greenmile
Üye
rock4ever! dostum büyük cekişmeye hazır mısın???![]()
elbette biz bunun için doğduk
bu arada bizim tayfa toplanıp konuşalım bi an önce şu işi dostumrock4ever! dostum büyük cekişmeye hazır mısın???![]()
bu arada bizim tayfa toplanıp konuşalım bi an önce şu işi dostumBizim karşı eşlerden birinden şöyle bir pm geldi
ben turnuvadan çekiliyorum çünkü masa açmak paralı daha dogrusu online oyunlar paralı üyelik gerektiriyor.
Hey Allahım ya![]()
Sanırım Bilgilendirmede Ayrıntılara Girsek İyi Olacak..
hade baklım hyırlısı redragon nası oynuyosun bakalım:dhayırlı olsun herkese
http://www.maxicep.com/maxicep-yarismalari/mynetten-nasil-okey-oynayabilirim-213125.html#post1353206Bizim karşı eşlerden birinden şöyle bir pm geldi
Hey Allahım ya![]()
Aynen öyle. Eşleştiği kişi eşin olacak. Karşı takımla da maç yapıp bildireceksiniz.ya abi şimdi bu olayı tam açıklarmısın şimdi ben eşleştiğim kişi ile eşli oyuun açacam karşıma eş olarak gelecek buradaki arkadaş daha sonra buraya da sonucumu yazacaz...
Girdim ilgili konudaSanırım Bilgilendirmede Ayrıntılara Girsek İyi Olacak..
Doğru anlamışsınız. Önce eşleri belirttim sonra da eşleşmeleri yaptım.bncede ya şimdi ilk başta eşlesen ıkılılerle alttakı dortlu gruplarda karsılarındakı ıkı kısıyle mı yapacak? ayrıyetten bır arkadas demıs paralı falan boyle bır sey olacagını sanmıyorum ?
Takip etmezlerse elenecekler.benim rakip en son 26 Nisanda online olmus msj da attım ama cvp yok :S ne yapıcam ?
