"MaxiOkey" 1. MaxiCep Okey Turnuvası

Sponsorlu Bağlantılar

LAZOFLU

LAZOFLU

Emekli Yönetici
Aslında yanlış yapıldı. Kurulurken herkesin cep numarası alınacaktı ve güvenlik için aranıp onay alınacaktı, yada cep telefonlarına yollanacak bir sms ile şifreyi sitede vermesi söylenecekti ve kayıtlar böyle yapılacaktı. Gereğinde de cepden aranıp bilgilendirme alınacaktı ve böyle sorunlar yaşanmayacaktı, ben bu yarışmanın hala biteceğine bek inancım yok!
 


orgeneral2203

orgeneral2203

Üye
Aslında yanlış yapıldı. Kurulurken herkesin cep numarası alınacaktı ve güvenlik için aranıp onay alınacaktı, yada cep telefonlarına yollanacak bir sms ile kodu sitede vermesi söylenecekti ve kayıtlar böyle yapılacaktı. Gereğinde de cepden aranıp bilgilendirme alınacaktı ve böyle sorunlar yaşanmayacaktı, ben bu yarışmanın hala biteceğine bek inancım yok!

bn rock4ever kardeşime numaramı verdim. o da bna verdi.
maç saati geldi çağrı attım girdi msne baktık eşlerimiz yok. oynayamadık. ah NOKIADANŞAŞMA ah. ah DELRICO ah. nerdesiniz siz???
 
greenmile

greenmile

Üye
bn rock4ever kardeşime numaramı verdim. o da bna verdi.
maç saati geldi çağrı attım girdi msne baktık eşlerimiz yok. oynayamadık. ah NOKIADANŞAŞMA ah. ah DELRICO ah. nerdesiniz siz???

evet kardeşim söz veripte tutmamak ayıptır anlaşmasak yüreğim yanmayacak:D
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Ön elemeler şu anda gayet güzel gidiyor!!!
Tam da istediğim gibi!

Kimin turnuva için çaba gösterip kimin göstermediğini çok net görebiliyorum.

İşleyişe taş koyan mesajlarınızı turnuvanın sonuna saklayın derim!..
Şu anda turnuva sürecinde değiliz farkında iseniz!
Kimlerin turnuvada olacağını belirliyoruz! Böyle büyük bir turnuvaya her katılıyorum diyeni alsaydık, işin içinden çıkamazdık arkadaşlar!
 
greenmile

greenmile

Üye
çok hakLısın:)
 
ysr86

ysr86

Üye
Benim ortağımdan uygun olduğu saatleri bildiren bir mesaj geldi ve rakip arkadaşlardanda birisinden cevap geldi sağolsun. Ancak diğer rakipten herhangi bir cevap yok, sanırım mesajlarına bakmıyor, artık bu saatten sonra cevap versede toplanılmaz malesef bizim için ön eleme turu oynayamadan bitmiştir ;)
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Hadiyin bugün son gün!
 
Exalans

Exalans

Üye
adam akıllı maç yapıp kazan yokmu ya okadar okudum kimse maç sonucu bu diye yazmamış :yuru
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Kimlerin turnuvayı takip edip kimlerin etmediği az çok belli oldu :)
Bu geceyi bekleyin...
 
Salihyet

Salihyet

Üye
:naughty: bizim tuhaf isimli arkadaş yok ortada, o gelse..
 
Hellboy®

Hellboy®

Üye
bugün son gün ama benim eş + rakiplerden ses yok
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
Yahu merakla takip ediyorum 1 maç yapan çıkmadı beaa :agla ya hesaplardan benden yiyin için oturun şu masaya artık :cool
 
greenmile

greenmile

Üye
valla öyle...:D
 
BaşıBozuk

BaşıBozuk

Üye
herkes rahat olsun preator abimiz işi uslübuna göre sorunsuz bir şekilde düzenler, katılım sayısı oldukca fazlaydı ve elenmeside gerekiyordu.70 kişinin 30 u takip etse yeter zaten 30 kişi takip etmiştir.şimdi turnuvayı takip edenler kalıcağı için 1 haftalık zaman dilimine göre herkes rakibi ile düzgün şekilde iletişime geçer oyununu oynar ve sonucu gelir tak yazar.içiniz rahat olsun bak bu şekilde turnuvada bu turu geçtikden sonra çıkanlar olacağına bunu bu eleme formatında bile öğrenmiş olduk

gerçek eşleşmeyi veya 4lü eşlemeyi bekliyorum merakla
 
pisicikk

pisicikk

Üye
Alıntı: pisicikk göndermiş. >
:) ya katılmadım ama aklım sizde :)
bence de çok çekişmeli olur da takım arkadaşıma yazık etmek istemedim :)
benim yüzümden o da yanmasın :)
yoksa seve seve katılırdım :)
tekrar teşekkür ederim davetiniz için :)

Görüldüğü üzere bir çok üyeden daha aktifsiniz :gul: Bence yedek üye olarak alalım sizi de :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Alıntı: pisicikk göndermiş. >
:) ya katılmadım ama aklım sizde :)
bence de çok çekişmeli olur da takım arkadaşıma yazık etmek istemedim :)
benim yüzümden o da yanmasın :)
yoksa seve seve katılırdım :)
tekrar teşekkür ederim davetiniz için :)

Ata'nın da dediği gibi katılmak isteyen birçok üyeden daha aktifsiniz ve turnuvayı da yakından takip ediyorsunuz.

Turnuvaya katılan arkadaşların çoğunun profesyonel derecede okey oynadıklarını sanmıyorum. Oyunda kaybedip de elenmek, turnuvayı takip etmeyip arkadaşını yarı yolda bırakmaktan daha iyidir. :)


"Praetor ve Mustafa Furkan"a :)
arkadaşlar teşekkür ederim gerçekten çok ikna edicisiniz :)
tmm ihtiyaç olursa YEDEK ÜYE olarak bende varım :)
çoklu alıntı yapmayı bir türlü beceremediğim için :) bu şekilde cvp atıyorum kusuruma bakmayın :)
araştırdım ama sanırım araştırmayı da beceremedim bulamadım nasıl yapacağımı :D
tekrar teşekkür ederim davetiniz için :)
 
xkadir61

xkadir61

Üye
ee sonuçlar nerede? :D
 

yılmaz021

Üye
herkese bol şans diliyorum
 


Üst Alt