N8 Belle cfw Kurtulus40 belle final 07-05-2012

Sponsorlu Bağlantılar

cesurpolis61

cesurpolis61

Üye
lütfen yardım daha önce kurduğum phoenix sürümlerini rahatca kullanabiliyordum o zaman 32 bit di fakat formar attırdım eleman 64 bit yüklemiş leptop kullanıyorum şimdi daha önce kurduğum phoenix sürümleri yüklüyorum normal kurulum gerçekleşliyor fakat proğramı açmak istediğimde phoenix application çalışmayı durdurdu hatası alıyorum çözümü nedir lütfen bi yardım flash atmam lazım ama ne yaptıysam proğramı açamadım ....dosya yöneticiden kaldırmak şartıyla tüm sürümleri denedim ama nafile sonuç aynı



kurtuluş hocam diğer üstadlar lütfen yardım
 


SamiMaMi

Üye
sırf teşekkür etmek için yazıyorum.Harikaymış gerçekten :)
 

kartal47100

Üye
Kurtuluş bey c7 içinde en son hizli belle güncelleme yapamazmisin acaba:)
 
nik82

nik82

Üye
The flashing failed. Do you want to retry the flashing?


HRESULT 0x8421001e (-2078212066)


Firmware: No connection to phone. Cannot start mode change for phone mode before flashing.

Flash atarken bu hatayı alıyorum çözüm nedir acaba ?

RM-596_APE_ONLY_ENO_11w15v0.148 FPX DOSYASI var mı yoksa ondan yapıyor olabilir?bende de aynı sorun oluyordu.
 

hus.277

Üye
kurtuluş kardeş açılış müziğini ne yaptıysam değiştiremedim.gif değişiyor ancak müzik değişmiyo nasıl yapacağız. animasyon içine atıyorum ama olmuyo. bir yol gösterebilirmisin
 
H.Reşit POLAT

H.Reşit POLAT

Üye
teşekkürler kurtulus
 
Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
kurtuluş kardeş açılış müziğini ne yaptıysam değiştiremedim.gif değişiyor ancak müzik değişmiyo nasıl yapacağız. animasyon içine atıyorum ama olmuyo. bir yol gösterebilirmisin

Acilis ve kapanis icin txt var onu z icinden kopyalayip c icine almaniz ve yollarini istediniz bir sekilde hazirlamaniz yeterli txt ismi 101f8763.txt
 

jetliii

Üye
ana ekranda sürekli donma var telefon durduk yerde donuyor sorun giderilmeden yüklemeyin arkadaşlar yoksa günde 4-5 defa telefonunuzu resetlemek zorunda kalırsınız
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
Ben kendi orjinal yazılımıma yatay ekranda ekran koruyucu eklemek istiyorum. c6-01 yapabileceğim birşey varsa özel pm atarsanız sevinirim.
 

kartal47100

Üye
kurtuluş kardeş cevap vermedin c7 için hızlı belle güncellemesi yapamazmısın?????
 

papica

Üye
kurtuluş abi ben aciliş kapaniş olmuyor bir yazsan nasil yapacam
tşk

---------- Eklendi @ 17:55:07 ---------- Yazıldı @ 17:53:33 ----------

bende senin gibi telefon delisiyim kardesim sen facenin versende yada benimkini vereyim seni tanimak istiyorum kardesim [email protected]
 

kaya301

Üye
kurtulus ben cw yi yükledim ama kilit kodu istiyor dogrulamada kot hatası diyor neden
 

papica

Üye
kurtuluş abi ben yazilimi attim ama *7370kare yartim ama daha atamiyorum neden kardesim
 

emrecell27

Üye
kurtulus üstad bu flashi 2 kere attım 1 de dedim acaba bendemi var başka n8 de attım aynı hata var haritaları açtımmi bir daha kapanmiyor apps stop ta devamlı açık duruyor
 

Enola19

Üye
kurtulus üstad bu flashi 2 kere attım 1 de dedim acaba bendemi var başka n8 de attım aynı hata var haritaları açtımmi bir daha kapanmiyor apps stop ta devamlı açık duruyor

bu belle nin sorunu her cfw de yeni harita sürümü kapanmıyor.forumda kill me adlı bir program var en sol sütunda kapatabileceğin görevler mevcut
 
n000k

n000k

Üye
bu belle nin sorunu her cfw de yeni harita sürümü kapanmıyor.forumda kill me adlı bir program var en sol sütunda kapatabileceğin görevler mevcut
cfw lere has birşey değil bu!! orjinal-hacksiz belle dede aynı şey var.. yani cfw lere sorun bulmayın.. kill me yada app stop gibi prolarla kapatabilirsiniz..



---------- Eklendi @ 09:30:13 ---------- Yazıldı @ 09:29:48 ----------

yada teli re-start yaparsınız..
 

kucukdunyam

Üye
merhabalar, cfw yi yükledim, gerçekten güzel ve pratik. ancak temayı orjinalini kullanmak istiyorum, yani siyah temayı,
xplorer gibi programla, hangi dosyayı silersem orjinal temayı kullanabilirim. bir de müzikçalarda klasör seçerek çalma gibi bir eklenti eklenebilirmi acaba,
 
Dandanakan92

Dandanakan92

Üye
merhabalar, cfw yi yükledim, gerçekten güzel ve pratik. ancak temayı orjinalini kullanmak istiyorum, yani siyah temayı,
xplorer gibi programla, hangi dosyayı silersem orjinal temayı kullanabilirim. bir de müzikçalarda klasör seçerek çalma gibi bir eklenti eklenebilirmi acaba,

Sitede mevcut olabilir tema bi araştır adı 'Nokia Evolve'
 
mh.

mh.

Üye
merhabalar, cfw yi yükledim, gerçekten güzel ve pratik. ancak temayı orjinalini kullanmak istiyorum, yani siyah temayı,
xplorer gibi programla, hangi dosyayı silersem orjinal temayı kullanabilirim. bir de müzikçalarda klasör seçerek çalma gibi bir eklenti eklenebilirmi acaba,
arkadaşım istediğin temalar burada
 
  • Beğen
Tepkiler: Esendağlı
Dandanakan92

Dandanakan92

Üye
Kurtuluş abi bugün yüklemek nasip oldu gerçekten güzel ve stabil tekrardan Teşekkür Ederim.
 


Üst Alt