Gerçekleştirilen Buluşmalar İstanbul Buluşması (10.11.2012)

Sponsorlu Bağlantılar

technoshark

technoshark

Üye
İyi eğlenceler Arkadaşlar... :)
 


DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Sayı artıyor . Gelmeyeni yakarım . :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Cezzbedici3 ve vapur dumanı
vapur dumanı

vapur dumanı

Üye
Gelmeyeni dışlayalım,ezikleyelim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Cezzbedici3, minoo ve Samsunspor
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
beni de alın kaybolurum yoksa :d:
 
  • Beğen
Tepkiler: vapur dumanı ve Cezzbedici3
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Listede olmayan gelemezmi :(:D
 
jackalmami

jackalmami

Üye
Oralarda havalar nasıl bu arada ?
Şimdi söyleyin, cuma günü tekrar rapor edersiniz :)
 
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye


Buluşmaya katılsam mı demeye başladım :seytan6:

Gerçi Pınar seni her türlü :dover: :D :D
Gel usta gel cazz yapma :gul:


- - - Eklendi - - -



YAhu arkaya FEvzi alınırmı:ehe
Esraaa Esraaa :zuhaha:

Sizin kalbiniz..fesat


- - - Eklendi - - -


Gerek yok diyorum ya ben tekim :ehe

Darıldım konuşmuyom senle hadi eyvallah..


- - - Eklendi - - -

Şimdi biz cuma günü fevzi abiyle gelecez. İndiğimizde 10 dkda kadıköye gidecez. Sonra nerde buluşacaz tam olarak ?
Dostum yanlış hatırlamıyorsam daha önce efeturla İstanbul'a geldiğimde Üsküdar'da bir ofisleri vardı.. Yani yukarı yağlıcaz tabanları :ehe
Sen ne yap biliyonmu; Yarın git Efetur'a.. Kadıköye gidicez de sor bakalım Servisleri gidiyor mu..


- - - Eklendi - - -

Öyle yapıcam zaten siz degerli kardeslerimle tanişmak isterim. :tebessüm:
Bekleriz..


- - - Eklendi - - -

beni de alın kaybolurum yoksa :d:
Nooldu cipiesin mi bozuldu tüylü bamyaa :ehe


Bunu ye nasaya bile bağlanırsın Hüstın Hüstın

- - - Eklendi - - -

Listede olmayan gelemezmi :(:D


- - - Eklendi - - -

Oralarda havalar nasıl bu arada ?
Şimdi söyleyin, cuma günü tekrar rapor edersiniz :)
W7 hava durumu aracından baktım Cumartesi İstanbul Sağanak yağışlı ve açık olarak gösteriyor :(
14 derece...
Sağanak ve açık olduğuna göre yaz yağmuru kıvamında olur hiç yoktan iyidir :)


- - - Eklendi - - -

yağmura raziyim, bende bu şans varken kar yağarsa şaşmam :)
Taa başında şom ağzını açtın abi yağmur yağıyo :zzz:


- - - Eklendi - - -



Malesef Moda sahile araç yasak. Yani araç bulsak da işe yaramaz :D
Helikopterle insek ya la :ehe


- - - Eklendi - - -

Yaz bakalım beni de :)
Bir de zahmet olmazsa hatırlatsana ya buluşma yaklaşınca ben unuturum sonra :D


- - - Eklendi - - -

Arkadaşım geliyo hataydan.O hafta bende olacaktı.Eğer onu ekemezsem getirmemin sakıncası olurmu arkadaşlar??
Vazgeçtim ek gitsin


- - - Eklendi - - -

diğerlerini de çok çok öpüyorum alınmasınlar :ehe

 
  • Beğen
Tepkiler: vapur dumanı
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Son günler artık . :D
Bu arada cumartesi hava nasıl olacak acaba?
 
technoshark

technoshark

Üye


:d:


- - - Eklendi - - -

Pınar abla tam dayı tarzı konusuyosun. :d:

Reyiz :bigstar:


- - - Eklendi - - -



Eyvallah abi :) sende gelsene ?

çok isterdim kardeşim ama malesef gelemiyorum.. Bi dahaki sefere inşallah :)

- - - Eklendi - - -

Son günler artık . :D
Bu arada cumartesi hava nasıl olacak acaba?

Havalar nasıl olursa olsun sizin havanız iyi olsun Ali :)


Bu arada hava Yağmurlu :)
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
bi kot bi deri mont kurtarir mi gençler :hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: vapur dumanı
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Yapma ya ...!
Havanın yağmurlu olması çok kötü . Hiç sevmiyorum yağmurlu havalari ... Herşeye engel oluyor . :(
 
  • Beğen
Tepkiler: Cezzbedici3, vapur dumanı ve Samsunspor
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız


nefret ediyorum :zong:
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: vapur dumanı

Benzer Konular

KayraBey
  • Kilitli
Gerçekleştirilen Buluşmalar Minik İstanbul buluşması :)
Cevap
69
Görüntüleme
5K
Reşwan
KayraBey
  • Kilitli
Gerçekleştirilen Buluşmalar 8 Eylül İstanbul Buluşması
Cevap
35
Görüntüleme
3K
Nextman
Cezzbedici3
  • Kilitli
Cevap
54
Görüntüleme
6K
minoo
Cezzbedici3
Cevap
43
Görüntüleme
7K
Hıqh_VoLTaqe27


Üst Alt