[JB][4.1.2]G-wonder Rom

Sponsorlu Bağlantılar

-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
Ben mod değilim silemem zararı yok kalsın :)
 


gwonder_13

gwonder_13

Üye
peki nerden silinyor yok kardeşm bri cevap verseydi kalsn derdm ama herkesin ayıbı kendine sen söyle
 
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
Kendi mesajlarınizi şikayet ederseniz silinir
 
gwonder_13

gwonder_13

Üye
yok kardeşm şkayet varsa işim içersnde kalsn o zaman sizi şkayet etmş oluruz falan en iyisi kalsn rom içinde saol kardeşm cevep verdğn içinde saol
 
  • Beğen
Tepkiler: -Emre
Wolf389

Wolf389

Üye
Arkadaşlar şarj biraz hızlı gitmeye başladı acaba touchwiz felan yükledim ondan mıdır?
edit:greenify kurulu
 
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar şarj biraz hızlı gitmeye başladı acaba touchwiz felan yükledim ondan mıdır?
edit:greenify kurulu


batarya kalibrasyonu :) ayrıca ekran parlaklığını düşür ve son uygulamalarda uygulama bırakma. ayarlar/performans bölümünden işlemci hızını düşürürsen biraz daha iyi gider
 

ahmet.sekmen83

Üye
Arkdaslar telefonun bataryasini kalipre ettim simdi fotoraf cektim %5 sarjla kapanmadi ben tek bu romda deyil 8 tane rom yukledim hepsinde foto cekerken %20 kapandi yani bende soç kusura bakmayin telefon isinmasida diyer yukledigim romlar gibi isiniyor kesintisiz oyun oynarken sizlerin sarji kac saate bitiyor bende 3saat batarya bitiyor tesekurler
 
Mücteba

Mücteba

Üye
Arkdaslar telefonun bataryasini kalipre ettim simdi fotoraf cektim %5 sarjla kapanmadi ben tek bu romda deyil 8 tane rom yukledim hepsinde foto cekerken %20 kapandi yani bende soç kusura bakmayin telefon isinmasida diyer yukledigim romlar gibi isiniyor kesintisiz oyun oynarken sizlerin sarji kac saate bitiyor bende 3saat batarya bitiyor tesekurler
bataryanda bozukluk var demektır
 
  • Beğen
Tepkiler: -Emre
harunkurum34

harunkurum34

Üye
@D.A.R.K.O kanki sana bisey sorucam Samsung Galaxy W icin oyunlarda ve uygulamalarda takilma ve kasilma olmayacak G-Wonder romundan haric rom varmi veya program hizlandirici root yetkili root yetkisiz farketmez greenify , fmr , seeder , supremacyscript , honeyx7 bunlar var baska ne var bana yonlendir :) hiz lazim hiz :))
 
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
@D.A.R.K.O kanki sana bisey sorucam Samsung Galaxy W icin oyunlarda ve uygulamalarda takilma ve kasilma olmayacak G-Wonder romundan haric rom varmi veya program hizlandirici root yetkili root yetkisiz farketmez greenify , fmr , seeder , supremacyscript , honeyx7 bunlar var baska ne var bana yonlendir :) hiz lazim hiz :))

çok istiyorsan cm9 rc6 üzerine yoon kernel iyi gider.
 
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
Arkdaslar telefonun bataryasini kalipre ettim simdi fotoraf cektim %5 sarjla kapanmadi ben tek bu romda deyil 8 tane rom yukledim hepsinde foto cekerken %20 kapandi yani bende soç kusura bakmayin telefon isinmasida diyer yukledigim romlar gibi isiniyor kesintisiz oyun oynarken sizlerin sarji kac saate bitiyor bende 3saat batarya bitiyor tesekurler

sürekli kullanırsanız çabuk biter ancak 3 saat biraz garip bataryanda sorun olabilir.
 

lavasoft95

Üye
Supremacyscript multitaski öldürüyor mu ?
Arkdaslar telefonun bataryasini kalipre ettim simdi fotoraf cektim %5 sarjla kapanmadi ben tek bu romda deyil 8 tane rom yukledim hepsinde foto cekerken %20 kapandi yani bende soç kusura bakmayin telefon isinmasida diyer yukledigim romlar gibi isiniyor kesintisiz oyun oynarken sizlerin sarji kac saate bitiyor bende 3saat batarya bitiyor tesekurler
Isınma sorunu seçtiğin i/o'dan dolayı olabilir çünkü bazıları gerçekten ısınma sorunu yapabiliyor kapanma sorunu ise hiç başima gelmedi %1 şarjda bile fotograf cekilir yani senin kurma yönteminde bi problem olabilir
 
Wolf389

Wolf389

Üye
Supremacyscript multitaski öldürüyor mu ?
Isınma sorunu seçtiğin i/o'dan dolayı olabilir çünkü bazıları gerçekten ısınma sorunu yapabiliyor kapanma sorunu ise hiç başima gelmedi %1 şarjda bile fotograf cekilir yani senin kurma yönteminde bi problem olabilir
Multitask bu roma göre ne gibi katkılar sağladı
 

lavasoft95

Üye
Multitask dedigim sey coklu gorev yapma yani facebooktayken muzik dinlemek vb.
 
Wolf389

Wolf389

Üye
şarja bi kötülüğü varmı bide varsa konu linki felan
 

lavasoft95

Üye
post: 6963704' Alıntı:
şarja bi kötülüğü varmı bide varsa konu linki felan
Bazı uygulamalar tabiri caizse multitaskı öldürerek o an açılan uygulamaya bütün gücünü vermesini sagliyor bunun sonucunda az once verdigim ornekteki seyi yapamiyoruz facebook acinca muzik kapaniyor muzik acinca facebook kapaniyor performansa etkisi var aslinda ama sarja var mi bilmiyorum
 
Wolf389

Wolf389

Üye
Bazı uygulamalar tabiri caizse multitaskı öldürerek o an açılan uygulamaya bütün gücünü vermesini sagliyor bunun sonucunda az once verdigim ornekteki seyi yapamiyoruz facebook acinca muzik kapaniyor muzik acinca facebook kapaniyor performansa etkisi var aslinda ama sarja var mi bilmiyorum
Tamam usta bi deniyim bide cwm lazerdroid bu roma olur mu ?
 

lavasoft95

Üye
Tamam usta bi deniyim bide cwm lazerdroid bu roma olur mu ?
Konusunda olur diyosa olur :) yanlış anladın sen galiba yada ben anlatamadım multitask sonradan yüklenen birşey değil telefonun kendi özelliği birden fazla uygulamayı ram'inin filan yettiğince açabiliyor.Mesela hiç oyun oynarken müzik dinledin mi ?
 

Benzer Konular

ByBlaCk4
Cevap
30
Görüntüleme
3K
BraveHeart1923
omer2546
Cevap
17
Görüntüleme
2K
en-sel
-Emre
Cevap
542
Görüntüleme
38K


Üst Alt