srgngrbzz
Üye
Abi şimdi ben ilk flashda update software yaptım,şimdi *#7370 yapıp formatladım telefonu.Şimdi 2 sorum olacak ;
1-Refurbish diyip tekrar flashlasam sorun cıkmadan flashlayabilirim değil mi telefonu ? Çünkü update yaptıgımda dokunmatik gitmişti , herhangi bir pr 1.0'a mı geri dönecegim , yoksa direk refurbish yapsam olur mu bunun üstüne ?
2-Birde az önce dikkatimi çekti telefonu flashladıktan sonra "D" diye bir hafıza olustu bu nedir ? Hatadan dolayı mı kaynaklanıyor bu ?
Bir yardım ederseniz sevinirim,teşekkürler.
1-Refurbish diyip tekrar flashlasam sorun cıkmadan flashlayabilirim değil mi telefonu ? Çünkü update yaptıgımda dokunmatik gitmişti , herhangi bir pr 1.0'a mı geri dönecegim , yoksa direk refurbish yapsam olur mu bunun üstüne ?
2-Birde az önce dikkatimi çekti telefonu flashladıktan sonra "D" diye bir hafıza olustu bu nedir ? Hatadan dolayı mı kaynaklanıyor bu ?
Bir yardım ederseniz sevinirim,teşekkürler.


