Arkadaşlar şarj biraz hızlı gitmeye başladı acaba touchwiz felan yükledim ondan mıdır?
edit:greenify kurulu
ayrıca ekran parlaklığını düşür ve son uygulamalarda uygulama bırakma. ayarlar/performans bölümünden işlemci hızını düşürürsen biraz daha iyi giderbataryanda bozukluk var demektırArkdaslar telefonun bataryasini kalipre ettim simdi fotoraf cektim %5 sarjla kapanmadi ben tek bu romda deyil 8 tane rom yukledim hepsinde foto cekerken %20 kapandi yani bende soç kusura bakmayin telefon isinmasida diyer yukledigim romlar gibi isiniyor kesintisiz oyun oynarken sizlerin sarji kac saate bitiyor bende 3saat batarya bitiyor tesekurler
hiz lazim hiz
)@D.A.R.K.O kanki sana bisey sorucam Samsung Galaxy W icin oyunlarda ve uygulamalarda takilma ve kasilma olmayacak G-Wonder romundan haric rom varmi veya program hizlandirici root yetkili root yetkisiz farketmez greenify , fmr , seeder , supremacyscript , honeyx7 bunlar var baska ne var bana yonlendirhiz lazim hiz
)
@D.A.R.K.O kanki sana bisey sorucam Samsung Galaxy W icin oyunlarda ve uygulamalarda takilma ve kasilma olmayacak G-Wonder romundan haric rom varmi veya program hizlandirici root yetkili root yetkisiz farketmez greenify , fmr , seeder , supremacyscript , honeyx7 bunlar var baska ne var bana yonlendirhiz lazim hiz
)
Arkdaslar telefonun bataryasini kalipre ettim simdi fotoraf cektim %5 sarjla kapanmadi ben tek bu romda deyil 8 tane rom yukledim hepsinde foto cekerken %20 kapandi yani bende soç kusura bakmayin telefon isinmasida diyer yukledigim romlar gibi isiniyor kesintisiz oyun oynarken sizlerin sarji kac saate bitiyor bende 3saat batarya bitiyor tesekurler
Isınma sorunu seçtiğin i/o'dan dolayı olabilir çünkü bazıları gerçekten ısınma sorunu yapabiliyor kapanma sorunu ise hiç başima gelmedi %1 şarjda bile fotograf cekilir yani senin kurma yönteminde bi problem olabilirArkdaslar telefonun bataryasini kalipre ettim simdi fotoraf cektim %5 sarjla kapanmadi ben tek bu romda deyil 8 tane rom yukledim hepsinde foto cekerken %20 kapandi yani bende soç kusura bakmayin telefon isinmasida diyer yukledigim romlar gibi isiniyor kesintisiz oyun oynarken sizlerin sarji kac saate bitiyor bende 3saat batarya bitiyor tesekurler
Multitask bu roma göre ne gibi katkılar sağladıSupremacyscript multitaski öldürüyor mu ?
Isınma sorunu seçtiğin i/o'dan dolayı olabilir çünkü bazıları gerçekten ısınma sorunu yapabiliyor kapanma sorunu ise hiç başima gelmedi %1 şarjda bile fotograf cekilir yani senin kurma yönteminde bi problem olabilir
Bazı uygulamalar tabiri caizse multitaskı öldürerek o an açılan uygulamaya bütün gücünü vermesini sagliyor bunun sonucunda az once verdigim ornekteki seyi yapamiyoruz facebook acinca muzik kapaniyor muzik acinca facebook kapaniyor performansa etkisi var aslinda ama sarja var mi bilmiyorumpost: 6963704' Alıntı:şarja bi kötülüğü varmı bide varsa konu linki felan
Tamam usta bi deniyim bide cwm lazerdroid bu roma olur mu ?Bazı uygulamalar tabiri caizse multitaskı öldürerek o an açılan uygulamaya bütün gücünü vermesini sagliyor bunun sonucunda az once verdigim ornekteki seyi yapamiyoruz facebook acinca muzik kapaniyor muzik acinca facebook kapaniyor performansa etkisi var aslinda ama sarja var mi bilmiyorum
Konusunda olur diyosa olurTamam usta bi deniyim bide cwm lazerdroid bu roma olur mu ?
yanlış anladın sen galiba yada ben anlatamadım multitask sonradan yüklenen birşey değil telefonun kendi özelliği birden fazla uygulamayı ram'inin filan yettiğince açabiliyor.Mesela hiç oyun oynarken müzik dinledin mi ?
