İdeos x5 - c6-01 Sizce hangisi ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Gökhan_F9

Gökhan_F9

Üye
hocam bi toplama bilgisayarin monitorunu ovmekle. firma kalitelerini karsilastirmak ne alaka... madem nokia ic dis malzeme kalitesi konusunda. 1 NUMARA neden 5800 ilk ciktiginda hataliydi ve toplatildi.. n8 in ilk serisi neden hataliydi.. c7 de neden ilk surum hataliydi.. x6 da ilk surumlerde kasa acikligi neden vardi... eger senin aklina firma kalitesi diyince 3310 falan geliyosa yada metal kasa ozaman yapacak bisi yok... telefonla insaata falan girer civi cakarsin... madem ic malzemesi kaliteli. nokilarain neden hala 680. mhz islemcileri kullaniyor.. neden hala 256 mb ram kullaniyor... ha senin icin ic malzeme kalitesi bataryanin altindaki made in finland sa. baska...

Kasa açıklıgı ile kalite aynı sey degil arkadasım önce onu ögren.
Tartısma yapmaktan bile bi habersin.C7 olsun N8 sorunları yazılımsaldı.
Malzeme kaliteli diyorum sen bana 680 mhz islemciden ramden bahsediyosun.
Evet malzeme kalitesi batarya altındaki üretici kısmı.
O saydıgın telefonlar satıs rekoru kırdı buarada.
X6'nın olagan üstü şık tasarımını oturtabilmek için böyle bir sorun olustu ve o da azure ile çözüldü.

Tasarımdan az çok anlıyosan x6'yı bi kenar köse incele.Aynı sekilde digerlerini...
 


baranselona

baranselona

Üye
Kasa açıklıgı ile kalite aynı sey degil arkadasım önce onu ögren.Tartısma yapmaktan bile bi habersin.C7 olsun N8 sorunları yazılımsaldı.Malzeme kaliteli diyorum sen bana 680 mhz islemciden ramden bahsediyosun.Evet malzeme kalitesi batarya altındaki üretici kısmı.O saydıgın telefonlar satıs rekoru kırdı buarada.X6'nın olagan üstü şık tasarımını oturtabilmek için böyle bir sorun olustu ve o da azure ile çözüldü.Tasarımdan az çok anlıyosan x6'yı bi kenar köse incele.Aynı sekilde digerlerini...
nasil kaliteyle kasa acikligi ayni sey degil guldurme beni ya... kalitesiz iscilik+kalitesiz malzeme= kasa acikligi+ cabuk eskiyen tuslar-ice cöken ekran- hatali yazilim(hatali yzailimda kalitesizligin bi parcasidir ama konu bu degl) tasarimi oturtmak icin malzeme yi yanlis secmek ve yerlestirmekte kalitesizliktir... ne yani yanimdaki. x6. sence!! guzel diye herkesce guzel mi kabul edilecek.. tamam guzel tasarimi. ama sadece guzel... fazlasi degil ayrica arka kapagida sorunlu ee kazik mi yedik o senin dedigin kaliteli saglam firma tarafindan.. ee madem cok kaliteli firma ilk cikardigi telefonlari alinmayacak mi ozaman... ee guvenemeyeceksem neye gore kaliteli oluyor... ha tabi sizin icin hicbisey onemli degil bataryanin altindaki finland dogru ya neyse nasil olsa yazdiklarim size bisey ifade etmiyecek olsun hic olmazsa bilmeyenler belki fikir sahibi olur.....
 
Gökhan_F9

Gökhan_F9

Üye
nasil kaliteyle kasa acikligi ayni sey degil guldurme beni ya... kalitesiz iscilik+kalitesiz malzeme= kasa acikligi+ cabuk eskiyen tuslar-ice cöken ekran- hatali yazilim(hatali yzailimda kalitesizligin bi parcasidir ama konu bu degl) tasarimi oturtmak icin malzeme yi yanlis secmek ve yerlestirmekte kalitesizliktir... ne yani yanimdaki. x6. sence!! guzel diye herkesce guzel mi kabul edilecek.. tamam guzel tasarimi. ama sadece guzel... fazlasi degil ayrica arka kapagida sorunlu ee kazik mi yedik o senin dedigin kaliteli saglam firma tarafindan.. ee madem cok kaliteli firma ilk cikardigi telefonlari alinmayacak mi ozaman... ee guvenemeyeceksem neye gore kaliteli oluyor... ha tabi sizin icin hicbisey onemli degil bataryanin altindaki finland dogru ya neyse nasil olsa yazdiklarim size bisey ifade etmiyecek olsun hic olmazsa bilmeyenler belki fikir sahibi olur.....

