"MaxiOkey" 1. MaxiCep Okey Turnuvası

Sponsorlu Bağlantılar

Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
"MaxiOkey" 1. MaxiCep Okey Turnuvası
Turnuvamıza hoşgeldiniz. :)

Turnuva eşli olarak Mynet üzerinden yapılacaktır.
11 puandan düşülecektir.

Gösterge vardır!..
Mynet'ten nasıl oynanacağını bilmiyorsanız tıklayın.

Ön Elemeler

3 Mayıs Pazar günü gece 12'ye kadar maç yapmak için süreniz var.
Yenenler konuya maç sonucunu yazsın.
Yenilenler ve maça çıkmayanlar turnuvadan elenecekler.
Eşiniz bırakıp gittiyse yarı şansa bağlı olan bu okey oynunda şansınız yaver gitmemiş demektir. Siz de eleneceksiniz. Bu nedenle eşinizi arada bir dürtmeniz ve onunla iyi geçinmeniz gerekmekte :)

Eşiniz ise;
sizden bir sonraki turnuvaya katılan kişi. Bu kadar basit :gul:

Buna göre eşler;


1) Praetor - DeadSiLeNCe
2)
Salihyet - xkadir61
3) Negative - BaşıBozuk
4) Hellboy® - emre_1905_gs
5) mihman - hsncabar1
6) nedved - \!\by_neFRet/!/
7) van_hoijdonk - JaNbErG
8)
rOcK4ever! - delrico
9) arslansem - Exalans
10) CryDaqqeR - arşiment
11) sickdreth - kacaksevgilim
12) Mr-Trojan - ysr86
13) Mustafa Furkan - turkordu
14) arven_005 - yasirarslan
15) NOKİADANŞAŞMA - candostumisuzu
16) metboy38 - lord74
17) lovestar - by_hükümdar
18) erfc20 - __chomper__
19) yunus yavuz - eren21
20) _-_-_-ahmet-_-_ - excalybur60
21) redragonn - klxc
22) judelav - ertasxx

Eşleşmeler ise;
Bir baştan bir sondan olan gruplar maç yapacaktır.
Yani aşağıdaki gibidir:


1-22)
Praetor - DeadSiLeNCe vs. judelav - ertasxx
2-21) Salihyet - xkadir61 vs. redragonn - klxc
3-20) Negative - BaşıBozuk vs. _-_-_-ahmet-_-_ - excalybur60
4-19) Hellboy® - emre_1905_gs vs. yunus yavuz - eren21
5-18) mihman - hsncabar1 vs. erfc20 - __chomper__
6-17) nedved - \!\by_neFRet/!/ vs. lovestar - by_hükümdar
7-16) van_hoijdonk - JaNbErG vs. metboy38 - lord74
8-15) rOcK4ever! - delrico vs. NOKİADANŞAŞMA - candostumisuzu
9-14) arslansem - Exalans vs. arven_005 - yasirarslan
10-13) CryDaqqeR - arşiment vs. Mustafa Furkan - turkordu
11-12) sickdreth - kacaksevgilim vs. Mr-Trojan - ysr86

Herkese bol şans! :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: CryDaqqeR, crazy_gokhan, NeedLeFLuff ve 2 diğerleri


pisicikk

pisicikk

Üye
herkese bol şans :)
sonuçları merakla bekliyor olacağım :)
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Teşekkürler pisicikk ama keşke siz de katılsaydınız :)

:hmmm Çok çekişmeli geçeceğe benziyor.
 
BaşıBozuk

BaşıBozuk

Üye
Negative ile eş olmuşum :) ben hazırım zaten sürekli onlineyim :) diğer 2 arkadaşta uygun olunca atarız okeyimizi
 
Ozan

Ozan

Admin
Herkese bol şans... Bizim masa' dan çıkış yok :coold:
 
greenmile

greenmile

Üye
herkese bol şanslar...
 
Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye
Umarım Herkes Zamanında Maçını Yapar..
 
turkordu

turkordu

Üye
Online olanlar maçını yapsa olmaz mı online olmazlarsa ne yapacağız?:(
 
Ozan

Ozan

Admin
Ben, okeyde eşim olacak arkadaş ile diğer eş arkadaşlara pm attım.
Örnek olması amacı ile vereyim.


PM ' in Konusu
Okey Turnuvası Hakkında
Pm İçeriği
Arkadaşlar Selam, Bu pm i toplu olarak atıyorum...

Ben
excalybur60
_-_-_-ahmet-_-_
BaşıBozuk

Okey turnuvasına katılmış kişiler olarak, mynet okey servisinde bir masa açarak maç yapmamız gerekiyor.

Herkes kendine uygun bir saat söylerse ona göre organize olalım ...
Bana gece şu saatler arası, gündüz şu saatler arası yada şu günlerde yapalım derseniz ben herkesi organize etmeye calisayım. Zaten fazla uzun sürmeyecektir ..

Konu ile ilgili detay:
http://www.maxicep.com/maxicep-yarismalari/maxiokey-1-maxicep-okey-turnuvasi-213126.html

Saygılar :)
 
Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye
Ben de Eşim turkordu ve Rakiplerimizin Profiline Mesaj Yazdım..

turkordu ile Saat Konusunda Anlaştık Ama Rakipler Umarım Çabuk Okurlar Mesajı.. :)
 
yunus yavuz

yunus yavuz

Üye
eren21 oynamayacakmış mesaj yazdı.ne yapıcaz ya daha yarışma başlamadı 1 kişi alsak olurmu ?*??????
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Ozan değerli açıklanam için teşekkürler!

use2000 arkadaşımız yedek üyedir.
 
LAZOFLU

LAZOFLU

Emekli Yönetici
Herkese bol şans. Herşey belli olunca Zaman ve mynet deki bölüm ismini söyleyin belki izlemeye gelirim.
 
İmparatore

İmparatore

Üye
herkese bol sans :oke:
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Herkese başarılar dilerim.
 
redragonn

redragonn

Üye
hayırlı olsun herkese
 
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
Taş çalanı Ozan banlasın bence :)
 
Ozan

Ozan

Admin
Bizim karşı eşlerden birinden şöyle bir pm geldi
ben turnuvadan çekiliyorum çünkü masa açmak paralı daha dogrusu online oyunlar paralı üyelik gerektiriyor.

Hey Allahım ya :vur
 


Üst Alt