Öneri Facebook ile üyeliğe giriş(Facebook Login)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
avcitalip

avcitalip

Üye
    Konu Sahibi
Facebook ile üyeliğe giriş(Facebook Login)
Sitede aslında Facebook ile Oturum açma desteği olsa fena olmaz sanki ? üşeniyorum cidden :aman2:
 


asigsasi

asigsasi

Üye
olmaz maxicep üyeliği olmayanlar facebook şifresi ile girip her türlü içerik den faydalanacak yeri gelecek sitedeki düzeni bozacak lar hakaret edecekler olmaz en kısa ve net olarak ortada maxicep kalmaz :)
 
avcitalip

avcitalip

Üye
    Konu Sahibi
olmaz maxicep üyeliği olmayanlar facebook şifresi ile girip her türlü içerik den faydalanacak yeri gelecek sitedeki düzeni bozacak lar hakaret edecekler olmaz en kısa ve net olarak ortada maxicep kalmaz :)

Demek istediğim böyle değil ki,sistemin işleyişini bende tam olarak bilmiyorum ama şu şekilde olması lazım ;

şimdi ben [email protected] e postasıyla foruma kayıtlıyım facebook login yaptığımda [email protected] ile ilişkilendirilmiş forum hesabına giriş yapılacak.Üye olmayan adam ise giriş yapamayacak haliyle ve üye olacak yine aynı hesap ?

ve cep telefonu ile üyelik doğrulamayı da etkinleştirebilirsiniz,bazı büyük forumlarda var gayet güzel bir özellik.Forumda fake üye gezemiyor :)
 
Neisseria.Ps

Neisseria.Ps

Üye
Ben login işleriyle uğraşmıyorum maxicep outlook gmail facebook vs herşey direk açılıyor, yaşasın pörsinıl kompitr:cigara:
 
asigsasi

asigsasi

Üye
Demek istediğim böyle değil ki,sistemin işleyişini bende tam olarak bilmiyorum ama şu şekilde olması lazım ;

şimdi ben [email protected] e postasıyla foruma kayıtlıyım facebook login yaptığımda [email protected] ile ilişkilendirilmiş forum hesabına giriş yapılacak.Üye olmayan adam ise giriş yapamayacak haliyle ve üye olacak yine aynı hesap ?

ve cep telefonu ile üyelik doğrulamayı da etkinleştirebilirsiniz,bazı büyük forumlarda var gayet güzel bir özellik.Forumda fake üye gezemiyor :)

maşallah bilmediğiniz forum yok :) bi kullanıcı adı ve şifre gireceksin çok zor olmasa gerek :) üstelik parola ve şifre hatırlamayı da aktif tutarsın sürekli giriş yapmana da gerek kalmaz :) sen olayı kolaylaştırma yerine daha da zorlaştırdın :)
 
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
Yapılma imkanı var ama hoş olmaz diye düşünüyorum.
 
avcitalip

avcitalip

Üye
    Konu Sahibi
Ben login işleriyle uğraşmıyorum maxicep outlook gmail facebook vs herşey direk açılıyor, yaşasın pörsinıl kompitr:cigara:

İyi güzel demişsin ama benim perşınıl kompitırım yok kısa bir süre boyunca da olmayacak
maşallah bilmediğiniz forum yok :) bi kullanıcı adı ve şifre gireceksin çok zor olmasa gerek :) üstelik parola ve şifre hatırlamayı da aktif tutarsın sürekli giriş yapmana da gerek kalmaz :) sen olayı kolaylaştırma yerine daha da zorlaştırdın :)

Evet evet gelişmiş forumların hepsine üyeyim ve bu durumdan memnunum aradıgınız bır cevaba daha cabuk erısebılıyorsunuz tavsıye ederım :) üstte yazdığım cevapta dediğim gibi kendi bilgisayarım yok her girişimde mecburen tekrar tekrar giriyorum dediğim sistemi webmaster arkadaşa söylesek pek bir zamanını almaz ve sadece ben degil herkes acısından guzel olur.guvensız demeyın gıttıgıdıyor bıle bu sıstemı kullanıyor.

