galaxy s2 cihazım geldi fransadan yardım

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
viranufuk

viranufuk

Üye
    Konu Sahibi
galaxy s2 cihazım geldi fransadan yardım
telim geldi telde cihaz açılırken fransız tel.şirketin logosu var

ana bant sürümü: ı9100xxkdj
kernel sürümü:2.6.35.7-xwkdd
şimdi bunu orjinal türkçe fw nasıl atıcaz bide cihazın içinde fransız uygulamalar var uygulamaları nasıl kaldırıcaz ve son soru cihaz açılırken sarı üçgen çıkıyor o bi sorun olurmu şimdiden teşekürler
 


OğuzcanAbi

Üye
kardeş sgs2 de tam bilmiyorum ama hayırlı olsun :oke:
 
nexpow

nexpow

Üye
cogu kişinin hayalindeki telefon hayrlı olsun darısı bize yurtdışından nekadara alabiliriz mesela norveç olabilir
 
fireman87

fireman87

Üye
Kies'ten yeni fw atarsın o bişey değilde, ne kadara getirttin iyiyse bizde getirtelim ?
 
viranufuk

viranufuk

Üye
    Konu Sahibi
Valla hocam ben 1150 ye getirdim yalniz o sorunlari nasil cozeriz simdiden tesekurler
 
nexpow

nexpow

Üye
dostum urfalımıssın urfada telefoncuları dolaş bu işlerden iyi anlayan birini bul ona yaptır bu işlerde yensin sana romda atsın en fazla 30 tl alır hiç bilgin yoksa ugraşmana degmez
 
viranufuk

viranufuk

Üye
    Konu Sahibi
Hocam öylede biraz bilgi iyidir bu uygulamalari nasil kaldiracaz
 
nexpow

nexpow

Üye
eger uygulama romda ise sanırım root yaparak kalkıyodu başka türlü olmuyo veya başka rom yüklicen
 
viranufuk

viranufuk

Üye
    Konu Sahibi
rootlu olup olmadığını nasıl anlıyıcaz
 
nexpow

nexpow

Üye
eger cihazına root yapmamışsan rotlu degildir bu program ile superoneclick root yapabilirsin
 
viranufuk

viranufuk

Üye
    Konu Sahibi
analdımda cihaz yurtdışından geldi rottlu olup olmadığını bilmiyorum and. den anlamadığım için anlamıyorum gelen cihazda fransız uygulamalar var nasıl kaldırıcaz onları
 
nexpow

nexpow

Üye
samsung kiesden telefon hafızasına erişebiliyomusun
 
viranufuk

viranufuk

Üye
    Konu Sahibi
kies açıyorum teli bağlıyorum telde kie modu diye bi şey görmedim sabahtandır arıyorum bulamadım o yüzden kiesten daha göremedim
 
nexpow

nexpow

Üye
son yazdıgını anlamadım :s
 
viranufuk

viranufuk

Üye
    Konu Sahibi
hocam teli kiese bağlamak istedim teli pc ye taktım kiesi açtım kies görmedi teli teli kies modunda bağlayın diye uyarı verdi bende sabahtandır arıyorum kies modu diye bi şey yok bulamdım
 
nexpow

nexpow

Üye
kies modunu bilmiyorum ilk defa duydum hata ayıklama modu falan var onu dene
 
viranufuk

viranufuk

Üye
    Konu Sahibi
deli olucam bi türlü kiese gözteremedim teli
 

berkcombil

Üye
Anlaşılan bu ilk Androidimiz:oke:Şunu söyleyeyim eğer Android konusunda bilgisizsen daha çok sorun yaşar,kafayı yersin:eheSana tavsiyem öncelikle google'de S2 kullananlar,S2 kulübü vb.aramalar yap ve senin gibi S2 kullananların çok olduğu ve cihazlarıyla ilgili her türlü çözümlere ulaştıkları forumları takip et:oke:maxicep'te de eminim çok kullanan vardır ama sağolsunlar hiçbiri grup açalım da paylaşım yapalım modunda değiller:ağlarım:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt