İOS 4.2.1 JAİLBREAK (resimli anlatım)

Sponsorlu Bağlantılar

ogr3

ogr3

Üye
abicim daha indirmedim ama sanırım bu yolla yapabilecem fakat benim anlamadığım bu jailbreak olmadan telefona oyun yüklemek imkansız sanırım çok araştırdım ama en mantıklı çözüm yolu bu geldi bana
 


flyyy

Üye
bu şekilde iphone 4 16 gb yurtdışı cihaza jailbreak yapabilirmiyiz ??
 

Revengeful

Emekli Yönetici
TesekkurLer
 
ungood20

ungood20

Üye
yapamassak sorarız
 

enstrumant

Üye
arkadaşım acaba win 7deprogramdan atma çözümü varmı lütfen yardım et
 
hakankurban

hakankurban

Üye
    Konu Sahibi
uyumluluktan windows xp sp3 ü seçin deneyin olacaktır..
 

Arenas41

Üye
iphone 4 için jailbreak çıktımı sürüm 4.2.1 ?
 
ungood20

ungood20

Üye
basit jb basmak cihaza gercekten.biraz daha bekliycem jb icin
 
hakankurban

hakankurban

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar jailbreak 4.2.1 için iphone 4 ve 3gs ler hafta sonunu beklesin untethered jailbreak çıkacak bugün yayınlanan habere göre hafta sonu çıkacak sorunsuz bir jailbreak yayınlanacak ..applenin jailbreak için 4.2.1 de önlem alması tethered jailbreak yapabildik sadece sorunlu yani ama yeni bir açıktan faydalanan hackerler bu hafta sonu çıkacağını açıkladılar
 

i5w4il

Üye
Arkadaslar bisey sormak istiyorum ben itunes ten 4.2.1 e yukselttim direk jb yapabiliyormuyum
 

Reogmar

Üye
Ben dün 32 gb 4. nesil ipod touch aldım jailbreak olmuyor yurtdışından geldiğinden dolayımı windows 7 den dolayımı bilmiyorum.Acaba ne zaman uygun bir jb çıkar ve yeni aldığım için çok bilmiyorum bu işleri
Birkaç sorum olacak cevaplıyabilirseniz sevinirim;
*Jb yapınca app store çalışıyormu ve jbden önceki diğer programlar,applela alakalı appler
*Jb nin eksileri neler
*Jb yaparken aletin bozulma ihtimali varmı
 
hakankurban

hakankurban

Üye
    Konu Sahibi
jailbreak yapınca cydia uygulaması gelir onun içinde istediğin uygulama oyun ve temaları bulabilirsin
jailbreak yaparken bir arıza oluşmaz
4.2.1. de jailbreak şu anda sıkıntılı
 

osk

Üye
newbootroom için mi old mu
hangiteller için 3g mi 3gs mi
6.15 baseban yapmadan mı
 
hayvan

hayvan

Üye
redsnow uun uyumululuğunu windows 95 olarak ayarlarsanız hiç bir takılma olmadan yükleme yapabilirisiniz
 

hattusil

Üye
merhaba,
acemi bir kullanıcı olarak
iphone 3gs 16 gb jailbreak 4.2.1 sonrası simlock olarak kaldı.:vur

baseband 05.15.04

Ne yapmamı önerirsiniz ?(baseband yükseltilerek ipad ile mi çözmeliyim. Yoksa downgrade ile tamamen eskiye mi dönmeliyim yada dönebilirmiyim)
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler

shsh alınmaış idi nereden alınabir(cydia nın üzerinde 3.1.3 4.. 4.01 4.0.2 4.1 yeşil işaretli)
 

wildermess

Üye
vodafone'dan alınma iphone 4 32 gb 4.2.1 sürümlü telefona yapılabilirmi ?
 

Reogmar

Üye
ipod 32gb 4.nesile jb yapıcamda ne zaman düzgün bir şekilde yapılabilir duruma gelebilir?
 

seyyahosman

Üye
ipod 32gb 4.nesile jb yapıcamda ne zaman düzgün bir şekilde yapılabilir duruma gelebilir?

arkadaşım ben tetheret olan Jeilbreak ı yükledim (Windows ile yükleneni) valla telefonun kapanmadan Cydai ile herşeyi yükledim.

Haa oldu da telefonum kapandı inanın 2 dk sürmeden tekrar aynı program ile bilgisayardan açıp aynı yerden devam ediyorum .Sorunsuz çıkıncaya kadar bu durum beni asla rahatsoz etmiyor aksine birşeyler cydia dan indirip yükleyerek deneyim kazanıyorum .işime yarar programları deniyorum Sorunsuz jailbreak çıktığında daha tecrübeli olarak karşılayacağım :)
 
tlgs

tlgs

Üye
merhaba,
acemi bir kullanıcı olarak
iphone 3gs 16 gb jailbreak 4.2.1 sonrası simlock olarak kaldı.:vur

baseband 05.15.04

Ne yapmamı önerirsiniz ?(baseband yükseltilerek ipad ile mi çözmeliyim. Yoksa downgrade ile tamamen eskiye mi dönmeliyim yada dönebilirmiyim)
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler

shsh alınmaış idi nereden alınabir(cydia nın üzerinde 3.1.3 4.. 4.01 4.0.2 4.1 yeşil işaretli)






Aynı sorun bende de var kardeş benim telefonumunda basebandı aynı 4.2.1 yuklu nasıl kullanıma acacagız halledebildiysen banada yardımcı olursan sevinirim :heyo:
 


Üst Alt