N8 Belle cfw Kurtulus40 belle final 07-05-2012

Sponsorlu Bağlantılar



KeSeGeN

KeSeGeN

Üye
dolby war mi ustad cfw'de?
 

radyoaktif

Üye
Hocam uğraşın için teşekkürler yalnız bi kaç soru soracağım. Tam olarak CFW yükleme aşamalarını unuttum :)

CFW'yi indirdim içinde 3 farklı dosya vardı



Belle'nin 111.30.609'sürümünün tüm orjinal dosyalarınıda navifirm'den indirmiştim.



Şimdi bu senin 3 tane cfw dosyanla, bu belle'nin orjinal dosyalarından hangileri aynı klasörde olacak? Hangilerini değiştiricem? Ve o klasörü RM-596 klasörüne atacam.

Ve Phoenix ile kuruluma başlamadan önce telefonun hafıza kartını biçimleyip, nokia pc suite modunda usb'ile pc'ye bağlayıp ardından kapatacakmıyım? Sonra Phoenix'den connections kısmından "USB1 - RM-596"yı seçip, videodaki gibi diğer işlemleri mi yapıcam? Buraya kadar olan kısım hakkında bilgi verirsen sevinirim. İyi günler.
 
Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
tamam ama navifirmden indirmene gerek yok part1 ve part2 RM-596 dosyasina at icindekileri phenix alt dosyasina at tamamdir flashla
 
ilkturk82

ilkturk82

Üye
efectler guzel deıl ne yapmalıyım.bundan öncekinde superdi.
 
KeSeGeN

KeSeGeN

Üye
arkadaslar dolby mp3'leri berraklastirio. Daha net anlamaniz icin bi program ile herhangi bi mp3'un sesini yukseltin öyleki cizirlisi oluck kadar arttirin. Snra o mp3ù tlfona kulaklik takip deneyin dolby neymis net olarak anlarsiniz
 
ilkturk82

ilkturk82

Üye
kilit kodu istiyor yeni kilit kodu belirlenmedi dedi belirledim 12345 diye doğrula dedi yine 12345 yazdım sonra kabul etmiyor ne yapmalıyım flash atarken kilit kodunu kaldırmamıştım.
 
ANIL

ANIL

Admin
dead flash atabilirsin.
 

radyoaktif

Üye
Hocam uğraşın için teşekkürler yalnız bi kaç soru soracağım. Tam olarak CFW yükleme aşamalarını unuttum :)

CFW'yi indirdim içinde 3 farklı dosya vardı



Belle'nin 111.30.609'sürümünün tüm orjinal dosyalarınıda navifirm'den indirmiştim.



Şimdi bu senin 3 tane cfw dosyanla, bu belle'nin orjinal dosyalarından hangileri aynı klasörde olacak? Hangilerini değiştiricem? Ve o klasörü RM-596 klasörüne atacam.

Ve Phoenix ile kuruluma başlamadan önce telefonun hafıza kartını biçimleyip, nokia pc suite modunda usb'ile pc'ye bağlayıp ardından kapatacakmıyım? Sonra Phoenix'den connections kısmından "USB1 - RM-596"yı seçip, videodaki gibi diğer işlemleri mi yapıcam? Buraya kadar olan kısım hakkında bilgi verirsen sevinirim. İyi günler.

tamam ama navifirmden indirmene gerek yok part1 ve part2 RM-596 dosyasina at icindekileri phenix alt dosyasina at tamamdir flashla

Gene anlamadım :) Navifirm'den indirdiğim diğer gerekli orjinal dosyalarla hiç bir işlem yapmayacakmıyım yani? Sadece senin cfw'deki 3 dosyayı "C:\Program Files\Nokia\Phoenix\Products" klasörüne atıcam ve bu 3 dosya ile flashlama işlemi yapıcam öylemi? Yani navifirm den indirdiğim orjinal belle dosyalarında ".dcp, .vpl, signature, APO_ONLY_ENO" vs. gibi çeşitli dosyalarda var.

Yani kısacası bu orjinal belle dosyalarının bulunduğu klasörün içinden hangi 3 dosyayı silip, yerine senin 3 dosyayı atıcam onu söylersen anlıyıcam.
 

srgngrbzz

Üye
Abi firmware update mi yapacagız yoksa refurbısh mı ? cunku update yaptıgımda telefonun dokunmatiği bozuldu simdi birde refurbish ile deneyeceğim ?
 
KeSeGeN

KeSeGeN

Üye
refurbish yapin. Imzamda anlatm var
 

srgngrbzz

Üye
İmzanızdaki anlatıma göre yaptım bakalım ne olacak , teşekürler :)
 

esatgelmedi

Üye
Gene anlamadım :) Navifirm'den indirdiğim diğer gerekli orjinal dosyalarla hiç bir işlem yapmayacakmıyım yani? Sadece senin cfw'deki 3 dosyayı "C:\Program Files\Nokia\Phoenix\Products" klasörüne atıcam ve bu 3 dosya ile flashlama işlemi yapıcam öylemi? Yani navifirm den indirdiğim orjinal belle dosyalarında ".dcp, .vpl, signature, APO_ONLY_ENO" vs. gibi çeşitli dosyalarda var.

