kolay gelsin herkese, ben herşeyi yaptım, cydia kahverengi renkte ondada bir sorun yok, çıkan ekranda devoloper dedim sonra bişey indirmeye çalışıyo, yalnız 1kere developer yazısı geldi daha sonra başlattığımda loading data yazıyor bi süre sonra birkaç yazı çıkıyor üstte en son downloading packages yazıyor üstte, 10saniye sonra falan en sonunda
Error:Refreshing Data
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
ws yazıyor
diye hata veriyor, tekrar tekrar demniyorum wi-fi bağlı ama complete upgrade ekranı gelmiyor, varmıdır çözümü yada yanlış birşeymi yaptım