n73 10 kat hizlandirin programsiz ucurun n73

Sponsorlu Bağlantılar

kundi

Üye
Gercekten Ucuyorrr :kop: eLine SaqLık eXa :kop:
 


COBRAMAX

COBRAMAX

Üye
    Konu Sahibi
gule gule kullan
 
cambaz42z

cambaz42z

Üye
tek yol varsa hafıza sını fazla yukleme yapmamaak
 

mustafa5603

Üye
seçenk ten en alta in çıkış de
 
COBRAMAX

COBRAMAX

Üye
    Konu Sahibi
Arkadas muzik munusune secenekten cikis yapip cikin.N73 un 10 kat hizlandigini goreceksiniz
 

Mİ_RUN

Üye
müzik çaları kapasan yüzde üç bilemedin 4 performans artışı olur 10 katı olsa 5800 satarım n95 satarım n73alırdım:bye2:
 
azrail_ali13

azrail_ali13

Üye
alakası yok çok saçma
 
zx6r

zx6r

Üye
bi fark olmuyor olamazda mayk senin ki psikolojik galiba..
tamam kullanılan rem miktarı düşer ama hızlanmaz.
 
COBRAMAX

COBRAMAX

Üye
    Konu Sahibi
Benim n73 ucuyor sizi bilmem oyle bilmeden atip tutmayin.N73 10 kat hizlandi
 

mustafa0121

Üye
Saçma
 

Mİ_RUN

Üye
kaç yaşındasın merak ettim:hmmm
 
COBRAMAX

COBRAMAX

Üye
    Konu Sahibi
N73 gercekten ucuyor
 

lexkerr

Üye
nasıl olcek
 
mehmet-şahin

mehmet-şahin

Üye
uçuyorda ama bir program açtınmi eski haline dönüyor ve bunu nerdeyse herkes biliyor
 
COBRAMAX

COBRAMAX

Üye
    Konu Sahibi
evet devamli muzik menusunu kapatmak lazim
 

melih_

Üye
Benim anlamadığım böyle gerizekali bır konunun nasıl oluyorda tam dört sayfaya ulaşabiliyor olması.
 
vedat533

vedat533

Üye
bence az demişsin 100-1000 arası artması lazım:kop::kop: alt tarafı bi uygulama kapatmakla telefonu bilgisayara dönüştürdün yaw:kop::kop:
 
COBRAMAX

COBRAMAX

Üye
    Konu Sahibi
benim n73 um adeta ucuyor.sizde deneyin
 

rexman

Üye
ıyı olcakkkkk
 
COBRAMAX

COBRAMAX

Üye
    Konu Sahibi
Benim anlamadığım böyle gerizekali bır konunun nasıl oluyorda tam dört sayfaya ulaşabiliyor olması.

sifir tesekkurun var bide gelip benim konumla hakkinda atip tutuyosun senin gibileri anlamak gercekten zor
 


Üst Alt