belalim1976
Üye
bende de Exploting wiht Limera 1n ekraninda yukleme sona geliyor ve telefon elma isareti cikiyor ve orada kaliyor bir sure sonra telefon aciliyor itunese baglan uyarisi geliyor defalarca tekrarlamama ragmen sonuc alamadim denemeye devam edecegim telefonum 3gs
evet arkadaslar cözdum sonunda ve telefonu actim ((tekrar redsn0w_win_0.9.6b4 programi calistirip Just Boot Tetheret right now)) secenegini isaretledim ve tekrar cydia yukler gibi yukledim islem bittikten sonra ekrana ananas simgesi cikti bir sure sonra telefon acildi cydia normal ama uptdate ettigimde telefon kapaniyor ve acmak icin tekrar ayni yöndemi uygulamak gerekiyor insallah bu böyle olmayacak buna cözum gelecektir mutlaka saygilar
ellerinize sağlık arkadaşlarım. İyi Forumlar.
cydia kurdum. source u ekledim. intsallus kurduktan sonra rebot dedim. Telefon elma ekranında takıldı 