kurtuluş hocam sorunsuz yükledim cfw yi...sorunsuz kullanıyorum gerçekten ellerine sağlık...sadece bi kaç şey rica edicem...menü görünümünü apple gibi yapma şansın var mı?eğer yaparsan gerçekten güzel olur...birde sanırm ekoloysız ayarı yok sanırım muzik çalarda...olsaydı daha güzel olurdu...neyse hocam ellerine sağlık tekrar