cesurpolis61
Üye
lütfen yardım daha önce kurduğum phoenix sürümlerini rahatca kullanabiliyordum o zaman 32 bit di fakat formar attırdım eleman 64 bit yüklemiş leptop kullanıyorum şimdi daha önce kurduğum phoenix sürümleri yüklüyorum normal kurulum gerçekleşliyor fakat proğramı açmak istediğimde phoenix application çalışmayı durdurdu hatası alıyorum çözümü nedir lütfen bi yardım flash atmam lazım ama ne yaptıysam proğramı açamadım ....dosya yöneticiden kaldırmak şartıyla tüm sürümleri denedim ama nafile sonuç aynı
kurtuluş hocam diğer üstadlar lütfen yardım
kurtuluş hocam diğer üstadlar lütfen yardım