Hatta twitter login de konulsa daha guzel olur,ne dedigimi anladınız mı bilmiyorum ama her zaman her şeyi kendi açınızdan değerlendirmeniz dogru olmaz!
Yapılma imkanı var ama hoş olmaz diye düşünüyorum.
Yapılma imkanı var ama hoş olmaz diye düşünüyorum.
Yapılma imkanı var ama hoş olmaz diye düşünüyorum.

3.köprüye karşı çıkanlar gibisiniz,facebook ve twitter login yapılsın ama siz kullanmayın lütfen olur mu ? Güzel olmayacak yönü ne acaba onu merak ettim doğrusu...
 
asigsasi

asigsasi

Üye
İyi güzel demişsin ama benim perşınıl kompitırım yok kısa bir süre boyunca da olmayacak

Evet evet gelişmiş forumların hepsine üyeyim ve bu durumdan memnunum aradıgınız bır cevaba daha cabuk erısebılıyorsunuz tavsıye ederım :) üstte yazdığım cevapta dediğim gibi kendi bilgisayarım yok her girişimde mecburen tekrar tekrar giriyorum dediğim sistemi webmaster arkadaşa söylesek pek bir zamanını almaz ve sadece ben degil herkes acısından guzel olur.guvensız demeyın gıttıgıdıyor bıle bu sıstemı kullanıyor.

Hatta twitter login de konulsa daha guzel olur,ne dedigimi anladınız mı bilmiyorum ama her zaman her şeyi kendi açınızdan değerlendirmeniz dogru olmaz!
güzel kardeşim bende sürekli telefon üzerinden bağlanıyorum ancak çıkış yapmadığım için şifre girmek ile uğraşmıyorum telefonda ön belleğe şifreyi kaydediyor senin bu isteğin olduğu zaman burası forumluktan çıkar sen iyi niyetli olabilirsin ancak bu durumu su istimal edecek birçok kişi ortaya çıkacaktır ben sıcak bakmıyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: Serhan
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
İyi güzel demişsin ama benim perşınıl kompitırım yok kısa bir süre boyunca da olmayacak

Evet evet gelişmiş forumların hepsine üyeyim ve bu durumdan memnunum aradıgınız bır cevaba daha cabuk erısebılıyorsunuz tavsıye ederım :) üstte yazdığım cevapta dediğim gibi kendi bilgisayarım yok her girişimde mecburen tekrar tekrar giriyorum dediğim sistemi webmaster arkadaşa söylesek pek bir zamanını almaz ve sadece ben degil herkes acısından guzel olur.guvensız demeyın gıttıgıdıyor bıle bu sıstemı kullanıyor.

Hatta twitter login de konulsa daha guzel olur,ne dedigimi anladınız mı bilmiyorum ama her zaman her şeyi kendi açınızdan değerlendirmeniz dogru olmaz!



3.köprüye karşı çıkanlar gibisiniz,facebook ve twitter login yapılsın ama siz kullanmayın lütfen olur mu ? Güzel olmayacak yönü ne acaba onu merak ettim doğrusu...
Olsa bile kullanmam merak etme. :D
Olumsuz yanları İsa abi açıklamış.
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi
SHS

SHS

Üye
Sürekli bağlı kal tikini işaretle giriş yapmana gerek yok
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi
avcitalip

avcitalip

Üye
    Konu Sahibi
güzel kardeşim bende sürekli telefon üzerinden bağlanıyorum ancak çıkış yapmadığım için şifre girmek ile uğraşmıyorum telefonda ön belleğe şifreyi kaydediyor senin bu isteğin olduğu zaman burası forumluktan çıkar sen iyi niyetli olabilirsin ancak bu durumu su istimal edecek birçok kişi ortaya çıkacaktır ben sıcak bakmıyorum

İsa kardeşim sen benim demek istediğimi anlamadın galiba bak tekrar yazıyorum,facebook login senin sandığın gibi adamın facebook hesabı ile sisteme giriş yapması değil yani öyle ama senin sandığın gibi değil.Şimdi ben bu foruma üyeyim değil mi ? ama X kişisi var foruma üye değil X kişisi bastığı zaman o buttona o kayıt sayfasına yönlendirilecek ben bastığımda ise facebook'um açık ise benim hesabıma giriş yapılacak bu durumdan ne gibi bir suistimal çıkar ki? Bak reklam olarak algılamazsan sana 2 örnek vereyim(dahası da var biliyorsunuzdur) ;




