
ipod 32gb 4.nesile jb yapıcamda ne zaman düzgün bir şekilde yapılabilir duruma gelebilir?

merhaba,
acemi bir kullanıcı olarak
iphone 3gs 16 gb jailbreak 4.2.1 sonrası simlock olarak kaldı.
baseband 05.15.04
Ne yapmamı önerirsiniz ?(baseband yükseltilerek ipad ile mi çözmeliyim. Yoksa downgrade ile tamamen eskiye mi dönmeliyim yada dönebilirmiyim)
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
shsh alınmaış idi nereden alınabir(cydia nın üzerinde 3.1.3 4.. 4.01 4.0.2 4.1 yeşil işaretli)

