N8 Belle cfw Kurtulus40 belle final 07-05-2012

Sponsorlu Bağlantılar

mh.

mh.

Üye
kurtulus hocam ALLAH razı olsun ellerine sağlık süper olmuş :oke:. ve hemen garmini yukledim programı açıyor..
tekrar ellerine ve emeğine sağlık çok çok:tşk::tşk::tşk:
 


SuaT6027

SuaT6027

Üye
18.03 surum harıka olmus abıcım... ellerıne kollarına saglık...
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
18.03 surum harıka olmus abıcım... ellerıne kollarına saglık...

Evet bende şimdi dayanamayıp bir arkadaştan kabloyu rica ettim ve ofiste ilk flashlamayıda yaptımya :D :d:

Tekrardan Sonsuz :alkisTeşekkürler:alkis
 
mh.

mh.

Üye
Arkadaşlar bu 18-03-2012 versiyon süper olmuş herkese şiddetle tavsiye ederim. Hele teması benim çok hoşuma gitti.

Kurtuluş hocam tekrar teşekürler..
 
fatih982

fatih982

Üye
inmiyor sorun nedir acaba mediafireden bakşa yere upload edebilme imkanı var mı
 
Furbey40

Furbey40

Üye
Bence de bu sürüm çok harika olmuş. Özellikle toplu menü çok kullanışlı. Emeğine sağlık Kurtuluş40...
 

Enola19

Üye
Yeni yükleyen arkadaşlar şarj süresi ve telefonun ses düzeyi hakkında bilgi verebilirlermi
 
OmerulFarukTurk

OmerulFarukTurk

Üye
Yeni yükleyen arkadaşlar şarj süresi ve telefonun ses düzeyi hakkında bilgi verebilirlermi

ses yetecek sekilde boğulma falan yok şarjda ben kalibrasyon yapmıştım sitede var format atınca gıdıyo falan dedılerde gıtmedı devam yanı sarjıda olumlu bende 28+ saat gidiyor bende...
 

Enola19

Üye
Cevap için teşekkürler dostum.28+ derken hâlâ bitmedi mi yoksa 28 saatte bittimi.
 
yassiino

yassiino

Üye
EyvAllah yeni kurdum kullanıyorum, gayet stabil. Emeğine sağlık :)
 
OmerulFarukTurk

OmerulFarukTurk

Üye
Cevap için teşekkürler dostum.28+ derken hâlâ bitmedi mi yoksa 28 saatte bittimi.

28 saatte bitti yani batary ınfo var onda ole gozukuyodu tahmınen gosterdıgı ıcın ole dedım..

----------Eklendi @ 01:11:04 ---------- Yazıldı @ 01:04:59 -------
 
oyazici26

oyazici26

Üye
rehbere hızlı arama eklemek istediğimde tüm rehberim isimsiz olarak geliyor
rehbere numara kaydettiğimde sorun geçici olarak düzeliyor
telefonu kapatıp açınca aynen isimsiz oluyor hepsi.
rehberde sorun yok. sadece hızlı arama eklemek istediğimde var bu problem.

gizli ağa bağlantı sonununu çözdüm.
hedeflerden ağ ismine tıklayıp ayarlarından altyapı / gizli olarak elle değiştirilince sorun kalmıyor.
______________________________________________________
 
  • Beğen
Tepkiler: cyazici
cesurpolis61

cesurpolis61

Üye
lütfen yardım daha önce kurduğum phoenix sürümlerini rahatca kullanabiliyordum o zaman 32 bit di fakat formar attırdım eleman 64 bit yüklemiş leptop kullanıyorum şimdi daha önce kurduğum phoenix sürümleri yüklüyorum normal kurulum gerçekleşliyor fakat proğramı açmak istediğimde phoenix application çalışmayı durdurdu hatası alıyorum çözümü nedir lütfen bi yardım flash atmam lazım ama ne yaptıysam proğramı açamadım ....dosya yöneticiden kaldırmak şartıyla tüm sürümleri denedim ama nafile sonuç aynı

----------Eklendi @ 17:38:50 ---------- Yazıldı @ 17:37:24 ----------

kurtuluş hocam yardım pls lütfen bi önceki mesajımda ki hatanın sebebi nedir
 

KuNt3p3r

Üye
The flashing failed. Do you want to retry the flashing?


HRESULT 0x8421001e (-2078212066)


Firmware: No connection to phone. Cannot start mode change for phone mode before flashing.

Flash atarken bu hatayı alıyorum çözüm nedir acaba ?
 
Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
The flashing failed. Do you want to retry the flashing?


HRESULT 0x8421001e (-2078212066)


Firmware: No connection to phone. Cannot start mode change for phone mode before flashing.

Flash atarken bu hatayı alıyorum çözüm nedir acaba ?
Dosyalarinizi dogru yere ve scan kismini dogru yaptiniza eminmisiniz?
 

KuNt3p3r

Üye


evet eminim products'te RM-596 adlı klasör yaratıp içine indirdiklerimi kopyalıyorum sonra yaptığınız videodakileri aynen yapıyorum işlem tamamlanmadan sırayla resimdeki gibi hatalar geliyor çözemedim bir türlü :hmmm

--------------------------------------

sıkıntı acaba sizin daha önce yayınladığınız v1 bellenizden v4'e geçmem olabilir mi ? aradakileri versiyonları yüklememiştim
 
Dandanakan92

Dandanakan92

Üye
The flashing failed. Do you want to retry the flashing?


HRESULT 0x8421001e (-2078212066)


Firmware: No connection to phone. Cannot start mode change for phone mode before flashing.

Flash atarken bu hatayı alıyorum çözüm nedir acaba ?

Kardeş bu hatayı bende almıştım bunun nedeni usb girişinin düşük olması. Sanırım USB2.0 istiyo bi internet cafeye gidip atarsan sorun olmaz.
 

KuNt3p3r

Üye
Kardeş bu hatayı bende almıştım bunun nedeni usb girişinin düşük olması. Sanırım USB2.0 istiyo bi internet cafeye gidip atarsan sorun olmaz.

usb 2.0 ye de takıp denedim yine olmadı :(

------------------------------------

Tamam sorunu çözdüm flash atarken don't change mode kısmını seçince halloluyor. Cevaplarınız için teşekkürler
 

sadikbircan

Üye
ustam süper omuş ellerine sağlık
 
  • Beğen
Tepkiler: SuaT6027

mancob

Üye
teşekkur ederim
 


Üst Alt