N8 Belle cfw Kurtulus40 belle final 07-05-2012

Sponsorlu Bağlantılar

Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
elinize sağlık..sizden küçük bir ricam olsa? telefon dili ve yazma dillerine almanca,fince,rusça ve romence dillerini de ekler misiniz?
malesef modlarin hepsi turkce ve ingilizce hazirladimiz icin diger diller eklense bile calismiyor
Kurtuluş abi final derken kararlı sürüm çıkarıp cfw işini bırakıyo musun?
birakmiyorum sadece yeni guncelleme gelene kadar bu olucak yakidir zaten gelmesi
kurtuluş hocam dört gözle bekliyoruz..
linkler yenilendi gule gule kullanin
 


Dandanakan92

Dandanakan92

Üye
Eve gider gitmez deniycem abi :)
 
mh.

mh.

Üye
kurtuluş hocam doğum günün kutlu olsun. Ellerine sağlık bugün ilk fırsatta yükleyecegim.
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Eline sağlık üstadım. :oke:
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye

malesef modlarin hepsi turkce ve ingilizce hazirladimiz icin diger diller eklense bile calismiyor

birakmiyorum sadece yeni guncelleme gelene kadar bu olucak yakidir zaten gelmesi

linkler yenilendi gule gule kullanin

tamam abi sağol deneyeceğim eline sağlık.iyi seneler dilerim bende mutlu bir yeni yaş geçirmen dileğiyle :)

önceki sürümle olan farklılıkları da kısaca yazarsan sevinirim.. :) neler eklendi neler çıkarıldı vs.
 
  • Beğen
Tepkiler: Kurtuluş40
KeSeGeN

KeSeGeN

Üye
dogum gunun mu abi? Nice mutlu senelere iyiki warsn abim
 
KeSeGeN

KeSeGeN

Üye
abi su an taylor yuklu. Scandinavia'ya downgrade yapmam gerekir mi yani senin surum bi alt mi yoksa direkt flash atabiliyo muyuz? Emegine saglik
 
mkahya

mkahya

Üye
Sevgili arkadaşlar bir tester olarak belirtmek istiyorum ki bu final sürüm bu güne kadar çıkan sürümlerin en iyisi adı üstünde final sürüm telefon uçmuş gerçekten kurtuluş ustamı yürekten kutluyorum ellerine sağlık abi.
 
  • Beğen
Tepkiler: mh. ve Nextman
mh.

mh.

Üye
Sevgili arkadaşlar bir tester olarak belirtmek istiyorum ki bu final sürüm bu güne kadar çıkan sürümlerin en iyisi adı üstünde final sürüm telefon uçmuş gerçekten kurtuluş ustamı yürekten kutluyorum ellerine sağlık abi.

depolama modunda pc ye bağlayınca NC12 çıkıyor sizdede aynımı (o kadar önemli değil ama merak ettim)
 
SuaT6027

SuaT6027

Üye
bellede cfw konusunda son noktayı koydu abımız.. en azından fp1 surecıne kadar.. tester oldugum ıcın cfw yı ovme gıbı bır dusunceye kapılmayacagım.. soleyecegım tek sey kur ve bu hızı bu stabılıteyı yasa olacak sadece.. ellerıne emegıne yuregıne saglık abıcım..
 
Dandanakan92

Dandanakan92

Üye
Eline sağlık abi yükledim gerçekten güzel. Çok hızlı ve stabil. Menü geçişlerinde ve Program açılırken hiç kasma yok...
 
BaySerkan

BaySerkan

Üye
abi su an taylor yuklu. Scandinavia'ya downgrade yapmam gerekir mi yani senin surum bi alt mi yoksa direkt flash atabiliyo muyuz? Emegine saglik
ben cevaplayayım sürüm numarası 111.030.0609 önce downgrade yapacaksınız sonra yükleyeceksiniz.
 
KeSeGeN

KeSeGeN

Üye
tesekkurlr serkan
 

karasahinemre

Üye
dolby entegre mi?
 
KeSeGeN

KeSeGeN

Üye
umarim eklenmstir. Bende cok merak ediyorum dogrusu
 

srgngrbzz

Üye
*Eyvallah kurtulus40 hocam sagolasın.Benim bir sorum olacak ;
Su bataryayı renkliyapma gibi bir seçeneğin var mı ? Azalınca kırmızı renge dönen türden birşeyler
 

MoLeCK

Üye
hocam ellerine sağlık...ben geçen gün senin bundan önceki cfw ni yüklemiştim..acaba bunu yüklemek için direk mi flash atıcam yoksa sürüm mü düşürücem? Şimdiden tşk hocam
 
Dandanakan92

Dandanakan92

Üye
Abi efekt yolu nerede?
 
mh.

mh.

Üye
hocam ellerine sağlık...ben geçen gün senin bundan önceki cfw ni yüklemiştim..acaba bunu yüklemek için direk mi flash atıcam yoksa sürüm mü düşürücem? Şimdiden tşk hocam

hard format at depoyu biçimlendir hafıza kartın varsa cikart ve en son flash at.
 

ggokhan008

Üye
kurtulus kardes butun cfw lerinde flash player sorunu vardi acaba bu final sùrùmùndede ayni sorun varmi ona göre down grade yapcaz bidaha
 


Üst Alt