ICS 4.0.4'ı Artıları ve Eksileri

Sponsorlu Bağlantılar



doctorrr

doctorrr

Üye
kötüymüş itunes olayı ama oyun uygulama nın jailbreak diye bişeyle halledildiğini duymuştum :)
 
klongs

klongs

Üye
itunes işkence ya arkadaş korsan mp3 atmaya korkuyor
 
doctorrr

doctorrr

Üye
iphone u çöken tanıdıklarım var jailbreakten:good:
 
PriZm

PriZm

Üye
itunes işkence ya arkadaş korsan mp3 atmaya korkuyor


ne yani benim hafıza kartımda 1500 üzeri şarkı var.bunları itunes üzerinden aktaramıyormuyum? sadece 20 ~ şarkının Cd leri var.sadece onlarımı atabilirim yani :D

Ipod 4 32 Gb alacağım o yüzden soruyorum.
 
klongs

klongs

Üye
atıyorda sonradan itunese takınca korsan diye siliyor garip bir şey ya ve ipad 4 çıktımı :D
 
PriZm

PriZm

Üye
atıyorda sonradan itunese takınca korsan diye siliyor garip bir şey ya ve ipad 4 çıktımı :D

Ipod dedim ben :D

hmm gerçekten sinir bir durum.bende birtek Rihanna 'nın şarkıları orjinal:ehe neyse bende tek onu dinlerim artık :ehe(JB yapana kadar)
 
klongs

klongs

Üye
ipad 4 diye gördüm :D
 
  • Beğen
Tepkiler: ~N.A.W.Y~
Superfan

Superfan

Üye
Kamerada küçük takılmalar var..

Ama performans artmış.
 
navti

navti

Üye
İcs biraz daha gelisince gecmek daha mantikli geliyo bana.
 


Üst Alt