Gerçekleştirilen Buluşmalar İstanbul Buluşması (10.11.2012)

Sponsorlu Bağlantılar



jackalmami

jackalmami

Üye

eee nabünüz ,buluşma hakkında baya bi konuşmuşsunuz sarılma muhabbetleri felan noluyor :D Gayet normal bişey sarılmak ? :D

Ben de onu diyecektim aslında da Ali abiyi ötelemek gibi olur diye demedim. Hşşt ne oluyor dedi, ben de onun suyundan gittim. Lanet olsun çok düşünceliyim be :ehe
 

cukuleaks

Üye


Ben de onu diyecektim aslında da Ali abiyi ötelemek gibi olur diye demedim. Hşşt ne oluyor dedi, ben de onun suyundan gittim. Lanet olsun çok düşünceliyim be :ehe
:ehe şahsen ben geldiğimde nasıl selamlaşçaz acaba diye düşünmüştün 2 gün önce , heralde tokalaşarak olmaz yani :D okadar uzaktan geldik şey ettin birbirimizi nekadar çok seviyoruz soğuk soğuk tokalaşmıcaz heralde nerde samimiyet nerde bu devlet :disko:
 
jackalmami

jackalmami

Üye

:ehe şahsen ben geldiğimde nasıl selamlaşçaz acaba diye düşünmüştün 2 gün önce , heralde tokalaşarak olmaz yani :D okadar uzaktan geldik şey ettin birbirimizi nekadar çok seviyoruz soğuk soğuk tokalaşmıcaz heralde nerde samimiyet nerde bu devlet :disko:

Bence de sıkı sıkı sarılıp ilk önce hasret giderelim. Üstünede bi kilo ağladık mı tam olur :ehe

şaka şaka. Bana kim nasıl gelirse, ona öyle giderim. Şu lafıda uzun zamandır kullanmıyordum nostalji olsun; Bana bir adım atana ben 5 adım atarım :bigstar: :ehe
 

cukuleaks

Üye


Bence de sıkı sıkı sarılıp ilk önce hasret giderelim. Üstünede bi kilo ağladık mı tam olur :ehe

şaka şaka. Bana kim nasıl gelirse, ona öyle giderim. Şu lafıda uzun zamandır kullanmıyordum nostalji olsun; Bana bir adım atana ben 5 adım atarım :bigstar: :ehe
Ozaman çok fena çarpıçacaz abi :kop2: Bana 1 adım gelene ben son hız bisikletle geliyorum sende 1 adım atana 5 adım geliyormuşsun yani ben sana 1 adım atsam sen bana 5 koşacan sen 5 koştuğun zaman ben bisiklet hızı gelecem ama 5xbisiklet hızı olacak sonra ben bisiklet hızı gelince sende bana 5xbisiklethızı x 5 adım :s :s

neyse ya denklemi kuramadım :D
 
jackalmami

jackalmami

Üye

Ozaman çok fena çarpıçacaz abi :kop2: Bana 1 adım gelene ben son hız bisikletle geliyorum sende 1 adım atana 5 adım geliyormuşsun yani ben sana 1 adım atsam sen bana 5 koşacan sen 5 koştuğun zaman ben bisiklet hızı gelecem ama 5xbisiklet hızı olacak sonra ben bisiklet hızı gelince sende bana 5xbisiklethızı x 5 adım :s :s

neyse ya denklemi kuramadım :D

Bir kere buluşacağımız için bu denklem geçersiz olur :nono:


Al sana ibretlik tespit :smartass:
 
  • Beğen
Tepkiler: tarxhn
tarxhn

tarxhn

Üye


K.çekmece

Belli değil ama büyük ihtimal toplu taşıma araçlarından biriyle gideceğim. Nasıl gidildiğini de bilmiyorum :bilmm
Ama her ne olursa olsun gitmek durumundayım. Sırf benim için düzenlendi bu buluşma. :ehe

secenek 1= metrobüsle söğütlü çeşmeye gidip sahile gidiceksin
seçenek 2= eminönü veya karaköyden vapurla binip kadıköy sahilde ineceksin. orada artık mino yada pınar seni alır:)
 
jackalmami

jackalmami

Üye


secenek 1= metrobüsle söğütlü çeşmeye gidip sahile gidiceksin
seçenek 2= eminönü veya karaköyden vapurla binip kadıköy sahilde ineceksin. orada artık mino yada pınar seni alır:)

Seçenek 2 nasıl sence Mino ya da Pınar :D


- - - Eklendi - - -

Bu arada teşekkür ederim abi :)
 
tarxhn

tarxhn

Üye
secenek 2 kadıkoy sahilden sonra mino 1. secenektede sahile gidersen pınar alabilir herhalde tabii almazsa ortada kalırsın
 

cukuleaks

Üye
secenek 2 kadıkoy sahilden sonra mino 1. secenektede sahile gidersen pınar alabilir herhalde tabii almazsa ortada kalırsın
ya onu bunu bırakında ben teee karamürselden gelecem. istanbula geldiğimde nerde ineceğimi bile bilmiyorum. Ben nasıl inecem nereye gidecem ne vapur bilirim ne bişe. Nasıl olacak bu iş ?
 
