doctorrr
Üye
Ama kısıtlamaları beni öldürdü![]()
ne gibi?
Ama kısıtlamaları beni öldürdü![]()
ne gibi?
resim attığında önceki resimlerin siliniyor .kötüymüş itunes olayı ama oyun uygulama nın jailbreak diye bişeyle halledildiğini duymuştum![]()
itunes işkence ya arkadaş korsan mp3 atmaya korkuyor
ics ye bir turlu gecemedik gitti yaw

itunes işkence ya arkadaş korsan mp3 atmaya korkuyor

atıyorda sonradan itunese takınca korsan diye siliyor garip bir şey ya ve ipad 4 çıktımı![]()

neyse bende tek onu dinlerim artık
(JB yapana kadar)ipad 4 diye gördüm![]()

ics 4.0.4 te veya 4.0.5 sürümünde kalacak bence.çünkü 4.1 jelly bean geliyorİcs biraz daha gelisince gecmek daha mantikli geliyo bana.

ics 4.0.4 te veya 4.0.5 sürümünde kalacak bence.çünkü 4.1 jelly bean geliyor![]()
Sony'e gelecek mi bari 
sony'e gelir önemli olan sony'nin onu telefonlarına sunmasıOlur o da olurSony'e gelecek mi bari
![]()

sen artık ondanda portlarsın bişeyler galaxy s ine
ics 4.0.4 te veya 4.0.5 sürümünde kalacak bence.çünkü 4.1 jelly bean geliyor![]()

sony'e gelir önemli olan sony'nin onu telefonlarına sunması![]()

off
sen artık ondanda portlarsın bişeyler galaxy s ine![]()