Yani kısacası bu orjinal belle dosyalarının bulunduğu klasörün içinden hangi 3 dosyayı silip, yerine senin 3 dosyayı atıcam onu söylersen anlıyıcam.
ben dosyaları değiştirerek yaptım telefon çöktü orijinal dosyalarla dead flash yapmayı denedim onu da tamamlayamadı düzeltene kadar canım çıktı. kurtuluş video da en önemli kısmı koymamış. sadece verilen 3 dosya ile flash denedim telefon yine de açılmadı. yine dead flash a döndük. yapacaklar çok dikkat etsinler. ilk defa flash atmıyor olmama ve acemi olmamama rağmen olmadı. az önce n8 funclub da bir cfw gördüm çok güzel renkli batarya görev yöneticisi fp1 falan harika ama korkudan yükleyemiyorum. yine başa dönerim diye
 
Dandanakan92

Dandanakan92

Üye
ben dosyaları değiştirerek yaptım telefon çöktü orijinal dosyalarla dead flash yapmayı denedim onu da tamamlayamadı düzeltene kadar canım çıktı. kurtuluş video da en önemli kısmı koymamış. sadece verilen 3 dosya ile flash denedim telefon yine de açılmadı. yine dead flash a döndük. yapacaklar çok dikkat etsinler. ilk defa flash atmıyor olmama ve acemi olmamama rağmen olmadı. az önce n8 funclub da bir cfw gördüm çok güzel renkli batarya görev yöneticisi fp1 falan harika ama korkudan yükleyemiyorum. yine başa dönerim diye

Kardeşim sanırım sen sadece Part1'i indirdin Part 2'yide indirseydin bi sıkıntı çıkmazdı yanlış bilgilendirme yapıp milletin kafasını bulandırma bence :oke: Bakın 8 dosya aslan gibi duruyo...

 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman

MoLeCK

Üye
acaba yenilikler neler,kısaca bri yazabilir mi?
 
Dandanakan92

Dandanakan92

Üye
acaba yenilikler neler,kısaca bri yazabilir mi?

Kurtuluş abi yazmış...


Drop eklendi v1.04
Galeri widget rom tasindi
Youtube eklendi
Artik cekilen resimleri paylasim yapabilirsiniz

Rahatlikla *#7370# yapilabilir
sadece sonradan yukledikleriniz silinir cfw veri kaybolmaz

en guzel sekli bence budur

alarm ters cevirince ertelemeyirdu yapildi
Yeniden baslat yazildi
808 galer widget eklendi

yeni tarayici ekelendi (cikartildi pek degisiklik olmadindan)
task manager SW
yeni muzik player sarki bilgileri duzenleme
dobly ekli
qt v4.8 ekli
orjinal thme
3G olan 3.5 g ayarlandi
turkce yazi saat eklendi
facedeki videolar youtube yonlendirilip seyrediliyor


 

esatgelmedi

Üye


Kardeşim sanırım sen sadece Part1'i indirdin Part 2'yide indirseydin bi sıkıntı çıkmazdı yanlış bilgilendirme yapıp milletin kafasını bulandırma bence :oke: Bakın 8 dosya aslan gibi duruyo...

amacım kimsenin kafasını bulandırmak değil. sadece yaşadığımı yazdım iki partı da indridim ona rağmen böyle oldu. eğer her yardım ettiğine böyle fırça atmaya kalkıyorsan bana lütfen yardım etme.

---------- Eklendi @ 17:59:55 ---------- Yazıldı @ 17:45:46 ----------

sorunun kaynağını buldum rar arşivlerinde part 1 part2 diye yazınca winrar ile partlara bölündüğünü zannedip sadece part 1 e çıkart diyordum öyle olunca winrar 2. partı otomatik çıkarır çünkü. o yüzden 2. parttaki dosyalar çıkarılmıyormuş. sorun bu.

---------- Eklendi @ 18:00:36 ---------- Yazıldı @ 17:59:55 ----------

şimdi tekrar deneyeceğim inşallah olur.

---------- Eklendi @ 18:01:14 ---------- Yazıldı @ 18:00:36 ----------

bir de unutmadan kafası bulanan var sa şimdi düzelmiştir herhalde...
 
Dandanakan92

Dandanakan92

Üye
amacım kimsenin kafasını bulandırmak değil. sadece yaşadığımı yazdım iki partı da indridim ona rağmen böyle oldu. eğer her yardım ettiğine böyle fırça atmaya kalkıyorsan bana lütfen yardım etme.

Yanlış anlamışsın ben fırça atmadım sadece yükliycek arkadaşların kafası bulanmasın diye.
 


Üst Alt