N8 Belle cfw Kurtulus40 belle final 07-05-2012

Sponsorlu Bağlantılar

srgngrbzz

Üye
Abi şimdi ben ilk flashda update software yaptım,şimdi *#7370 yapıp formatladım telefonu.Şimdi 2 sorum olacak ;
1-Refurbish diyip tekrar flashlasam sorun cıkmadan flashlayabilirim değil mi telefonu ? Çünkü update yaptıgımda dokunmatik gitmişti , herhangi bir pr 1.0'a mı geri dönecegim , yoksa direk refurbish yapsam olur mu bunun üstüne ?
2-Birde az önce dikkatimi çekti telefonu flashladıktan sonra "D" diye bir hafıza olustu bu nedir ? Hatadan dolayı mı kaynaklanıyor bu ?
Bir yardım ederseniz sevinirim,teşekkürler.
 


Dandanakan92

Dandanakan92

Üye
Abi şimdi ben ilk flashda update software yaptım,şimdi *#7370 yapıp formatladım telefonu.Şimdi 2 sorum olacak ;
1-Refurbish diyip tekrar flashlasam sorun cıkmadan flashlayabilirim değil mi telefonu ? Çünkü update yaptıgımda dokunmatik gitmişti , herhangi bir pr 1.0'a mı geri dönecegim , yoksa direk refurbish yapsam olur mu bunun üstüne ?
2-Birde az önce dikkatimi çekti telefonu flashladıktan sonra "D" diye bir hafıza olustu bu nedir ? Hatadan dolayı mı kaynaklanıyor bu ?
Bir yardım ederseniz sevinirim,teşekkürler.

Telfona *#7370# ile soft atıp telefonu bağla 'Usb1-Rm-596' seç refurbish'e basmadan önce(Firmware update der demez değil dosyaları falan seçdaha sonra) 'Usb1-Rm-596' seçtiğin yeri 'NO CONNECTION' yap dead phone kutucuğunu işaretle bas refurbishe :oke:
 
sevilay3434

sevilay3434

Üye
Teşekkürler paylaşımın için kurtuluş 40 hoca. Sayende nokia n8, ülkemizde bi başka güzel.
 
  • Beğen
Tepkiler: belco2
mh.

mh.

Üye
kurtuluş hocam benim şarjim çok hızlı bitiyor ve akşamı zor çıkarıyor ayrıca bir arkadaşımada senin cfwden yükledim ondada çok çabuk bitiyor. Bu versiyonda cihaz çok hızlı ve stabil çalışıyor acaba şarji bundan dolayı çabuk bitiyor olabilirmi.
 
omen632

omen632

Üye
tşk emeğine
 

radyoaktif

Üye
amacım kimsenin kafasını bulandırmak değil. sadece yaşadığımı yazdım iki partı da indridim ona rağmen böyle oldu. eğer her yardım ettiğine böyle fırça atmaya kalkıyorsan bana lütfen yardım etme.

---------- Eklendi @ 17:59:55 ---------- Yazıldı @ 17:45:46 ----------

sorunun kaynağını buldum rar arşivlerinde part 1 part2 diye yazınca winrar ile partlara bölündüğünü zannedip sadece part 1 e çıkart diyordum öyle olunca winrar 2. partı otomatik çıkarır çünkü. o yüzden 2. parttaki dosyalar çıkarılmıyormuş. sorun bu.

---------- Eklendi @ 18:00:36 ---------- Yazıldı @ 17:59:55 ----------

şimdi tekrar deneyeceğim inşallah olur.

---------- Eklendi @ 18:01:14 ---------- Yazıldı @ 18:00:36 ----------

bir de unutmadan kafası bulanan var sa şimdi düzelmiştir herhalde...


İşte benim sorunumda buydu. Part 1 ve Part 2'yi indirdikten sonra, part 1 e sağ tıklayıp buraya çıkart dedim ki 2. partıda otomatik çıkarttı diye düşündüm ve belirttiğim 3 dosya çıktı işte. Şimdi 2. partı birdaha indirip onuda ayrı çıkarttım kalan dosyalarda çıktı. İkisinide tek 1 klasörde topladım.



"kurtulus40"



Kardeşim sanırım sen sadece Part1'i indirdin Part 2'yide indirseydin bi sıkıntı çıkmazdı yanlış bilgilendirme yapıp milletin kafasını bulandırma bence :oke: Bakın 8 dosya aslan gibi duruyo...


