N8 Belle cfw Kurtulus40 belle final 07-05-2012

Sponsorlu Bağlantılar

ANIL

ANIL

Admin
Tarayıcı türkçe mi arkadaşlar?
 


kadıköy_polisi

kadıköy_polisi

Üye
eline saqlık..güzel olmuş ustad
 

penah0

Üye
arkadaşlar linkde problem var indirmek olmuyo kurtuluş abi nerdesin bişeyler yapsana

---------- Eklendi @ 13:31:31 ---------- Yazıldı @ 12:10:25 ----------

kimse yoklasın linki lütfen linkde problem var
 
ANIL

ANIL

Admin
Bende çalışıyor penah
 
mh.

mh.

Üye
kurtuluş hocam hızlı kaydırma çubugu bunda yok. acaba özelliklemi koymadın. birde senin toplu menu düzeni daha çok derli toplu ve güzel Xtreme Turkce Menu yaptığımızda bir kaç tane klasör yine çıkıyor. acaba 18-03-2012 versiyondaki toplu menü seçeneği yaparmısın veya sis olarak paylaşırmısın.
 
KeSeGeN

KeSeGeN

Üye
mh. arkadasma katiliyrm
 
xxSadrazamxx

xxSadrazamxx

Üye
Kurtuluş abi ben telefona belle yüklüyorum nokia yazısında kalıo yardım eder misin??
Not:Başarılı bitiyor fakat nokia yazısında kalıor:vurOrjinaldede
 

ahmetdemircim

Üye
Beyler taylorun belle browseri html5 puanı 256+9 ,browser mark puanıda 28000 ve üzeri. eğer tarayıcı bu puanları alamıyorsa korkarımki sadece adı 8.1 olmuş.
 
barış36197

barış36197

Üye
ben taylor run so n çıkardığı cfw yi kullanıyorum bu düşük versiyon olduğu için üstüne kurulmuyo
 
FastBreaker

FastBreaker

Üye
arkadaşlar tarayıcıda gözle görülür düzelme var,eskiden operanın sitesine 6-7 snde girdi ben şimdi 2 snde girdim
 
  • Beğen
Tepkiler: SuaT6027
SuaT6027

SuaT6027

Üye
tarayıcıdaki eksik şu beyler.. tarayıcı tam olarak modlanamadığı için düzenlemeler yapılıyor ve sonra portlanıyor.. bu yüzden.. eskiye göre çok iyi ama fp1 deki kadar hızlı değil.. ama ciddi manada eskiye nazaran cidden harika..
 

wherease

Üye
tarayıcıdaki eksik şu beyler.. tarayıcı tam olarak modlanamadığı için düzenlemeler yapılıyor ve sonra portlanıyor.. bu yüzden.. eskiye göre çok iyi ama fp1 deki kadar hızlı değil.. ama ciddi manada eskiye nazaran cidden harika..

aynen katılıyorum bunada şükür emeğe saygı teşekkürler kurtuluş abi :)
 
Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
arkadaslar ust versiyondan bunu yuklemek icin versiyon dusurmeniz gerekiyor.
 
mh.

mh.

Üye
kurtuluş hocam hızlı kaydırma çubugu bunda yok. acaba özelliklemi koymadın. birde senin toplu menu düzeni daha çok derli toplu ve güzel Xtreme Turkce Menu yaptığımızda bir kaç tane klasör yine çıkıyor. acaba 18-03-2012 versiyondaki toplu menü seçeneği yaparmısın veya sis olarak paylaşırmısın.

 
ANIL

ANIL

Admin
Beyler taylorun belle browseri html5 puanı 256+9 ,browser mark puanıda 28000 ve üzeri. eğer tarayıcı bu puanları alamıyorsa korkarımki sadece adı 8.1 olmuş.

Tayloru denemedim ama bu tarayıcıda browser mark 1 puan arttı sadece?
 
ANIL

ANIL

Admin
Türkçe tarayıcıda bir sorun vardı galiba açılmıyordu ama bu türkçe ve açılıyor.. olmadı mı acaba kurtuluş hocanın bir bakması lazım
 
belco2

belco2

Üye
beyler bukadar yüklenmeyin kurtulus40 arkadaşmız zamanla ileştirme yapar sadec sabır ve iniyet
 
  • Beğen
Tepkiler: Dandanakan92


Üst Alt