N8 Belle cfw Kurtulus40 belle final 07-05-2012

Sponsorlu Bağlantılar

MoLeCK

Üye
pil göstergesi renkli zip dosyasını ve kendi kullanıcı kodu olmayanlar için zip klasörlerini kullanmıyorum o zaman dimi?resimleride atmıcam o halde?
 


ANIL

ANIL

Admin
Pil göstergesini renkli istiyorsan atabilirsin istemiyorsan onlara gerek yok.
 

MoLeCK

Üye
kardeş product code bölümünde yine aynı hatayı aldım ya...:(kod yok diyor...off offf

---------- Eklendi @ 15:49:49 ---------- Yazıldı @ 15:46:17 ----------

tamam hallettim
 

MoLeCK

Üye
kurtuluş hocam sorunsuz yükledim cfw yi...sorunsuz kullanıyorum gerçekten ellerine sağlık...sadece bi kaç şey rica edicem...menü görünümünü apple gibi yapma şansın var mı?eğer yaparsan gerçekten güzel olur...birde sanırm ekoloysız ayarı yok sanırım muzik çalarda...olsaydı daha güzel olurdu...neyse hocam ellerine sağlık tekrar
 

srgngrbzz

Üye
Müzik çalar yenile dediğimde hata alıyorum diskte bos yer yok dıye bunun sebebı nedır acaba ?
 
Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
kurtuluş hocam sorunsuz yükledim cfw yi...sorunsuz kullanıyorum gerçekten ellerine sağlık...sadece bi kaç şey rica edicem...menü görünümünü apple gibi yapma şansın var mı?eğer yaparsan gerçekten güzel olur...birde sanırm ekoloysız ayarı yok sanırım muzik çalarda...olsaydı daha güzel olurdu...neyse hocam ellerine sağlık tekrar
malesef olma sansi sifir diyebiliriz.
ekolayzir ayari var soft format atmadiysaniz.
Müzik çalar yenile dediğimde hata alıyorum diskte bos yer yok dıye bunun sebebı nedır acaba ?
rompacher yamalarini kapatin ozaman hata almazsiniz.

ayrica yeni final surum yayinliycam bugun aksama.
 

hus.277

Üye

malesef olma sansi sifir diyebiliriz.
Ekolayzir ayari var soft format atmadiysaniz.

Rompacher yamalarini kapatin ozaman hata almazsiniz.

Ayrica yeni final surum yayinliycam bugun aksama.



sabirsizlikla bekliyoruz valla kardeşim.şimdiden teşekkürler
 
mh.

mh.

Üye
kurtuluş hocam valla sık sık buraya bakıyorum varmı yeni bir şey akşama sabırsızlıkla bekliyorum. Hocam birde senden ricam şunlarada bakarsan: şu anki versiyonda kaç defa flash attım pil tasaruf modu otomatik aktif olmuyor ve flv dosyaları oynatmıyor birde rehberi yukarıdan aşağı kaydırınca eskisi gibi kaymiyor. Bu dediklerim önceki versiyonda sorunsuz çalışıyordu. Akşama yayınlayacağın sürümde bunlarada bir göz atsan düzeltirsen çok sevinirim hocam. ALLAH kolaylık versin dört gözle bekliyoruz.
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
eminim ondan c6 kullanmama rağmen çalışmalarını takip ediyorum :) kız arkadaşımın telefonuna yükleyeceğim o yüzden sordum
 
Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
kurtuluş hocam valla sık sık buraya bakıyorum varmı yeni bir şey akşama sabırsızlıkla bekliyorum. Hocam birde senden ricam şunlarada bakarsan: şu anki versiyonda kaç defa flash attım pil tasaruf modu otomatik aktif olmuyor ve flv dosyaları oynatmıyor birde rehberi yukarıdan aşağı kaydırınca eskisi gibi kaymiyor. Bu dediklerim önceki versiyonda sorunsuz çalışıyordu. Akşama yayınlayacağın sürümde bunlarada bir göz atsan düzeltirsen çok sevinirim hocam. ALLAH kolaylık versin dört gözle bekliyoruz.
flv yayinladim youtube indirici ile inen flv videolari oynatiyor digererinide aciyor bazen acmiyor.
sfw dosyalarida aciyor
otomatik tasarruf moduna geciyor bende

ne gibi yenilikler veya düzeltmeler olacak final sürümde öğrenebilir miyim?
yenilik olarak duzenlemeler yapildi klavye fp1 klavye atildi daha ;;;;
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye

flv yayinladim youtube indirici ile inen flv videolari oynatiyor digererinide aciyor bazen acmiyor.
sfw dosyalarida aciyor
otomatik tasarruf moduna geciyor bende

yenilik olarak duzenlemeler yapildi klavye fp1 klavye atildi daha ;;;;

elinize sağlık..sizden küçük bir ricam olsa? telefon dili ve yazma dillerine almanca,fince,rusça ve romence dillerini de ekler misiniz?
 
Dandanakan92

Dandanakan92

Üye
Kurtuluş abi final derken kararlı sürüm çıkarıp cfw işini bırakıyo musun?
 
ANIL

ANIL

Admin
nokia yeni bir sürüm çıkarana kadar dinlenir :)
 
KeSeGeN

KeSeGeN

Üye
kurtulus ustadim saat kacta yayinlican acaba.?
 
Dandanakan92

Dandanakan92

Üye
Kurtuluş abi ne zaman yüklersin?
 
KeSeGeN

KeSeGeN

Üye
merakla bekliyoz hadi abi biseyler soyle
 
KeSeGeN

KeSeGeN

Üye
kac saat oldu halen bekliyom hadi ustadim $aha kaldir n8'lerimizi. . Yeni konu mu acican burdan mi devam etcen?
 
mh.

mh.

Üye
kurtuluş hocam dört gözle bekliyoruz..
 


Üst Alt