Turkcell den aldığım 3Gs 16 Gb telefonum 3.1.2 versiyondayken limernia ile jailbreak yapıp cydia kurmuştum fakat özellikle "catogeries" programını yükledikten sonra telefon sapıttı. Şimdi asıl konu sevgili HAKAN KURBAN arkadaşıma teşekkürlerimi sunuyorum. Akşam konuyu inceledim ve az önce telefonumu iTunes ile 4.2.1 e yükselttim ve son backup dosyamı yükleyip sync yaptım. Linkteki 4.2.1 firmware dosyası ile redsnow u indirip işleme başladım. Aynen arkadaşın yazdığı gibi yüklemeyi gerçekleştirdim hemde yaz<ılanların harfi harfine aynısı oldu. Şu an çok mutluyum çünkü son yazılımla birlikte cydia kullanabiliyorum. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM, unlock sorunu olmayanlarada tavsiye ederim.
--------------- Ekleme ---------------
arkadaşlar az önce teşekkür ettim nazar deydi galiba, işlemin son aşamasındaki cydia güncellemesinde güncellemeyi yapıp reboot yapınca cydia ikonu normal duruyor fakat basınca açılıyormuş gibi oluyor hemen kapanıyor. ne yapmam lazım bilen varmı

(
--------------- Ekleme ---------------
şimdi cydia beyazsa kısmından itibaren tekrar deniyorum bakalım ne olacak
--------------- Ekleme ---------------
evet dediğim gibi cydia beyazsa kısmından tekrar başlayıp redsnow u açtım firmware yi gösterdim yükledim bitince cydia ya bastım açıldı güncelleme aradı bulamadı, sanırım güncellemeden sonra bi sorun yaptı şu an sorun yok

)