yok yani müzik çalarken telefon kasıyor we yawaşlıyor .. birde telefonu usb modunda pc ye bağlayınca da dokunmatik kafayı yiyor bide kamera ya girince donmuyor çıkınca telefon 5 dk donuyor.. +msjlarda gülen surat falan yapmaya gelince yani simge değil ifade çok yawaş beklioz açsın die .. bu sorunlar bende mi oluyor sadece acaba ..