dostum bende yaptım ama benim telefonda nedense arka tema çıkmıyor ne yapmam gerekiyor bak sende yüklediginde direk cydia nın arkası baloncuklu tema ama bende siyah çıkıyor bir sebebei varmıdır
Çok güzel ve açıklayıcı bir konu olmuş. Öncelikle teşekkür etmeliyim
iphone 3g cihazım jb li idi. ama versiyonu vs kaçtı shsh kaydı varmıydı bilmiyorum.
Fabrika ayarlarına dönmek istedim ve maalesef cihaz çöktü. iphone den pek anlamadığım için itunes den 4.2.1 e güncelledim.
Cihaz açıldı fakat simlock tekrar aktif olmuştu.
Sonra bu konuya göre 4.2.1 jb yaptım cihaz artık çalışıyor unlock vs sıkıntım yok ama bu seferde şebeke almadı.
Bu konu ile ilgili yardımcı olursanız sevinirim.