Ben telefondan foruma girmeyi hiç sevmem hatta nefret ederim,hatta mobil cihazlardan internete girmeyi bile sevmiyorum mecburiyetten giriyorum,doğru telefonda da 1 kere giriş yapmak yetiyor o konuda bir şey diyemem ama bilgisayara geçince(Kendi bilgisayarım değil) Gizli sekme açarak girmek zorunda kalıyorum ve her seferinde giriş yapmak zorunda kalıyorum,kendi bilgisayarım olsa yine benden yana sıkıntı olmayacak ama düşünüyorum da forumda bir sürü benim durumumda üye vardır haksız mıyım ?
Olsa bile kullanmam merak etme. :D
Olumsuz yanları İsa abi açıklamış.

Aman aman kullanma sen :D
Olsa bile kullanmam merak etme. :D
Olumsuz yanları İsa abi açıklamış.

Aman aman kullanma sen :D
Olsa bile kullanmam merak etme. :D
Olumsuz yanları İsa abi açıklamış.

Aman aman kullanma sen :D
Sürekli bağlı kal tikini işaretle giriş yapmana gerek yok

Kendi cihazı olmayanları da düşünseniz ?
 
Yönetici tarafından düzenlendi:
asigsasi

asigsasi

Üye
@Admin arkadaşlar olumlu yada olumsuz gerekli cevabı verecektir.
 
  • Beğen
Tepkiler: avcitalip
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Üyelerimiz kendi hesabı ile giriş yapmaları daha mantıklı şahsi görüşüm.Değerlendirme yapılabilr ancak :oke: isteğe bağlı olursa da sıkıntı çıkabilir, böyle bildiğim bir konu gündem de yok olursa haber veririz.:)
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: Serhan ve asigsasi
Serhan

Serhan

Üye
Ben şifreyi hatırla diyorum her sitede oturum açmana gerek yok :D
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi
avcitalip

avcitalip

Üye
    Konu Sahibi
Ben şifreyi hatırla diyorum her sitede oturum açmana gerek yok :D

birşey diyeceğim hepinize hakaret olacak :off:

mesajlarımı tamamen okumuyor musunuz güzel kardeşim ?:vur
Üyelerimiz kendi hesabı ile giriş yapmaları daha mantıklı şahsi görüşüm.Değerlendirme yapılabilr ancak :oke: isteğe bağlı olursa da sıkıntı çıkabilir, böyle bildiğim bir konu gündem de yok olursa haber veririz.:)

Mantığını bir anlayabilsem,niye sıkıntı olsun ki ? neyse bu bir öneriydi siz bilirsiniz...
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Talip kardeşim her öneri değerlendirme aşaması geçirir bunda bu kadar abartılacak bişey göremiyorum uygun olduğu zaman gerekli talebi görürse değerlendirilir.
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi, avcitalip ve Serhan
avcitalip

avcitalip

Üye
    Konu Sahibi
Talip kardeşim her öneri değerlendirme aşaması geçirir bunda bu kadar abartılacak bişey göremiyorum uygun olduğu zaman gerekli talebi görürse değerlendirilir.

hayır ben senin demek istediğini anlıyorum da arkadaşlar çok gereksiz,kötü olur falan diyor bunun nedenini anlayamıyorum neden böyle bir şey diyorlar ? kötü olur diyorlar tamam ama neden kötü olur ? gereksiz diyorlar ama niye gereksiz olur?(kendini düşünenler)
 
Serhan

Serhan

Üye
Bikere, foruma uye olmayanlar kafasına göre girerler ve başka forumlara benzeriz düzen olmaz .. , senden başka isteyen yok sanırım tek kişinin isteği ile hem forum düzeni bozulur hemde 2 milyon uyenin tek kişiye göre forum düzeni değişemez
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: -Empat- ve asigsasi
Neisseria.Ps

Neisseria.Ps

Üye
Burası forum sitesi bedava paylaşım yeri değil, kafasına göre girip çıkan insanlarla uğraşılmaz ki.
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi ve Serhan
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt