Gerçek Konuşma - Co-Admin ve Üye (Nazy -vs- Üye)

Sponsorlu Bağlantılar

CryDaqqeR

CryDaqqeR

Üye
güzel olmuş :D:D:D:D:D:D:D:kop::kop:
 


Salihyet

Salihyet

Üye
:kop: Ali abi aşmışın yhaa :D
 
> çileke$ <

> çileke$ <

Üye
:kop:
 
Fatih[Sag0]HiphoP

Fatih[Sag0]HiphoP

Üye
:yuru:ehe:ehe
 
canturgay

canturgay

Üye
yok beee o değildir.:ehe uyarı puanı yok zatenn..
 
bora006

bora006

Üye
gülmeyi bırakabilirsem yorum yapacam :D:D:D
 
in_dream

in_dream

Üye
iremm

iremm

Üye
bi de senin imzanı rüyamda gördüm yaw ,:)[/quote]


maxicepte gördün bnm imzamı öylemi gördün rüyanda yoksa hiç görmeden direk rüyada
 
yasirarslan

yasirarslan

Üye
ben değilim
 
kurt bey

kurt bey

Üye
Süper ya, bende ilk önce furkan sandımdı ama soradan kararımı değiştirm, kim acaba bende merak ettim harbiden :D
 
ibrahimismail

ibrahimismail

Üye
:ehe:ehe
 
CanceR

CanceR

Üye
hehe :D bende vardı böle bi kaç tane :D şimdi yayınlamıyım ayıp olmasın :D
 
looney

looney

Üye
güzel sohpetmiş :D adminde de ii sabır varmış he anlaması için baya ugraşmiş :kop:
 


Üst Alt