General Mobile Discovery Kullanıcılar Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar



sinan-19

sinan-19

Üye
Bu android mağazadaki uygulamalar çok saçma izinler istiyor ya neden böyle ilgisiz alakasız izinler var anlamadım
 

zorrah

Üye
Telefon 3 4 gündür acayip kasmaya başladı sorun ne bulamadım
 
calypso16

calypso16

Üye
bu rom'lar arasında herşeyi tam bir şekilde çalışan hangisi var
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra
Buğra

Buğra

Admin
bu rom'lar arasında herşeyi tam bir şekilde çalışan hangisi var
hepsinde bazı ufak tefek hatalar mevcut.
kusursuza yakın bir rom olarak lewa rom var dün yeni sürümü geldi.
bir iki ufak hatası var onların fixi geldiğinde forumda paylaşacağım
 
Buğra

Buğra

Admin
Arkadaşlar henüz yeni ufak bir sayfa açtık. İsteyenler gelebilir :)



Yeni rom paylaştım: GM Discovery - Lewa os 5 v5
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: n000k ve Özkan Ç.
COJR3

COJR3

Üye
Arkadaşlar henüz yeni ufak bir sayfa açtık. İsteyenler gelebilir :)



Yeni rom paylaştım: GM Discovery - Lewa os 5 v5
Geldik. :)

Bende Symbian3'e elveda dedim ve şirketimin tahsis ettiği GM disco 4gb +16GB class10 hafiza kartı ile aranızdayım. Gayet başarılı bir telefon. Xperia Z alma planımı baya bir ertelemiş oldu :)Arkadaşlar. Telefonun hafızasında 2.25GB lik yerden herşeyi hafıza kartına taşımama rağmen en fazla 700MB boş kalıyor. Bu hafızayı arttırmanın ROOTSUZ bir yolu yordamı var mı? Kurulum dosyalarının telefon hafızasında çok yer tuttuğu söyleniyor. Bu cache'i nerden sileceğiz?
 
  • Beğen
Tepkiler: polat_karaduman, erdi_s, n000k ve 1 kişi daha
caglar b

caglar b

Üye
Ram konusunda sorun yaşayan arkadaşlar, telefonu rootlayıp greenify programını kullanın. Neredeyse iphone kadar stabil oluyor ve şarjı daha uzun gidiyor :)
 

zorrah

Üye
Arkadaşlarıma attigim mesajlar gitmemeye başladı nedeni ne olabilur
 
COJR3

COJR3

Üye
Arkadaşlar. Telefonun hafızasında 2.25GB lik yerden herşeyi hafıza kartına taşımama rağmen en fazla 700MB boş kalıyor. Bu hafızayı arttırmanın ROOTSUZ bir yolu yordamı var mı? Kurulum dosyalarının telefon hafızasında çok yer tuttuğu söyleniyor. Bu cache'i nerden sileceğiz?

Yokmu yardım edecek olan ?
 
calypso16

calypso16

Üye
Telefonun 4.90 GB olan sistem dosyalarına bakarak tek tek silebilirmiyim
 
kobejames

kobejames

Üye
TELPANİN ALLAH BELASİNİ... Daha sabah geldi telefonun icine s..mislar kapanma sorunuyla gonderdim simdide geçersiz IMEI hatasi veriyo tekrar gönderin diyolar bide. Sadece bataryaya baktik telefona dokunmadik diyo serefliler ...
 
  • Beğen
Tepkiler: polat_karaduman
polat_karaduman

polat_karaduman

Üye
Senin tele stock rom atmislar imeileri yuklemeye unutmuslar malesef
 
kobejames

kobejames

Üye
Neyse tesekkur ederim ben yarin tekrar gonderiyim servise
 


Üst Alt