byslmdq
Üye
ICS 4.0.4'ı Artıları ve Eksileri
Bir çok arkadaşımız soruyordu bende açmak istedim konuyu . Öncelikle şarj fark edilebilir derecede optimize edilmiş. Menü geçişlerinde bir kasma falan yaşamadım. Ekran daha net olmuş. Bildirim ışığı biraz sıkıntılı ama belli bir süre sonra sıkıntı geçti. Ram optimize edilmiş.
Yani özet geçersek Sony 4.0.3'deki hatalarını iyi telafi etmiş.
Yani özet geçersek Sony 4.0.3'deki hatalarını iyi telafi etmiş.





