Lumia kamera sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

serinaga

serinaga

Üye
L820'yi ilk çıktığından itibaren kullanıyorum, fotoğraf çekimi çok başarılıdır. Özellikle gece zifiri karanlıkta flash ile cam gibi fotoğraflar elde ettim. Gündüz çekimi zaten çok başarılı. Öncelikle şunu sormalıyım kılıf kullanıyor musunuz ? Eğer kılıf varsa çıkartıp öyle bir deneyin. Kılıf yoksa kamera odaklanmada sorun yaşıyor, en azından bir soft format felan atın. Ekran çözünürlüğü ile alakalı bir durum değil. L820'nin ekran çözünürlüğü her ne kadar düşük olsa da clear black sayesinde son derece güzel bir görünüm sağlar. Sorununuzun halen devam etmesi halinde servise verin derim ...
 
  • Beğen
Tepkiler: bozkirdangelen ve maydinmaydin


orxan_92

orxan_92

Üye
    Konu Sahibi
L820'yi ilk çıktığından itibaren kullanıyorum, fotoğraf çekimi çok başarılıdır. Özellikle gece zifiri karanlıkta flash ile cam gibi fotoğraflar elde ettim. Gündüz çekimi zaten çok başarılı. Öncelikle şunu sormalıyım kılıf kullanıyor musunuz ? Eğer kılıf varsa çıkartıp öyle bir deneyin. Kılıf yoksa kamera odaklanmada sorun yaşıyor, en azından bir soft format felan atın. Ekran çözünürlüğü ile alakalı bir durum değil. L820'nin ekran çözünürlüğü her ne kadar düşük olsa da clear black sayesinde son derece güzel bir görünüm sağlar. Sorununuzun halen devam etmesi halinde servise verin derim ...
aynen kardeş geceleri cektiğim fotolar güzel cıkıyor ama gündüzleri gün işiğından mı nedense bilmiyorum ama pek iyi cıkmıyor. soft format nasıl atılır L820de?
 
byAndroid

byAndroid

Üye
Güneşli günlerde ışığa doğru fotoğraf çekme. Işığı arkana al ve çok güzel çekimler yapabilirsin
 
serinaga

serinaga

Üye
Evet bu doğru, ışığa karşı sorun olur. Soft Format için power + ses kısma tuşlarına telefon kapanıp titreyene kadar basılı tut, titreyince bırak, herhangi bir veri kaybınız olmaz ...
 
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
Cihazın Kamerası Normal Nokia 500 Demişsin O Cihaz 820 dfen İyi Çekemez.Ayrıca Kamera Kullanan Kişiye Göre DeğişirSony Nin Ekranı Amo Leddir 820ninki IPSdir Telefondan Bakarsın Kötü Gösterir PCde Bak.Birde Ekran Boyutu Var Ayarlarda4:3 Yap Onu O Zaman 8 Mp Çeker 16:9da 6 Mp Mi Ne Çekiyor Sanırsam.Videodada O Kadar Kötü Değil Ben Bir Ara 808 İle Kıyaslamiştim Oda Burada Resimleride Mevcut Yani Çokta Kötü Değil Bence Sadece Renk Tonları Geliştirilmeli O Kadar
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 
  • Beğen
Tepkiler: bozkirdangelen
maydinmaydin

maydinmaydin

Üye
Işığa karşı çekersen fotoğraf makinelerı bile kötü çeker.
 
  • Beğen
Tepkiler: bozkirdangelen
orxan_92

orxan_92

Üye
    Konu Sahibi
Cihazın Kamerası Normal Nokia 500 Demişsin O Cihaz 820 dfen İyi Çekemez.Ayrıca Kamera Kullanan Kişiye Göre DeğişirSony Nin Ekranı Amo Leddir 820ninki IPSdir Telefondan Bakarsın Kötü Gösterir PCde Bak.Birde Ekran Boyutu Var Ayarlarda4:3 Yap Onu O Zaman 8 Mp Çeker 16:9da 6 Mp Mi Ne Çekiyor Sanırsam.Videodada O Kadar Kötü Değil Ben Bir Ara 808 İle Kıyaslamiştim Oda Burada Resimleride Mevcut Yani Çokta Kötü Değil Bence Sadece Renk Tonları Geliştirilmeli O Kadar
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
renk tonlarını ayarlamak için program varmı? bunu kendimiz yapa bilirmiyim?
 
kaygisiz43

kaygisiz43

Üye
renk tonlarını ayarlamak için program varmı? bunu kendimiz yapa bilirmiyim?
Dediğine tam olarak cevap olur mu bilemem ama lumia camera'dan profesyonel şekilde ayar yapabilirsin.Onun dışında fotoğrafı çektikten sonra creative studio ile fotoğrafı filtreleyebilirsin.
 
alasulumurat

alasulumurat

Üye
L820 çok güzel fotoğraf çekiyor fakat kameranın içinin tozlanması gibi bir problemi var. Toz olduğunda makine odaklayamıyor kendini ve bulanık çekiyor. Ben şöyle bir çozum buldum. Öncelikle tozun girdiği yer ekran sensorunun olduğu yer. İçerden o sensorun etrafına be on kameranın etrafına sunger koydum. Artık toz girmiyor. Ayrıca on kamerası güzel değil arka kamerayı kullan. Ve lumia camera programını kullan
 
orxan_92

orxan_92

Üye
    Konu Sahibi
yardımlarınız için teşekkür ederim arkadaşlar.