X6'nın dıs tasarımını tamamen çizilmez ve esnek malzemeden üretilmis aynı sekilde ekranı da çizilmez.Telefonun dıs kaplamaları %100 geri dönüstürülebilir ve tamamı %85 geri dönüstürülebilir durumda.Elindeki makinenin bu degerleri açıklandı mı peki ??
Bu degerler zaten sana kaliteyi gösterir daha da konusmazsın sanırım.Apple'ın tabletlerinde ve iphone 4'te bile yok bu degerler.
X6'nın arka kapak sorunu dislerin tam oturmamasından kaynaklıydı yanlıs veya kalitesiz malzemeyle falan degil.
Buna benzer sorunlar 5800'da da vardı.Tabiki ekranın üstüne oturursan ekran çöker.Tuslara adam gibi basmazsan tus'da göçer.
İnsan azmanlarının yaptıgı seyi firmaya baglamak ne kadar dogru.

 
onurgunay35

onurgunay35

Üye
X6'nın dıs tasarımını tamamen çizilmez ve esnek malzemeden üretilmis aynı sekilde ekranı da çizilmez.Telefonun dıs kaplamaları %100 geri dönüstürülebilir ve tamamı %85 geri dönüstürülebilir durumda.Elindeki makinenin bu degerleri açıklandı mı peki ??
Bu degerler zaten sana kaliteyi gösterir daha da konusmazsın sanırım.Apple'ın tabletlerinde ve iphone 4'te bile yok bu degerler.
X6'nın arka kapak sorunu dislerin tam oturmamasından kaynaklıydı yanlıs veya kalitesiz malzemeyle falan degil.
Buna benzer sorunlar 5800'da da vardı.Tabiki ekranın üstüne oturursan ekran çöker.Tuslara adam gibi basmazsan tus'da göçer.
İnsan azmanlarının yaptıgı seyi firmaya baglamak ne kadar dogru.


Telefonun dış malzemesi %1000 geri dönüştürülse bile eline ne gecicek anlayamadım telefon bozulunca nokia geri dönüşüm kutusuna falan mı atacağız ?
 
Gökhan_F9

Gökhan_F9

Üye
Telefonun dış malzemesi 00 geri dönüştürülse bile eline ne gecicek anlayamadım telefon bozulunca nokia geri dönüşüm kutusuna falan mı atacağız ?

Çevre düsmanı çocuklar sizi bari okulunuzda çevre kulubüne girip ögrenin bu isleri.
Malzemenin geri dönüstürülebilme oranı onun malzeme kalitesini belirler topragın altında imha edilme tarihini vs.
Malum ülke malları bu konuda çok kötü bir üne sahip ve bu telefonun aynı tarz ürün oldugunu düsünüyorum ama senin gibi düsünenler var tabi ne isime yarıycak diyenler.O zaman telefonu alacaklar ama yılların markasına laf atmayacaklar..
 
onurgunay35

onurgunay35

Üye
Çevre düsmanı çocuklar sizi bari okulunuzda çevre kulubüne girip ögrenin bu isleri.
Malzemenin geri dönüstürülebilme oranı onun malzeme kalitesini belirler topragın altında imha edilme tarihini vs.
Malum ülke malları bu konuda çok kötü bir üne sahip ve bu telefonun aynı tarz ürün oldugunu düsünüyorum ama senin gibi düsünenler var tabi ne isime yarıycak diyenler.O zaman telefonu alacaklar ama yılların markasına laf atmayacaklar..

Çocuklar ? Sen sanki çok düşünüyorsun demi x6 alayımda %100 geri dönüşsün falan dedin zaten alırken bunu nerdeyse kimse düşünmez.Ben gidipte nokiayı kötülemedim.Yorumlarımı bi incele ondan sonra.Boş muhabbet yapmaya gerek yok burda adam ideos x5 i aldı memnun kaldı alan memnun satan memnun.Tartışmaya gerek yok.
 
