İOS 4.2.1 JAİLBREAK (resimli anlatım)

Sponsorlu Bağlantılar

demir63

demir63

Üye
absınte direk link kendim uplod ettım
 


burak3024

Üye
ii geceler öncelikle bende iphone 3G aldım TR genpa çıkışlı JB yapmak istiorum kitletme gibi durum olur mu yapsam mı yapsamm ı diye kararsızım fikirlerinizi alsam telefon çöp olsun istemiyorum bi sorunla karşılasır mıyım acaba ?
 

badb0y06

Üye
kolay gelsin herkese, ben herşeyi yaptım, cydia kahverengi renkte ondada bir sorun yok, çıkan ekranda devoloper dedim sonra bişey indirmeye çalışıyo, yalnız 1kere developer yazısı geldi daha sonra başlattığımda loading data yazıyor bi süre sonra birkaç yazı çıkıyor üstte en son downloading packages yazıyor üstte, 10saniye sonra falan en sonunda

Error:Refreshing Data
ws yazıyor

diye hata veriyor, tekrar tekrar demniyorum wi-fi bağlı ama complete upgrade ekranı gelmiyor, varmıdır çözümü yada yanlış birşeymi yaptım
 

badb0y06

Üye
sanırım 1.seçenekteki restore dediğinizi yapmadım, ondan dolayımı nedir tem bir verim alamadım ve şu an şebeke sorunum var
 

konyarapp

Üye
İphone min açma kapama tuşu çalışmıyor nasıl jailbreak yapabilirim?
 

akad.12

Üye
kardeş ben hepsini duzenlı olarak yaptım oldu ama cydia dan ultrasn0w u yukledikten sonra sebeke arıyor yazıyo ne yapmalıyım şimdiden teşekkerler
 

abdari66

Üye
aptisieenk 4,1 çıktıımı
 

rehabebe

Üye
linki yenilermisiniz
 
KayraBey

KayraBey

Üye
Konu sahibi linki yenileyene kadar :locked2:
 


Üst Alt