serinaga
Üye
L820'yi ilk çıktığından itibaren kullanıyorum, fotoğraf çekimi çok başarılıdır. Özellikle gece zifiri karanlıkta flash ile cam gibi fotoğraflar elde ettim. Gündüz çekimi zaten çok başarılı. Öncelikle şunu sormalıyım kılıf kullanıyor musunuz ? Eğer kılıf varsa çıkartıp öyle bir deneyin. Kılıf yoksa kamera odaklanmada sorun yaşıyor, en azından bir soft format felan atın. Ekran çözünürlüğü ile alakalı bir durum değil. L820'nin ekran çözünürlüğü her ne kadar düşük olsa da clear black sayesinde son derece güzel bir görünüm sağlar. Sorununuzun halen devam etmesi halinde servise verin derim ...
