chucky8626
Üye
Dostum ben real racing3 oynuyorm zaten uygulamalari dondurunca gayet akici hatta..romu begendm nova launcher ve hera consept ikon paketiylede gorsellik sorununu cozdum@chucky8626 seeder ve scrpit kullandim ve rahatca oynatiyor bide en son olarak gt racing 2 denedim onuda sorunsuz oynatti batarya ya gelecek olursak ondemand ve row seciyorum 7 saatte % 1 fln gidio ama bi kez saat 23 de sarzdan cekmistim okula gidip geldigimde sqrz hala % 100 du
denedigim oyunlar:modern combat 4,gta san, gt racing 2, robot steel world boxing, hizli ve ofkeli 6, most wanted denedim sorunsuzca acti bugun bide asphalt8 dener haber ederim
sarj olayini da islemci ayarlarindan halledeym dedign gibi Dostum seffaf bildirim cubugu olayini xposedle gravity box moduluyle cozebilirsin anca.ben oyle yaptmmrb
Cm 11 kullanıyorum ama hiçbir zaman bu rom kadar stabil ve akıcı rom görmedim bana göre peki cm 11 deki bazı uygulamaları burada görebilirmiyiz mesela rehber bölümü ,tel arama bölümü, bildirim şeffah olması vs




