Gerçekleştirilen Buluşmalar İstanbul Buluşması (10.11.2012)

Sponsorlu Bağlantılar

vapur dumanı

vapur dumanı

Üye


Adam işi biliyor :ehe Teşekkürler :D


Şimdi asıl meseleye gelelim canlarım öhöm.. :ehe
Sen metrobüsle gel, Uzunçayır'da in. Son durakta inme he son durakla Uzunçayır çok yakın. Sen Söğütlüçeşme'de değil Uzunçayır'da ineceksin. Orda kime sorsan sana Kadıköy'e gideceğin yolu söyler. E5'e inmen gerekiyor. Ordan da Kadıköy minibüslerine bin, maximum 10 dk sonra son durakta ineceksin. Sana da veririm numaramı, son duraktan alırım ben seni.

Kuzum biz metroyla gidiyoduk dimi?Planda değişiklik yok.Sonra milleti toplarız :)
 
  • Beğen
Tepkiler: minoo


CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
  • Beğen
Tepkiler: vapur dumanı, HacKLess ve minoo
jackalmami

jackalmami

Üye
Hooouuoop onun arkasında ben varım :pro:
 
minoo

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Hooouuoop onun arkasında ben varım :pro:

Benim arkamda da Esra :ehe

Essam biz metroynan gidiyoz aynen. Soğanlıkta in, istasyonda buluşuruz kuzum biz.

Bu arada ben kimleri alacağım bir yerlerden? Özelden telefon numaralarını yağdırın la nasıl haberleşicez? Vahiy gelmiyor şahsen bana :D
 
  • Beğen
Tepkiler: vapur dumanı
doctorrr

doctorrr

Üye
ismail de geliyormuş
 
  • Beğen
Tepkiler: HacKLess
FatoŞ

FatoŞ

Üye
Gönül İsterdi Bende Katılıyorum Yazayım Bir gün Gelir İsem Şirinem Artık Buluşma Ayarlar :)
 
  • Beğen
Tepkiler: minoo
vapur dumanı

vapur dumanı

Üye


Benim arkamda da Esra :ehe

Essam biz metroynan gidiyoz aynen. Soğanlıkta in, istasyonda buluşuruz kuzum biz.

Bu arada ben kimleri alacağım bir yerlerden? Özelden telefon numaralarını yağdırın la nasıl haberleşicez? Vahiy gelmiyor şahsen bana :D

heheeey her türlü.KArıışşşma bendeee :kop:
 

cukuleaks

Üye
Bu arada benim arkamda birde fevzi abi var


(Tam ben yorum yazıncamı herkes konuya akın etti :zzz: )
 
  • Beğen
Tepkiler: Cezzbedici3 ve vapur dumanı
jackalmami

jackalmami

Üye


Benim arkamda da Esra :ehe

Essam biz metroynan gidiyoz aynen. Soğanlıkta in, istasyonda buluşuruz kuzum biz.

Bu arada ben kimleri alacağım bir yerlerden? Özelden telefon numaralarını yağdırın la nasıl haberleşicez? Vahiy gelmiyor şahsen bana :D

Ben Uzunçayır'da indikten sonra vatandaşlara danışarak e5 tarafındaki Kadıköy minibüslerine binip son durakta incem. Sen de beni oradan alacaksın. Telefon numaramı da gün içerisinde atarım :)
 
  • Beğen
Tepkiler: vapur dumanı

cukuleaks

Üye
lan gene herşey karıştı :zzz: :zzz: :zzz:
 
vapur dumanı

vapur dumanı

Üye
arkadaşlar bana da ulaşabilirsiniz.Siz numaranızı PM atın.Ararım sizi..
 

cukuleaks

Üye
Şimdi biz cuma günü fevzi abiyle gelecez. İndiğimizde 10 dkda kadıköye gidecez. Sonra nerde buluşacaz tam olarak ?
 
  • Beğen
Tepkiler: vapur dumanı
minoo

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Şimdi biz cuma günü fevzi abiyle gelecez. İndiğimizde 10 dkda kadıköye gidecez. Sonra nerde buluşacaz tam olarak ?

Fevzi'nin numarası var bende. Sen de ver istersen olur da ayrı gelirsiniz.. Siz inin, ben alıcam sizi.
 
  • Beğen
Tepkiler: Cezzbedici3
vapur dumanı

vapur dumanı

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Samsunspor
.SeRDaR.

.SeRDaR.

Üye
Cumartesi ise katılırım bende izinliyim. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Cezzbedici3 ve vapur dumanı

Benzer Konular

KayraBey
  • Kilitli
Gerçekleştirilen Buluşmalar Minik İstanbul buluşması :)
Cevap
69
Görüntüleme
5K
Reşwan
KayraBey
  • Kilitli
Gerçekleştirilen Buluşmalar 8 Eylül İstanbul Buluşması
Cevap
35
Görüntüleme
3K
Nextman
Cezzbedici3
  • Kilitli
Cevap
54
Görüntüleme
6K
minoo
Cezzbedici3
Cevap
43
Görüntüleme
7K
Hıqh_VoLTaqe27


Üst Alt