[JB][4.1.2]G-wonder Rom

Sponsorlu Bağlantılar

chucky8626

chucky8626

Üye
@chucky8626 seeder ve scrpit kullandim ve rahatca oynatiyor bide en son olarak gt racing 2 denedim onuda sorunsuz oynatti batarya ya gelecek olursak ondemand ve row seciyorum 7 saatte % 1 fln gidio ama bi kez saat 23 de sarzdan cekmistim okula gidip geldigimde sqrz hala % 100 du

denedigim oyunlar:modern combat 4,gta san, gt racing 2, robot steel world boxing, hizli ve ofkeli 6, most wanted denedim sorunsuzca acti bugun bide asphalt8 dener haber ederim
Dostum ben real racing3 oynuyorm zaten uygulamalari dondurunca gayet akici hatta..romu begendm nova launcher ve hera consept ikon paketiylede gorsellik sorununu cozdum ;) ama asphalt 8 naparsan yap yemiyo atiyooyundan :) sarj olayini da islemci ayarlarindan halledeym dedign gibi ;) bisi daha sorucam batRyayi kalibre ettim fakat %80e kdr hemen azaliyo daha sonra gayet uzun gidio sarj bunu nasil cozerim bataryam sifir daha?
mrb
Cm 11 kullanıyorum ama hiçbir zaman bu rom kadar stabil ve akıcı rom görmedim bana göre peki cm 11 deki bazı uygulamaları burada görebilirmiyiz mesela rehber bölümü ,tel arama bölümü, bildirim şeffah olması vs
Dostum seffaf bildirim cubugu olayini xposedle gravity box moduluyle cozebilirsin anca.ben oyle yaptm ;)
 


Wolf389

Wolf389

Üye
Dostum bölümüne racing3 oynuyorm zaten uygulamalari dondurunca gayet akici hatta..romu begendm nova launcher ve hera consept ikon paketiylede gorsellik sorununu cozdum ;) ama asphalt 8 naparsan yap yemiyo atiyooyundan :) sarj olayini da islemci ayarlarindan halledeym dedign gibi ;) bisi daha sorucam batRyayi kalibre ettim fakat %80e kdr hemen azaliyo daha sonra gayet uzun gidio sarj bunu nasil cozerim bataryam sifir daha?
Dostum seffaf bildirim cubugu olayini xposedle gravity box moduluyle cozebilirsin anca.ben oyle yaptm ;)
Bnde asphalt 8 gundelik ayarlarla bile oynuyorum ama tokyo bolumunnde sadece kasiyo
 
  • Beğen
Tepkiler: chucky8626
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
asphalt 8 biraz sorun işte galaxy w için ağır :D
 
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
doğrudur her şey puan değil de. dediğin romda oclu kernel var :ehe
 
Wolf389

Wolf389

Üye
doğrudur her şey puan değil de. dediğin romda oclu kernel var :ehe
Evet hocam ama google playden batarya kalibre programj ile kailbre ediyorum sarz mükemmel gidiyor bu yuzden gwonder dan kopamiyorum
 
Samsungw_53

Samsungw_53

Üye
bende cm11 25:05 tarihli romu kullandım 3 gundur sarzdan bıktım ustelık tempre run ı bıle takılarak oynatıyordu yine vonder e dondum s5 bildirim seffahta yaptım rahatım..
 

emrah166

Üye
Seffaf durum cubugunu nasil yaptin hocam?
 
Samsungw_53

Samsungw_53

Üye
az bekle anlatacam yuklemem lazım upload sitelerineArkadaşlar G.Wonder romu bildirim çubugunu şeffaf yapmak istiyorsanız

Link:
yukardaki linkten dosyayı indirin Sdkart a atın
Cmw açın
Wipe cache (data değil)
Advanted/wipe dalvik cache
sonra dosyayı rom flashlar gibi flashlayın ve yukardaki temizleme işlemlerini tekrar yapın reboot system deyin bildirim çubugu şeffah olaaktır..
 
+Furkan

+Furkan

Üye
az bekle anlatacam yuklemem lazım upload sitelerineArkadaşlar G.Wonder romu bildirim çubugunu şeffaf yapmak istiyorsanız

Link:
yukardaki linkten dosyayı indirin Sdkart a atın
Cmw açın
Wipe cache (data değil)
Advanted/wipe dalvik cache
sonra dosyayı rom flashlar gibi flashlayın ve yukardaki temizleme işlemlerini tekrar yapın reboot system deyin bildirim çubugu şeffah olaaktır..


O kadar kasmaya grek yok ki ;)

O bildirm cubuguyla twittere yada baska bi sosyal medya uygulamasına girince bildirim cubugu bembeyaz oluyor :)

Size onerim xposed ten gravitybox modulunden yapmanız gercektencok sekil oluyor :)
 
Samsungw_53

Samsungw_53

Üye
O kadar kasmaya grek yok ki ;)

O bildirm cubuguyla twittere yada baska bi sosyal medya uygulamasına girince bildirim cubugu bembeyaz oluyor :)

Size onerim xposed ten gravitybox modulunden yapmanız gercektencok sekil oluyor :)
O kadar kasmaya grek yok ki ;)

O bildirm cubuguyla twittere yada baska bi sosyal medya uygulamasına girince bildirim cubugu bembeyaz oluyor :)

Size onerim xposed ten gravitybox modulunden yapmanız gercektencok sekil oluyor :)
resimlerini yollarmısın bu arada site şaşırdı
 
+Furkan

+Furkan

Üye
Neyin resmini?
 
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
Evet Cm 11 bildiğiniz ölüm ya dayanılmaz onun şarjina :D
 

T.serdar

Üye
O kadar kasmaya grek yok ki ;)

O bildirm cubuguyla twittere yada baska bi sosyal medya uygulamasına girince bildirim cubugu bembeyaz oluyor :)

Size onerim xposed ten gravitybox modulunden yapmanız gercektencok sekil oluyor :)
Xposed nasil kullanilcak nasil yapilcak cm9 romu kullaniyorum seffaf durum cubugu yapmak istiyorum yardimci olursan iyi olur kardesim :)
 
+Furkan

+Furkan

Üye
Xposed nasil kullanilcak nasil yapilcak cm9 romu kullaniyorum seffaf durum cubugu yapmak istiyorum yardimci olursan iyi olur kardesim :)


Kardeşim gravity box modülü cm 10 ve uzeri için maalesef :(

Bende cm9 da normal bildirim cubugu kullanıyorum ama idarelik iyi bi cm 10 romu bulursam degistirecegim :)
 
smh60

smh60

Üye
Bu romda pil durumu nasıl ? :gul:
 
burak_909

burak_909

Üye
Bahsettiginiz kalibre programi hangisi?
 

emrah166

Üye
Tskkurler kardesim
 

Benzer Konular

ByBlaCk4
Cevap
30
Görüntüleme
3K
BraveHeart1923
omer2546
Cevap
17
Görüntüleme
2K
en-sel
-Emre
Cevap
542
Görüntüleme
38K


Üst Alt