chucky8626
Üye
Eyw hocam biraz daha iyi simdi 
Bu arada yeni rom icin bikac fikir vermek isterim..samsung cihaz kullaniorz o yuzden s5 gorunumlu olursa iyi olur.mumkun olduguncada grksiz uyg.lardan arindirirsan super olur.touchwiz cok kasiyosa en azindan simge paketini degistirme olanagi sunarsan tadindan yenmez..
bide kitkat durum cubugu simgeleri istiyoruz 
E="Wolf389, post: 7022418, member: 2513256"]Ben modern combat 4 ve gta san kasmadan oynuyorum[/QUOTE]
Hocam bisi sorucam bu oyunlari oynamak icin neler yaptin? Hangi ayarlari kullaniyosun ve ne kdr uygulama yuklu cihazda? Ha bide batarya durumun nasil?
Bu arada yeni rom icin bikac fikir vermek isterim..samsung cihaz kullaniorz o yuzden s5 gorunumlu olursa iyi olur.mumkun olduguncada grksiz uyg.lardan arindirirsan super olur.touchwiz cok kasiyosa en azindan simge paketini degistirme olanagi sunarsan tadindan yenmez..
bide kitkat durum cubugu simgeleri istiyoruz 
E="Wolf389, post: 7022418, member: 2513256"]Ben modern combat 4 ve gta san kasmadan oynuyorum[/QUOTE]
Hocam bisi sorucam bu oyunlari oynamak icin neler yaptin? Hangi ayarlari kullaniyosun ve ne kdr uygulama yuklu cihazda? Ha bide batarya durumun nasil?