tarxhn

tarxhn

Üye

ya onu bunu bırakında ben teee karamürselden gelecem. istanbula geldiğimde nerde ineceğimi bile bilmiyorum. Ben nasıl inecem nereye gidecem ne vapur bilirim ne bişe. Nasıl olacak bu iş ?
onceden olsa heremde in 20 dk kadıkoy sahil olurdu ama artık hareem cogu otobus girmiyor.

dikkat: otobus firmasından bilet alırken kadıkoy sahil yada minodan daha dogru bilgi alırsın. en yakın yere servisi varmı diye sorarak bilet al ve hopaa minoyla alemlere ak :)
 

cukuleaks

Üye

onceden olsa heremde in 20 dk kadıkoy sahil olurdu ama artık hareem cogu otobus girmiyor.

dikkat: otobus firmasından bilet alırken kadıkoy sahil yada minodan daha dogru bilgi alırsın. en yakın yere servisi varmı diye sorarak bilet al ve hopaa minoyla alemlere ak :)

alem ne alaka :d:

Hareme giden var burdan araba. Kaç saatte giderki ?
 
tarxhn

tarxhn

Üye
45-1.5 saat arasında gelmesi lazım ama tabii arabanın ugradıgı yerlerde onemli. haremde insende servisle kadıkoy sahil yapıcaksın. sana tavsiyem ben gelseydim telimi verirdimde kimi yakın gör,yorsan telefon numarsını al ve orada buluş yoksa zorlanabilirsin buluşma acısından
 
minoo

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Kim nerden geliyor bi söyleyin de yol tarifi yapayım. Muhabbet etmeyin arada mesajları kaçırıyorum :hmmm

İsmail, telefonumu veririm sana canım. Harem'e gel sen, ben Harem'den de alırım seni.
 

cukuleaks

Üye
45-1.5 saat arasında gelmesi lazım ama tabii arabanın ugradıgı yerlerde onemli. haremde insende servisle kadıkoy sahil yapıcaksın. sana tavsiyem ben gelseydim telimi verirdimde kimi yakın gör,yorsan telefon numarsını al ve orada buluş yoksa zorlanabilirsin buluşma acısından

Gelecegim kesinlesirse zaten bi pinar ablaya bide muhammed abiye telimi vericem :)


- - - Eklendi - - -

Kim nerden geliyor bi söyleyin de yol tarifi yapayım. Muhabbet etmeyin arada mesajları kaçırıyorum :hmmm

İsmail, telefonumu veririm sana canım. Harem'e gel sen, ben Harem'den de alırım seni.

Hele bi kesinlessindr gelecegim . 2 gune kadar kesinlesecek :oke:
 
minoo

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Tmam canım haber ver bana. Hatta pm at. Sohbet ediyorsunuz diye okumuyorum bazen burayı :D

Başka yol bilmeyen Mami mi? :hmmm
O nerden geliyor?
 

cukuleaks

Üye
codblackops2

codblackops2

Üye
Tmam canım haber ver bana. Hatta pm at. Sohbet ediyorsunuz diye okumuyorum bazen burayı :D

Başka yol bilmeyen Mami mi? :hmmm
O nerden geliyor?

Büyükçekmecedenmiş :ohannes:

Bende gelmek isterdim ama istanbulda değilim,insan bi bayramda buluşma düzenler :sahan:
 
jackalmami

jackalmami

Üye


Gelecegim kesinlesirse zaten bi pinar ablaya bide muhammed abiye telimi vericem :)


- - - Eklendi - - -



Hele bi kesinlessindr gelecegim . 2 gune kadar kesinlesecek :oke:

Ben de telin varya :D

Ben Avrupa yakasından geliyorum Pınar. Bi önceki sayfada ismini unuttum şimdi Tarxhn seçenekleri tıkla dedi. Senden cevap bekliyoruz. Hangisi daha uygun olur :)
 

Benzer Konular

KayraBey
  • Kilitli
Gerçekleştirilen Buluşmalar Minik İstanbul buluşması :)
Cevap
69
Görüntüleme
5K
Reşwan
KayraBey
  • Kilitli
Gerçekleştirilen Buluşmalar 8 Eylül İstanbul Buluşması
Cevap
35
Görüntüleme
3K
Nextman
Cezzbedici3
  • Kilitli
Cevap
54
Görüntüleme
6K
minoo
Cezzbedici3
Cevap
43
Görüntüleme
7K
Hıqh_VoLTaqe27


Üst Alt