İOS 4.2.1 JAİLBREAK (resimli anlatım)

Sponsorlu Bağlantılar

Escorn

Escorn

Üye
hotfile linki uçmuş
 


sert4n

sert4n

Üye
Arkadaşlar 3g kullanıcısıyım telefon 3.1.3 jailbreak li şuan ve çok ağı çalışıyor yükleyip kullanan arkadaşlardan aynı sorunla karşılaşan varmıdır yani 4.2.1 de de ağır çalışıyor mu ?
 

alpermemo

Üye
dostum bende yaptım ama benim telefonda nedense arka tema çıkmıyor ne yapmam gerekiyor bak sende yüklediginde direk cydia nın arkası baloncuklu tema ama bende siyah çıkıyor bir sebebei varmıdır
 
lost_des

lost_des

Üye
dostum bende yaptım ama benim telefonda nedense arka tema çıkmıyor ne yapmam gerekiyor bak sende yüklediginde direk cydia nın arkası baloncuklu tema ama bende siyah çıkıyor bir sebebei varmıdır

jailbreak yaparken "Enable Background Wallpaper" var, onu da işaretlemen lazım. sağ üst köşede bateri yüzdesini göstermesi için de "enable battery" gibi bi şey var. bunları işaretlersen hem arka planda istediğin resmi kullanırsın hem de batarya yüzdesini gösterir.
 

Selo1981

Üye
dostum 4.3.1 versiyonu için de varsa paylaşırsan çok seviniriz yine mümkünse dosyalar hotfile olsun bu arada 4.2.1 sürümde sol ede şebeke gidiyor
 

delikanli_82

Üye
s.a arkadaslar 3g 8gp 4.2.1 versiyonuna yukselttim itunesden burda anlatilan sekilde sorunsuz yaptik cydia yuklu sekilde resimdeki gibi yaptim. fakat telefona sebeke gelmiyor operator yok secenekde. cydiadan ultrasn0w 1.2 yukledim operator geldi sebeke araniyor yapiyor fakat sebeke bulmuyor neyapmam gerekli basebandi 05.15.04 yardimci olursaniz sevinirim bekliyorum
 

macera33

Üye
3 -çıkan ekranda COMPLETE UPĞRADE yi seciyoruz

BU BENDE CIKMADI ?????
 

ysumer41

Üye
merhaba arkadaşlar.redsnow'u çalıştırıp browse a basıyorum.4.2.1 firmware dosyasını seçmek istediğimde sizde göründüğü gibi beyaz küp şeklinde değil de normal sarı folder şeklinde geliyor.dolayısıyla dosyayı seçip next yapmıyor.böyle bir problem yaşayan varmı? yardım lütfen.
 
dgn_abdullah

dgn_abdullah

Üye
tskkkk......:evet:
 

kuafor2009

Üye
link olmus yenilermisiniz
 

tayfunkurt61

Üye
Çok teşekkürler, sorunsuz şekilde hallettim.
 

corsa1033

Üye
benim versisiyon 5.0.1 onun içinde geçerlimi bu paylaştıkların??

----------Eklendi @ 01:29:46 ---------- Yazıldı @ 01:24:51 ----------

benim iphone yeni..jailbreak yapmadım daha versiyon 5.0.1 ne önerirsiniz yazdıklarınız benim içinde gecerli mi??
 
Blackbeltsea

Blackbeltsea

Üye
kardesım bu ıpod touch 1 g için yapılabiliyor mu
 
jackobian

jackobian

Üye
Çok güzel ve açıklayıcı bir konu olmuş. Öncelikle teşekkür etmeliyim
iphone 3g cihazım jb li idi. ama versiyonu vs kaçtı shsh kaydı varmıydı bilmiyorum.
Fabrika ayarlarına dönmek istedim ve maalesef cihaz çöktü. iphone den pek anlamadığım için itunes den 4.2.1 e güncelledim.
Cihaz açıldı fakat simlock tekrar aktif olmuştu.
Sonra bu konuya göre 4.2.1 jb yaptım cihaz artık çalışıyor unlock vs sıkıntım yok ama bu seferde şebeke almadı.
Bu konu ile ilgili yardımcı olursanız sevinirim.
 

fnldstntn

Üye
Çok güzel ve açıklayıcı bir konu olmuş. Öncelikle teşekkür etmeliyim
iphone 3g cihazım jb li idi. ama versiyonu vs kaçtı shsh kaydı varmıydı bilmiyorum.
Fabrika ayarlarına dönmek istedim ve maalesef cihaz çöktü. iphone den pek anlamadığım için itunes den 4.2.1 e güncelledim.
Cihaz açıldı fakat simlock tekrar aktif olmuştu.
Sonra bu konuya göre 4.2.1 jb yaptım cihaz artık çalışıyor unlock vs sıkıntım yok ama bu seferde şebeke almadı.
Bu konu ile ilgili yardımcı olursanız sevinirim.

Pek anlamıyorum fakat telefonun simkilitli olabilir unlock yapman garakiyor...Telefinun yurt dışından mı geldi?
 
jackobian

jackobian

Üye
Evet ama resmi olarak kaydını yaptırıp sim açtırmıştım

----------Eklendi @ 11:24:52 ---------- Yazıldı @ 11:23:25 ----------

Unlock ta yaptım bu arada
"servis arıyor" diyor ama şebeke almıyor maalesef


----------Eklendi @ 11:53:24 ---------- Yazıldı @ 11:24:52 ----------

Gözünü seviyim samsung un yav.
Sorun çıkardığı yok. Android gibisi varmı.
 
jackobian

jackobian

Üye
2 gündür bir sonuç alamadım yav :)
tekrar yükleme yaptım ama haala şebeke almadı sadece arıyor :))
 

osman1993

Üye
bende iphone 3GS 16 VAR 4.2.1 SÜRÜMDE.MODEM FİRMWARE İSE 5.15.04 CİHAZI PASAPORTA KAYDETTİM AMA SİNYAL GELMİYOR CİHAZI NASIL SIMLOCK YAPABİLİRİM?
 

nokia13

Üye
link kırıkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
cihan628

cihan628

Üye
arkadaşlar biride ipad 3 için bişi yazsın ya
 


Üst Alt