ICS 4.0.4'ı Artıları ve Eksileri

Sponsorlu Bağlantılar

cortex47

cortex47

Üye
atıyorda sonradan itunese takınca korsan diye siliyor garip bir şey ya ve ipad 4 çıktımı :D

silmiyor yav? ben ipad'e istediğim kadar şarkı atıp dinlediğimi hatırlıyorum. o değil de jb yapmadan cihaz kullanılmıyor para vermek lazım uygulamalara, jb yapınca da kullanılmıyor, çünkü cihaz ölü gibi oluyor. her türlü kullanılmıyor yani.


- - - Eklendi - - -



Allah iyiliğini versin :kop2:

Apple olmasa Nokia hala tekeldi ve şu anki telefon piyasası bu durumda olmayacaktı ;) Dünyanın en değerli şirketi ve istese bütün telefon şirketlerini 10'larca kez satın alabilir ;)

o zaman motorola olmasa şu anda cep telefonu olmazdı. dediğin de laf.
 


serhot2001

Üye
ya bende 4.0.3 var ve çok lanet bişe :@ sinir etti beni 2.3.6 bile daha stabil çalışıyor 4.0.3'ten ! :S
 
Habercii4

Habercii4

Üye
wifi ile 4.0.3 guncelledim. sarj 2-3 gun giderken simdi 6-7 saat gidiyor. tamam biraz hizlanmis ama hic memnum degilim. sarjdayken asiri isiniyor. 4.04 u nasil guncellerim. yada 2.3.6 ya geri nasil donerim. galaxy note
 


Üst Alt