İOS 4.2.1 JAİLBREAK (resimli anlatım)

Sponsorlu Bağlantılar

ali-1977

Üye
Merhba benim turkcell den alma iphone 4 versiyonu 4.2.1 modem 03.10.01 buna nasıl jb yapabilirim
yardımlarınız için şimdiden teşekür ederim.
 


dandunferrari

dandunferrari

Üye
Turkcell den aldığım 3Gs 16 Gb telefonum 3.1.2 versiyondayken limernia ile jailbreak yapıp cydia kurmuştum fakat özellikle "catogeries" programını yükledikten sonra telefon sapıttı. Şimdi asıl konu sevgili HAKAN KURBAN arkadaşıma teşekkürlerimi sunuyorum. Akşam konuyu inceledim ve az önce telefonumu iTunes ile 4.2.1 e yükselttim ve son backup dosyamı yükleyip sync yaptım. Linkteki 4.2.1 firmware dosyası ile redsnow u indirip işleme başladım. Aynen arkadaşın yazdığı gibi yüklemeyi gerçekleştirdim hemde yaz<ılanların harfi harfine aynısı oldu. Şu an çok mutluyum çünkü son yazılımla birlikte cydia kullanabiliyorum. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM, unlock sorunu olmayanlarada tavsiye ederim.

--------------- Ekleme ---------------

arkadaşlar az önce teşekkür ettim nazar deydi galiba, işlemin son aşamasındaki cydia güncellemesinde güncellemeyi yapıp reboot yapınca cydia ikonu normal duruyor fakat basınca açılıyormuş gibi oluyor hemen kapanıyor. ne yapmam lazım bilen varmı :((

--------------- Ekleme ---------------

şimdi cydia beyazsa kısmından itibaren tekrar deniyorum bakalım ne olacak

--------------- Ekleme ---------------

evet dediğim gibi cydia beyazsa kısmından tekrar başlayıp redsnow u açtım firmware yi gösterdim yükledim bitince cydia ya bastım açıldı güncelleme aradı bulamadı, sanırım güncellemeden sonra bi sorun yaptı şu an sorun yok :))
 
hakankurban

hakankurban

Üye
    Konu Sahibi
keşke 4.2.1 sürümüne yükselmeseydin telefon her kapandığında elmada kalacak pc ye başlayıp açman gerekecek shsh kaydın varsa 4.1 i yükle o versiyon sorunsuz..
 

donjuan444

Üye
evde wifi yok wifiye bağlanmadan nasil yapabılırım bu 4.2.1 i n jailbreakini
 
kill4youfenerbahçe

kill4youfenerbahçe

Üye
4.2.1 sürümünün jb sağlıklı değil cihaz da çökemeler olabiliyor birde her açıp kapatma da olmadı ama 3 kapanmaya 1 kere daha en baştan restore ve tekrar jb yapmak zorunda kalıyorsunuz bilginiz olsun.
 

aalimm

Üye
Allah razı olsun tamamladım
 

comestai

Üye
allah rızası için yardım edin nerde hata yapıyorum ipws dosyasını indirdiğim zaman neden senin resimde göründüğü gibi şekilli değilde dosya şeklinde çıkıyor . redsnow açtığımda onu görmüyor zaten.. windows işletim sistemi kullanıyorum redsn0w_win_0.9.6b4 kullandım fakat bi türlü beceremedim yardım et...şimdiden teşekkürler...

--------------- Ekleme ---------------

buarada pardon yanlış yere yazmısım ...

--------------- Ekleme ---------------

allah rızası için yardım edin nerde hata yapıyorum ipws dosyasını indirdiğim zaman neden senin resimde göründüğü gibi şekilli değilde dosya şeklinde çıkıyor . redsnow açtığımda onu görmüyor zaten.. windows işletim sistemi kullanıyorum redsn0w_win_0.9.6b4 kullandım fakat bi türlü beceremedim yardım et...şimdiden teşekkürler
 
hakankurban

hakankurban

Üye
    Konu Sahibi
zip olarak iniyordur mozilla ile indir itunes öntanımlı o zaman normal ipsw iner
 

ufuk_muhammet

Üye
arkadaşlar yurt dışından alınma iphone 4 4.2.1 jailbreak yaptım ama telefon elma şeklinde duruyor ne kapanıyor nede açılıyor ne yapmam lazım
 
hakankurban

hakankurban

Üye
    Konu Sahibi
işlemi tamamlamamışsın telefonu her kapadığında elmada kalacak redsnow ile açacaksın
 
hakankurban

hakankurban

Üye
    Konu Sahibi
mozilla ile direk indir itunes ön tanımlı iner
 
ahers

ahers

Üye
Benim cihazımda Sürüm 4.2.1 (8C148a) yazıyor.
Bunun için restore 8C148a yı mı indirmem gerekiyor 8C148 olanla da yapsam JailBreak farketmezmi?
Birinin sonunda "a" var...
Acil cevap lütfen....
 

alemdarmert

Üye
untethered mi bu
 
hakankurban

hakankurban

Üye
    Konu Sahibi
tethered
 
ahers

ahers

Üye
Yaptık fakat program hata verip, ÇÖZÜM ARA VE PROGRAMI KAPAT tarzında uyarı aldım?
Windows Vista Ultimate de denedim, güvenli modda açtım denedim, XP'de denedim, güvenli modunda da denedim...
Ne yapmalıyız HATA alıyoruz?
 

mıttık

Üye
redsn0w 0.9.7b1 windows için ne zaman çıkar
 
Emre-45

Emre-45

Üye
itouch 2g mc versiyon için çıktı mı acaba?
 

oliverlyne

Üye
selam Yurtdışı henüz imei kaydı yapmadığım iphone'uma JB yapmakla ilgili tereddütler yaşıyorum. yardımcı olursanız sevinirim. ios 4.2.1 baseband 3.10.01
 

Cüneyt_06

Üye
kardes cok sagol ustasin ya
 


Üst Alt