Dostum bu sorunu konunun başında belirtirsen başka arkadaşlar uğraşmaz.
 
cesurpolis61

cesurpolis61

Üye
slm arkadaşlar yükleyen arkadaşlar lütfen bilgi verebilirlermi bende bu cfw yi her şekilde yükledim yani dead phone , update software, refurbish her flash sonunda baktım ana menü tek ve üste dijital saat ortada ajanda ve altda rehber vs 4 icon ve tema simsiyah yani ilk sayfada ki görüntüye yani ateşli tema bende böyle çıkmıyor bu sonradan yapılan temamıdır yoksa flash sonrası öylemi olması lazım 2. si kurtuluş beyi şahsen tanımasamda sitede yardımlarından ve hizmetlerinden dolayı takdir etdiğim bi arkadaş sorunum şu ki daha önce taylorun ingilizce son cfw si ve xeon v3.2.1 bu cfw leride daha önce flashlayıp kısa süre kullandım xeon da ovi bağlantı sorunu vardı ingilizce ama çok hızlı bi cfw , taylor da gayet hızlı oda ingilizce ve ovi sorunu yoktu yani her iki cfw de kurtuluş beyin bu cfw sinden çok daha hızlı geldi bana abartısız 2 kat hızlı diyelibirim özellikle xeon v 3.2.1 şimdi sizlerden isteğim kurtuluş beyin cfw sini yüklerken ben mi hata yapıyorum bilmiyorum ama daha önce dediğim gibi hard format attım biçimlendirdim ve dead phone , update software, refurbish olarak 3 defa flashladım ama sonuç aynı yavaş ve ilk sayfadaki görüntüden farklı çıkıyor tüm maxicep çalışanları ve forum üyeleri olarak sizlerden ricam xeon 3.2.1 bu cfw yi türkceleştirip birde ovi bağlantısını çözemezmiyiz 1 hafta kullandım gerçekten ama gerçekten çok hızlı herhangi bi kasma ve yavaşlama kesinlikle olmadı bu konuda bilgilendirirmisiniz beni şimdiden teşekkürler
 

radyoaktif

Üye
[h=1]kurtulus40[/h]
dostum bence sen bu cfw'yi komple türkçeye çevirirsen büyük bi hayır duası alırsın. N8 için şu anda en hızlı cfw diyorlar ve görsel efektleride müthiş

[h=1]Nokia n8 Belle Cfw Xeon 3.2 Evolution By Don Sangalang[/h]
 
cesurpolis61

cesurpolis61

Üye
abi manyak bi şey ya yeminle söylüyorum ben 1 hafta kullandım hız süper dokunduğuğunu bile hissetmiyorsun özellikle örneğin ayarlar menüye girdiğimizde bir çok cfw de yavaş açılır bunda ise tüm menüler aynı hız dediğim ovi bağlantı sorunu halletsek ve bi türkce oldumu tadından yenmez bazı yükleyen arkadaşlarda ovi sorunu yokmuş ama ben çözemedim çıkan tüm belle cfw leri denedim ama xeon şimdilik en iyisi
 
Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
abi manyak bi şey ya yeminle söylüyorum ben 1 hafta kullandım hız süper dokunduğuğunu bile hissetmiyorsun özellikle örneğin ayarlar menüye girdiğimizde bir çok cfw de yavaş açılır bunda ise tüm menüler aynı hız dediğim ovi bağlantı sorunu halletsek ve bi türkce oldumu tadından yenmez bazı yükleyen arkadaşlarda ovi sorunu yokmuş ama ben çözemedim çıkan tüm belle cfw leri denedim ama xeon şimdilik en iyisi
dogru effects bulursan acilislarda donma olmaz ani effects ilgili gecisler.
turkce olmuyor 040 versiyonu dil guncellemesi yuzunden tr olmuyor
 
carbon_o7

carbon_o7

Üye
bu c7yede olurmu ?
 
cesurpolis61

cesurpolis61

Üye

dogru effects bulursan acilislarda donma olmaz ani effects ilgili gecisler.
turkce olmuyor 040 versiyonu dil guncellemesi yuzunden tr olmuyor
peki şefim ilerde dil güncellemesi çıkarmı çıkarsa sabredeceğiz artık birde bu efects olayı şuan sizin final belle yüklü ilk sayfadaki resimdeki gibi görünümde değil siyah bi menü var yüklemeyi bu gün yaptım efect nasıl değiştiriyoruz bi yardımcı olsanız
 
KeSeGeN

KeSeGeN

Üye
kurtulus abi bu yukardaki videoda xeon 3.2 de kullanilan efekt war mi sende? Varsa paylasir misin?
 
cagri_06

cagri_06

Üye
Şimdi Hiç Üşenmedim Güncellememi Yaptım Ama Widgeti nasıl Açacağım Birde Tema Efektleri Kapalı Onu Nasıl Yapcağım e yoluna effects atma falan anlamadım pek :)
 

emrah05

Üye
ellerine saglik emegine saglik
bende bunu indirdim senin yaptigina benziyor rom patcher de var sadece ingilizce bana bunu almanca yapabilirmisin
n8fanclub.com_aminking_v9_belle_fp1_n8_111.040.0904
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
dün akşam kız arkadaşımın telefonunu team viewer ile senin cfw yi attım abi.birini daha bu cfw alemine aldım :) gidince inceleyeceğim bakalım nasıl olmuş telefon.yanlız ilk söylediği harika telefon uçuyor resmen.dokunmatiği hiç bu kadar hassas olmamıştı :) eline sağlık tekrar diyeyim ben de.
 
SuaT6027

SuaT6027

Üye
effectleri temalar kisminda srceneklerden acik yapacaksiniz.. Diger solediginiz ise hangi widgeet anlamadim...
 
FastBreaker

FastBreaker

Üye
arkadaşlar ben kurtulus abinin cfwsini kullanıyorum . nasıl effect atabilirim acaba ?
 


Üst Alt