Gökhan_F9
Üye
hocam bi toplama bilgisayarin monitorunu ovmekle. firma kalitelerini karsilastirmak ne alaka... madem nokia ic dis malzeme kalitesi konusunda. 1 NUMARA neden 5800 ilk ciktiginda hataliydi ve toplatildi.. n8 in ilk serisi neden hataliydi.. c7 de neden ilk surum hataliydi.. x6 da ilk surumlerde kasa acikligi neden vardi... eger senin aklina firma kalitesi diyince 3310 falan geliyosa yada metal kasa ozaman yapacak bisi yok... telefonla insaata falan girer civi cakarsin... madem ic malzemesi kaliteli. nokilarain neden hala 680. mhz islemcileri kullaniyor.. neden hala 256 mb ram kullaniyor... ha senin icin ic malzeme kalitesi bataryanin altindaki made in finland sa. baska...
Kasa açıklıgı ile kalite aynı sey degil arkadasım önce onu ögren.
Tartısma yapmaktan bile bi habersin.C7 olsun N8 sorunları yazılımsaldı.
Malzeme kaliteli diyorum sen bana 680 mhz islemciden ramden bahsediyosun.
Evet malzeme kalitesi batarya altındaki üretici kısmı.
O saydıgın telefonlar satıs rekoru kırdı buarada.
X6'nın olagan üstü şık tasarımını oturtabilmek için böyle bir sorun olustu ve o da azure ile çözüldü.
Tasarımdan az çok anlıyosan x6'yı bi kenar köse incele.Aynı sekilde digerlerini...

yine guldurdun beni .... simdi bana cizikleri saydirma... telefon yanimda.. 