viranufuk
Üye
galaxy s2 cihazım geldi fransadan yardım
telim geldi telde cihaz açılırken fransız tel.şirketin logosu var
ana bant sürümü: ı9100xxkdj
kernel sürümü:2.6.35.7-xwkdd
şimdi bunu orjinal türkçe fw nasıl atıcaz bide cihazın içinde fransız uygulamalar var uygulamaları nasıl kaldırıcaz ve son soru cihaz açılırken sarı üçgen çıkıyor o bi sorun olurmu şimdiden teşekürler
ana bant sürümü: ı9100xxkdj
kernel sürümü:2.6.35.7-xwkdd
şimdi bunu orjinal türkçe fw nasıl atıcaz bide cihazın içinde fransız uygulamalar var uygulamaları nasıl kaldırıcaz ve son soru cihaz açılırken sarı üçgen çıkıyor o bi sorun olurmu şimdiden teşekürler


Sana tavsiyem öncelikle google'de S2 kullananlar,S2 kulübü vb.aramalar yap ve senin gibi S2 kullananların çok olduğu ve cihazlarıyla ilgili her türlü çözümlere ulaştıkları forumları takip et
