Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Apple olmasa Nokia hala tekeldi ve şu anki telefon piyasası bu durumda olmayacaktı Dünyanın en değerli şirketi ve istese bütün telefon şirketlerini 10'larca kez satın alabilir
doctorrr
Üye
çoğu firma ya patent ücreti ödüyor yada google gibi davalık piyasada köklerden biri apple ayrıca apple bir ülke olsaydı yıllık geliri türkiyeden fazla olurdu
Türe
Üye
adamların kasasında minimum 500 milyar dolar var şu anda.
doctorrr
Üye
adamlar işi stratejiyi biliyorlar aga nokia gibi baştansavma değil