Gökhan_F9

Gökhan_F9

Üye
Çocuklar ? Sen sanki çok düşünüyorsun demi x6 alayımda 0 geri dönüşsün falan dedin zaten alırken bunu nerdeyse kimse düşünmez.Ben gidipte nokiayı kötülemedim.Yorumlarımı bi incele ondan sonra.Boş muhabbet yapmaya gerek yok burda adam ideos x5 i aldı memnun kaldı alan memnun satan memnun.Tartışmaya gerek yok.

Sen dedigimi anlamadın.Ben ne kadar çevreci oldugundan bahsetmiyorum.Bakanlarda olmayabilir tabi ama bu oranlar ile telefonun malzeme kalitesi dogru orantılı.Sözüm sana degil 2-3 mesaj önceki yazıları gör anlarsın.Bos muhabbet çevirdigimi de düsünmüyorum.
Nedense zaten hep ben oluyorum bos muhabbet çeviren.Neyse bosver sende yok böyle bir problem
:ehe
 
baranselona

baranselona

Üye
X6'nın dıs tasarımını tamamen çizilmez ve esnek malzemeden üretilmis aynı sekilde ekranı da çizilmez.Telefonun dıs kaplamaları %100 geri dönüstürülebilir ve tamamı %85 geri dönüstürülebilir durumda.Elindeki makinenin bu degerleri açıklandı mı peki ??Bu degerler zaten sana kaliteyi gösterir daha da konusmazsın sanırım.Apple'ın tabletlerinde ve iphone 4'te bile yok bu degerler.X6'nın arka kapak sorunu dislerin tam oturmamasından kaynaklıydı yanlıs veya kalitesiz malzemeyle falan degil.Buna benzer sorunlar 5800'da da vardı.Tabiki ekranın üstüne oturursan ekran çöker.Tuslara adam gibi basmazsan tus'da göçer.İnsan azmanlarının yaptıgı seyi firmaya baglamak ne kadar dogru.
:) yine guldurdun beni .... simdi bana cizikleri saydirma... telefon yanimda.. :) nokia x6 da gorilla glass mi kullanmista ekani cizilmez... soyle bi anahtarlikla parayla ayni cebine koyda göriyim ben senin cizilmez dedigin ekrani... ayrica nerdeyse herturlu plastik artik geri donusum yapilabiliyor... kendin demissin arka kapagin disleri oturmuyor diye ki bunu herkes goruyor.. eger disler oturmuyorsa ya malzeme dandiktir yada iscilik dandiktir... ki ikiside firmayla alakali... bide iphone la nokiayi karsilastirma bana... zaten iphone un sadece hava atma amacli oldugunu dusunen telefon cahilleri dolu piyasa onlarla ugrasip duruyorz zatn.... x6 cizilmez ekranmis... adamlar hatali telefon uretiyor. toplatiyor sen bana gelmis. insan azmani diyosun. 5800 daki kasa acikligi kullananlarin yuzunden mi?? x6 daki aciklik kullananlarin yuzunden mi?? yada telefonlarin yavas calismasi. eski nesil islemciler kullanilmasi yuzunden degilde kullananlarin agir programlar yuklemesi yuzunden degil mi?? aa dogru ya sen telefonu koklayip malzeme kalitesinide anlayabiliyodn dimi... iphone uda. nokiayida koklayip nokianin ustun oldugunu dusunmussundur... a tabi. bilgisayari toplayip monitoru ovuyoruz dimi biz....
 
onurgunay35

onurgunay35

Üye
Sen dedigimi anlamadın.Ben ne kadar çevreci oldugundan bahsetmiyorum.Bakanlarda olmayabilir tabi ama bu oranlar ile telefonun malzeme kalitesi dogru orantılı.Sözüm sana degil 2-3 mesaj önceki yazıları gör anlarsın.Bos muhabbet çevirdigimi de düsünmüyorum.
Nedense zaten hep ben oluyorum bos muhabbet çeviren.Neyse bosver sende yok böyle bir problem
:ehe

Problem olmayınca problem varmı yazacağım ? Sizin o saçma sapan karalamarınız yüzünden telefonu alacak olanlar soruyo haliyle benim cevabımda öyle bi problem yok oluyo başka ne diyecektim bay çok bilmiş ? Boş muhabbet yaptığın ap açık ortada zaten.Yarası olan gocunuyor...
 
Elektr0

Elektr0

Üye
ideos X5
 
  • Beğen
Tepkiler: nonamex
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt