ICS 4.0.4'ı Artıları ve Eksileri

Sponsorlu Bağlantılar

byslmdq

byslmdq

Üye
    Konu Sahibi
ICS 4.0.4'ı Artıları ve Eksileri
Bir çok arkadaşımız soruyordu bende açmak istedim konuyu . Öncelikle şarj fark edilebilir derecede optimize edilmiş. Menü geçişlerinde bir kasma falan yaşamadım. Ekran daha net olmuş. Bildirim ışığı biraz sıkıntılı ama belli bir süre sonra sıkıntı geçti. Ram optimize edilmiş.

Yani özet geçersek Sony 4.0.3'deki hatalarını iyi telafi etmiş. :oke:
 


doctorrr

doctorrr

Üye
iyiki bi ics niz geldi ha :hih: :D
 
  • Beğen
Tepkiler: ~N.A.W.Y~
doctorrr

doctorrr

Üye
Naapalım abi bi önceki sorunlu olunca tedirgin oluyo insan. :ehe
harbiden öncekinde sorunlar varmıydı ya neydi o gingerbread mıdı honeycomb muydu pek bilmiyorum ama :D onlarda sorun varsa ben bellemi camdan aşağı atarım :D
 
byslmdq

byslmdq

Üye
    Konu Sahibi
Önceki derken 4.0.3'den bahsediyorum aman abi atma telefonu :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: doctorrr
doctorrr

doctorrr

Üye
haa pardon olur tabi canım hatalar bi apple değil sonuçta google :o
 
byslmdq

byslmdq

Üye
    Konu Sahibi
Orası öyle . :)
 
  • Beğen
Tepkiler: doctorrr
doctorrr

doctorrr

Üye
ha kabul ediyosun yani :ehe
 
byslmdq

byslmdq

Üye
    Konu Sahibi
evet. :ehe
 
doctorrr

doctorrr

Üye
senin gibisi az bulunur usta :D
 
  • Beğen
Tepkiler: byslmdq
byslmdq

byslmdq

Üye
    Konu Sahibi
Gerçekler acıdır ustam . Üzgünüm Android. :D
 

sadikbircan

Üye
bi apple değil ama bi nokiada değil yani :) en azından çabuk çözüyor sorunu güncelleme için kıvrandırmıyor :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Cezzbedici3

mancukya

Üye
4 sürümü sonrasi giden 4.3 ve 4.4 sadece bazi sorunlari düzeltmek icin cikartilmis paketlerdir bazi tel modellerinde sinyal, ses ve batarya sorunu gibi olaylar yüzüne yapilan güncelleme paketidir sadece.
Ayni Ginger sürümlerinin 2.3 den basliyarak 2.3.6 kadar giderken oldugu gibi ya güvenlik yada bazi sorunlari düzeltmek icin yapilan yamalardir. Ayni windows update benzeri gibi.
 
  • Beğen
Tepkiler: Cezzbedici3
legolas29

legolas29

Üye
Bende yukledim ozellikle efekt ve yuz tanima super olmus gecisler harika...
 
byslmdq

byslmdq

Üye
    Konu Sahibi
dediğim gibi Sony hatalarını iyi telafi etmiş. :)
 
navti

navti

Üye
ics ye bir turlu gecemedik gitti yaw
 

yilan53

Üye
s2 ye ne zaman gelir acaba bu güncelleme
 

fthmzlm

Üye
Note icin 4.0.4 ics guncellemesi geldimi sarji emiyo bu 4.0.3 :)
 


Üst Alt