N8 Belle cfw Kurtulus40 belle final 07-05-2012

Sponsorlu Bağlantılar

23palulu23

23palulu23

Üye
versiyon düşümü nasıl yapılıyor ?
 


KeSeGeN

KeSeGeN

Üye
imzamda da anlatm mevcut
 

FRAPSDH

Üye
Arkadaşlar bu tip cfw ler performans ve pil ömrü bakımında ciddi değişiklikler içeriyormu ? Ben orjinal belle kullanıyorum hiç cfw denemedim ama orjinal bellede menüde birkaç program yükledikce menüde gezinirken bile takılıyor .Birkaç program açınca 1-2 saniye yanıt vermediği zamanlarda oldukça oluyor. CFwler buna çözüm müdür ,denemeye değer mi ?
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Arkadaşlar bu tip cfw ler performans ve pil ömrü bakımında ciddi değişiklikler içeriyormu ? Ben orjinal belle kullanıyorum hiç cfw denemedim ama orjinal bellede menüde birkaç program yükledikce menüde gezinirken bile takılıyor .Birkaç program açınca 1-2 saniye yanıt vermediği zamanlarda oldukça oluyor. CFwler buna çözüm müdür ,denemeye değer mi ?
Bence evet,ben cfw kullanmaya başladıktan sonra modifiyesiz yazılımı kullanamıyorum artık,basit ve yavaş geliyor bana.
 
  • Beğen
Tepkiler: Kurtuluş40
polluxea♪

polluxea♪

Üye
eline saglık kurtulus abi bgn indirp denycem..bsy sorcam abi dolby ekli dmi yani ses gensletmeden farklı bi etki yapar heralde dmi ?

- - - Eklendi - - -

denedm süper olms kurtulus abi eline koluna saglık :)
 
juju6611

juju6611

Üye
bir şey sorucam Bu fw i yüklersem Nokianın Yeni güncellemeleri telefonuma güncellemeler kısmına gelir mi?
yoksa Tamamen Nokiadan bağlantısını kesiyor mu?
Mesela( Ovi magaza güncellemesi, Haritalar güncellemesi,) yani Nokia pc suite bagladığımda nokianın güncellemeleri gelir mi?
 
Recep Özmen

Recep Özmen

Üye
bir şey sorucam Bu fw i yüklersem Nokianın Yeni güncellemeleri telefonuma güncellemeler kısmına gelir mi?
yoksa Tamamen Nokiadan bağlantısını kesiyor mu?
Mesela( Ovi magaza güncellemesi, Haritalar güncellemesi,) yani Nokia pc suite bagladığımda nokianın güncellemeleri gelir mi?

Gelir.
 
OG_Ömer

OG_Ömer

Üye
teşekkürler
 
  • Beğen
Tepkiler: marcelo48

FRAPSDH

Üye
Aklıma takılan bir sorum daha var. Pil ömrü bakımından resmi belle ile cfw belle arasında fark var mı? Bende ki resmi bellde pek takılmasamda şarj 1 gün anca gidiyor. Cfw ile 2 güne çıkar mı ve eğer çıkıyorsa ne gibi yazılımsal bir değişiklik var ki pilden daha az yiyor ? CEvap için şimdiden teşekkürler
 
emre.koc

emre.koc

Üye
tuş kilitlerken titreşim sanki yok arkadaşlar sizdede öylemi ?
 

sinansuli

Üye
bu yükleme konusunda zayıf biriyim resimli anlatım yapıp yardım edicek biri yok mu :S
 
KeSeGeN

KeSeGeN

Üye
imzama bak kardsm
 
emre.koc

emre.koc

Üye
yeniden başlat ve diğer simgeler neden kayboluyor acaba bilen varmı ? (açma kapama tuşu)
 

FRAPSDH

Üye
Eline sağlık kurtuluş abicim , çok güzel cfw yapmışsın hayatımda ilk defa cfw attım.Oda bu sürüm oldu, resmi bellede boşa zaman harcıyormuşum haberim yokmuş :d Sade ve seri çalışıyor , cfw atmaya çekinen arkadaşlar internetteki videooları izlesinler yeterli oluyor hiç hata vermeden yüklendi.
 

carizmauqur

Üye
Ben belle orjinal istiyorum ama hiç bi yerde bulamadım yardımcı olacak bir kişi yok mu
 
KeSeGeN

KeSeGeN

Üye
ovi suite ac tlfnu tak guncellemelere bak orda orjinal war.
 
mh.

mh.

Üye
kurtuluş hocam ben bugün itibariyle nokia 808 pureview aldım kısmetse n8 yarın bir arkadaşıma vereceğim. burada çok iyi günler geçti sayende n8i çok stabil kullandık ve çok emeğin var. cihazı sıfırladım ve şimdi n8 vereceğim arkadaşımada senin cfw yi yükleyip vereceğim. artık hocam inşallah en kısa zamanda bir tane 808 alırsın güzel cfwler yaparsın bizde sana dua ede ede yükleriz..

hocam gerçekten çok sabırlı ve mutevazi bir insansın herşey için çok sağol. ALLAH razı olsun çok çok :tşk:
 

MuRti20

Üye
arkadaşlar dün gezerken gördüm hiç yapmıcağım seyi yaptım ve birden artık cfw mi hack m i tam bilmiyorum bunu yaptım kurtuluş abiye çok teşekkür ediyorum mükemmel oldu telefonum ama ne yazıkki bundan sonra internete bağlanamaz oldum ne wi-fi ne mobil hiç bi şekilde internete bağlanmıyorum lütfen yardımcı olun napıcağımı bilmiyorum :(
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
öyle bir sorun olmaması lazım.hafızayı biçimlendirip soft format attktan sonra tekrardan bu cfw yi flash at derim ben.mutlaka biryerde bir hata olmuştur
 


Üst Alt