ICS 4.0.4'ı Artıları ve Eksileri

Sponsorlu Bağlantılar



doctorrr

doctorrr

Üye
mevzu mu var baba
 
Türe

Türe

Üye
Android bölümünde symbiancılara yer yok (!) :ehe
 
doctorrr

doctorrr

Üye
:zuhaha: ceketimi alır giderim bende usta
 
Türe

Türe

Üye
gitme :sarıl:
 
doctorrr

doctorrr

Üye
arkamdan biri ahmet kaya veya kazım koyuncu çalabilirmi :
 
Türe

Türe

Üye
dındın dın dı dıdnn :D
 
doctorrr

doctorrr

Üye
sağol ya :D
 
Türe

Türe

Üye
:kop2:
 
doctorrr

doctorrr

Üye
süleyman ben ölüyom :D
 
Türe

Türe

Üye
niye :D
 
doctorrr

doctorrr

Üye
ee çok dokunaklı bir parça seçmişiniz efenim :kop:
 
doctorrr

doctorrr

Üye
:hmmm
 
Türe

Türe

Üye


apple'da hata yok mu? apple kendisi hata.

Allah iyiliğini versin :kop2:

Apple olmasa Nokia hala tekeldi ve şu anki telefon piyasası bu durumda olmayacaktı ;) Dünyanın en değerli şirketi ve istese bütün telefon şirketlerini 10'larca kez satın alabilir ;)
 
doctorrr

doctorrr

Üye
çoğu firma ya patent ücreti ödüyor yada google gibi davalık piyasada köklerden biri apple :) ayrıca apple bir ülke olsaydı yıllık geliri türkiyeden fazla olurdu
 
Türe

Türe

Üye
adamların kasasında minimum 500 milyar dolar var şu anda.
 
doctorrr

doctorrr

Üye
adamlar işi stratejiyi biliyorlar aga nokia gibi baştansavma değil
 
Türe

Türe

Üye
Ama kısıtlamaları beni öldürdü :off:
 


Üst Alt