n000k
Üye
Arkadaşlar Telefon Çok Güzel ya Amcamda Var Ama Onun Androidi Kaç 4.4 Mü Yoksa 4.2 Mi ?
4.2
Arkadaşlar Telefon Çok Güzel ya Amcamda Var Ama Onun Androidi Kaç 4.4 Mü Yoksa 4.2 Mi ?

hepsinde bazı ufak tefek hatalar mevcut.bu rom'lar arasında herşeyi tam bir şekilde çalışan hangisi var

Geldik.Arkadaşlar henüz yeni ufak bir sayfa açtık. İsteyenler gelebilir
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Yeni rom paylaştım: GM Discovery - Lewa os 5 v5

Arkadaşlar. Telefonun hafızasında 2.25GB lik yerden herşeyi hafıza kartına taşımama rağmen en fazla 700MB boş kalıyor. Bu hafızayı arttırmanın ROOTSUZ bir yolu yordamı var mı? Kurulum dosyalarının telefon hafızasında çok yer tuttuğu söyleniyor. Bu cache'i nerden sileceğiz?Arkadaşlar. Telefonun hafızasında 2.25GB lik yerden herşeyi hafıza kartına taşımama rağmen en fazla 700MB boş kalıyor. Bu hafızayı arttırmanın ROOTSUZ bir yolu yordamı var mı? Kurulum dosyalarının telefon hafızasında çok yer tuttuğu söyleniyor. Bu cache'i nerden sileceğiz?
Nasip duzeltebilirim tekrar mi gondericemSenin tele stock rom atmislar imeileri yuklemeye unutmuslar malesef
Nasip duzeltebilirim tekrar mi gondericem
