cortex47
Üye
atıyorda sonradan itunese takınca korsan diye siliyor garip bir şey ya ve ipad 4 çıktımı![]()
silmiyor yav? ben ipad'e istediğim kadar şarkı atıp dinlediğimi hatırlıyorum. o değil de jb yapmadan cihaz kullanılmıyor para vermek lazım uygulamalara, jb yapınca da kullanılmıyor, çünkü cihaz ölü gibi oluyor. her türlü kullanılmıyor yani.
- - - Eklendi - - -
Allah iyiliğini versin![]()
Apple olmasa Nokia hala tekeldi ve şu anki telefon piyasası bu durumda olmayacaktıDünyanın en değerli şirketi ve istese bütün telefon şirketlerini 10'larca kez satın alabilir
![]()
o zaman motorola olmasa şu anda cep telefonu olmazdı. dediğin de laf.
sinir etti beni 2.3.6 bile daha stabil çalışıyor 4.0.3'ten ! :S