hayır o değilsen misin?
![]()
sen misin?
![]()

ben olsam (ihtimali yanından geçmez) isimimi vermediği için
teşekkür edermiyim ? ,![]()

bilmem bazı üyeler bazen öyle saf olabiliyolar![]()

bi de senin imzanı rüyamda gördüm yaw ,![]()

maxicepte gördün bnm imzamı öylemi gördün rüyanda yoksa hiç görmeden direk rüyada
[/quote]
neysee ilginç görmen ondan bahsediyorum