konu kapana bilir)
L820 çok güzel fotoğraf çekiyor fakat kameranın içinin tozlanması gibi bir problemi var. Toz olduğunda makine odaklayamıyor kendini ve bulanık çekiyor. Ben şöyle bir çozum buldum. Öncelikle tozun girdiği yer ekran sensorunun olduğu yer. İçerden o sensorun etrafına be on kameranın etrafına sunger koydum. Artık toz girmiyor. Ayrıca on kamerası güzel değil arka kamerayı kullan. Ve lumia camera programını kullan
ekran sensorunu nasıl açıp sunger koya bilirimki? nasıl açmalıyım??
 
alasulumurat

alasulumurat

Üye
Öncelikle eğer yapamam diyorsan hiç bulaşma. Arka kapağı açtıktan sonra arkada 10 tane minik cıvata var. Hepsini saatçi tornavidası ile sökmen gerekiyor. Sökerken cıvata başlarına zarar vermemeye özen göster. Bu cıvatalar söküldükten sonra kapak tamamen çıkıyor. İçerideki elektronik pcb nim de iki tane soketini söküyorsun. On kameranın yanında sensoru göreceksin. Küçük bir sünger parçasının ortasını delip sensor ve kameranın etrafını kapatacak çekilde geçirmen yeter. Sonrasında soktuğun her şeyi geri topluyosun.
 
  • Beğen
Tepkiler: bozkirdangelen
orxan_92

orxan_92

Üye
    Konu Sahibi
Öncelikle eğer yapamam diyorsan hiç bulaşma. Arka kapağı açtıktan sonra arkada 10 tane minik cıvata var. Hepsini saatçi tornavidası ile sökmen gerekiyor. Sökerken cıvata başlarına zarar vermemeye özen göster. Bu cıvatalar söküldükten sonra kapak tamamen çıkıyor. İçerideki elektronik pcb nim de iki tane soketini söküyorsun. On kameranın yanında sensoru göreceksin. Küçük bir sünger parçasının ortasını delip sensor ve kameranın etrafını kapatacak çekilde geçirmen yeter. Sonrasında soktuğun her şeyi geri topluyosun.
şimdilik idare ediyorum ama cok cok kötü olursa yapacağım.teşekkurler)
 
OnurYurdakul

OnurYurdakul

Üye
L820nin kamerası çok iyidir ama son güncellemelerle iyice ettiler içine bıraktılar. cihaza özel güncelleme yapılmadığı için kamera algoritması sorun yaşıyor. Attığın fotoğraflarda kumlanma çok fazla var zaten bakarsan bariz görürsün. Suç cihazın kamerasında değil,sistemdedir suçlanması gereken varsa Microsoft'tur adam gibi güncelleme yapmayı beceremediler.
 
orxan_92

orxan_92

Üye
    Konu Sahibi
L820nin kamerası çok iyidir ama son güncellemelerle iyice ettiler içine bıraktılar. cihaza özel güncelleme yapılmadığı için kamera algoritması sorun yaşıyor. Attığın fotoğraflarda kumlanma çok fazla var zaten bakarsan bariz görürsün. Suç cihazın kamerasında değil,sistemdedir suçlanması gereken varsa Microsoft'tur adam gibi güncelleme yapmayı beceremediler.
2-3gun önce bir güncelleme geldi ama ben bir değişiklik hiss etmedim :/
 
bozkirdangelen

bozkirdangelen

Üye
teşekkurler. şuan bile arkadaşıma arayıp sony-le takas ede biliremde ama lumia hoşuma gitdi hızı falan öyüzden)
Arkadaşlardan birisi önemli bir ayrıntıyı dile getirmiş. Sanırım dikkatinden kaçmış olabilir.
Orada iki türlü resim çekme proğramı var
1- Lumia Kamera - Nokia ya ait bir uygulama ve daha iyi resim çeker.
2- Kamera - Bu da microsoft'a ait bir uygulama
Bunlardan hangisini denediğine ve ayarlarını nasıl yaptığına bağlı.
Ayrıca, uygulama olarak başka proğramlarda var, onları da deneyebilirsin.
Bir resim makinası gibi seni tatmin etmeyebilir ama cep telefonu olarak işini görür sanıyorum, pişmanlıkta yaratmaz.
 
orxan_92

orxan_92

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlardan birisi önemli bir ayrıntıyı dile getirmiş. Sanırım dikkatinden kaçmış olabilir.
Orada iki türlü resim çekme proğramı var
1- Lumia Kamera - Nokia ya ait bir uygulama ve daha iyi resim çeker.
2- Kamera - Bu da microsoft'a ait bir uygulama
Bunlardan hangisini denediğine ve ayarlarını nasıl yaptığına bağlı.
Ayrıca, uygulama olarak başka proğramlarda var, onları da deneyebilirsin.
Bir resim makinası gibi seni tatmin etmeyebilir ama cep telefonu olarak işini görür sanıyorum, pişmanlıkta yaratmaz.
yok hic bir pişmanlık şükür) şu an ONESHOT programını kullanıyorum memnunum.okadarda kötü değilmiş
 


Üst Alt