"MaxiOkey" 1. MaxiCep Okey Turnuvası

Sponsorlu Bağlantılar



Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Janberg arkadaşımız sınavları dolayısıyla yarışmadan çekilmiştir.
Use2000 ile van_hoijdonk eşleşmiştir.
 
crazy_gokhan

crazy_gokhan

Üye
ya abi şimdi bu olayı tam açıklarmısın şimdi ben eşleştiğim kişi ile eşli oyuun açacam karşıma eş olarak gelecek buradaki arkadaş daha sonra buraya da sonucumu yazacaz...
 
greenmile

greenmile

Üye
aynen öyle ortağınla birlikte rakiplerinizle maç yapıp sonuc buraya bildireceksiniz...
 
Laz¥

Laz¥

Üye
Sonuçları merakla bekliyorum
 
Topal Sinek

Topal Sinek

Üye
Sanırım Bilgilendirmede Ayrıntılara Girsek İyi Olacak..

bncede ya şimdi ilk başta eşlesen ıkılılerle alttakı dortlu gruplarda karsılarındakı ıkı kısıyle mı yapacak? ayrıyetten bır arkadas demıs paralı falan boyle bır sey olacagını sanmıyorum ?
 
Hellboy®

Hellboy®

Üye
benim rakip en son 26 Nisanda online olmus msj da attım ama cvp yok :S ne yapıcam ?
 
ysr86

ysr86

Üye
ben diğer 3 arkadaşıma özel mesaj gönderdim bi gün belirleyip oynayalım inş. :)
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Bizim karşı eşlerden birinden şöyle bir pm geldi
Hey Allahım ya :vur
http://www.maxicep.com/maxicep-yarismalari/mynetten-nasil-okey-oynayabilirim-213125.html#post1353206
Konuda bilgilendirme yaptım.
ya abi şimdi bu olayı tam açıklarmısın şimdi ben eşleştiğim kişi ile eşli oyuun açacam karşıma eş olarak gelecek buradaki arkadaş daha sonra buraya da sonucumu yazacaz...
Aynen öyle. Eşleştiği kişi eşin olacak. Karşı takımla da maç yapıp bildireceksiniz.
Sanırım Bilgilendirmede Ayrıntılara Girsek İyi Olacak..
Girdim ilgili konuda :)
bncede ya şimdi ilk başta eşlesen ıkılılerle alttakı dortlu gruplarda karsılarındakı ıkı kısıyle mı yapacak? ayrıyetten bır arkadas demıs paralı falan boyle bır sey olacagını sanmıyorum ?
Doğru anlamışsınız. Önce eşleri belirttim sonra da eşleşmeleri yaptım.
benim rakip en son 26 Nisanda online olmus msj da attım ama cvp yok :S ne yapıcam ?
Takip etmezlerse elenecekler.
 
lovestar

lovestar

Üye
bu turnuva bu şekilde olmaz.başka bir yolu olmalı.böyle bir çok grup maçını yapamaz.yüzde doksanı elenir...
 

Doğan

Üye
ben katılmıyorum ama herkese BOL şans :)
 
ysr86

ysr86

Üye
benim ortağımdan cevap geldi ama halen rakiplerimizden ses yok.. Beklemedeyim.
 

cool_eagle

Üye
yaaw keşke şimdi katılım olsa:( katılırdım bende
 
erfc20

erfc20

Üye
maçları yarın aksam yapabiliriz
 
Hellboy®

Hellboy®

Üye
benim eşin gelceği yok sırf turnuvaya kayıt olmak için 50 mesajı dolduran üyelerden 4 gündür online olmuyo rakiplerden de ses yok şimdi benim es yok diye ben elenecek miyim ?
 

cool_eagle

Üye
eksiklerin yerine ben gelebilirm:)
 


Üst Alt