falan bulaşınca hemen bozuluyo
SilentOne
Üye
çok güzel bi tel
djzeki9
Üye
5610 vs 5130 a vs atamaz!!!
5130
vs
5610
HASAN5610
Üye
bende kullanıyorum çoook memnunum harika bir telefon ses olsun görüntü olsun herşeyiyle dörtdörtlük telefon
heartless_625
Üye
arkadaslar bence 5610 kullanmasını bılen bırısı ıcın gayet güzl bır telefon ses kalıtesı şeklı en önemlısı kameranın çok iyi olması vs...
volkitheking
Üye
bende 2 yıldır kullanıyorum ama avrupa yapımı..gayet memnunum ki zaten ExpressMusic serisi telefon alıyorsa ilk önceliğin müzik dinlemektir..aksesuarları gayet başarılı ayrıca şu anda da piyasasını kaybetmemiş nadir telefonlardan..yine alacak olsam gözüm kapalı alırım..