olmaz maxicep üyeliği olmayanlar facebook şifresi ile girip her türlü içerik den faydalanacak yeri gelecek sitedeki düzeni bozacak lar hakaret edecekler olmaz en kısa ve net olarak ortada maxicep kalmaz![]()

Demek istediğim böyle değil ki,sistemin işleyişini bende tam olarak bilmiyorum ama şu şekilde olması lazım ;
şimdi ben [email protected] e postasıyla foruma kayıtlıyım facebook login yaptığımda [email protected] ile ilişkilendirilmiş forum hesabına giriş yapılacak.Üye olmayan adam ise giriş yapamayacak haliyle ve üye olacak yine aynı hesap ?
ve cep telefonu ile üyelik doğrulamayı da etkinleştirebilirsiniz,bazı büyük forumlarda var gayet güzel bir özellik.Forumda fake üye gezemiyor![]()
bi kullanıcı adı ve şifre gireceksin çok zor olmasa gerek
üstelik parola ve şifre hatırlamayı da aktif tutarsın sürekli giriş yapmana da gerek kalmaz
sen olayı kolaylaştırma yerine daha da zorlaştırdın 
Ben login işleriyle uğraşmıyorum maxicep outlook gmail facebook vs herşey direk açılıyor, yaşasın pörsinıl kompitr![]()
maşallah bilmediğiniz forum yokbi kullanıcı adı ve şifre gireceksin çok zor olmasa gerek
üstelik parola ve şifre hatırlamayı da aktif tutarsın sürekli giriş yapmana da gerek kalmaz
sen olayı kolaylaştırma yerine daha da zorlaştırdın
![]()
üstte yazdığım cevapta dediğim gibi kendi bilgisayarım yok her girişimde mecburen tekrar tekrar giriyorum dediğim sistemi webmaster arkadaşa söylesek pek bir zamanını almaz ve sadece ben degil herkes acısından guzel olur.guvensız demeyın gıttıgıdıyor bıle bu sıstemı kullanıyor.Yapılma imkanı var ama hoş olmaz diye düşünüyorum.
Yapılma imkanı var ama hoş olmaz diye düşünüyorum.
Yapılma imkanı var ama hoş olmaz diye düşünüyorum.
güzel kardeşim bende sürekli telefon üzerinden bağlanıyorum ancak çıkış yapmadığım için şifre girmek ile uğraşmıyorum telefonda ön belleğe şifreyi kaydediyor senin bu isteğin olduğu zaman burası forumluktan çıkar sen iyi niyetli olabilirsin ancak bu durumu su istimal edecek birçok kişi ortaya çıkacaktır ben sıcak bakmıyorumİyi güzel demişsin ama benim perşınıl kompitırım yok kısa bir süre boyunca da olmayacak
Evet evet gelişmiş forumların hepsine üyeyim ve bu durumdan memnunum aradıgınız bır cevaba daha cabuk erısebılıyorsunuz tavsıye ederımüstte yazdığım cevapta dediğim gibi kendi bilgisayarım yok her girişimde mecburen tekrar tekrar giriyorum dediğim sistemi webmaster arkadaşa söylesek pek bir zamanını almaz ve sadece ben degil herkes acısından guzel olur.guvensız demeyın gıttıgıdıyor bıle bu sıstemı kullanıyor.
Hatta twitter login de konulsa daha guzel olur,ne dedigimi anladınız mı bilmiyorum ama her zaman her şeyi kendi açınızdan değerlendirmeniz dogru olmaz!
Olsa bile kullanmam merak etme.İyi güzel demişsin ama benim perşınıl kompitırım yok kısa bir süre boyunca da olmayacak
Evet evet gelişmiş forumların hepsine üyeyim ve bu durumdan memnunum aradıgınız bır cevaba daha cabuk erısebılıyorsunuz tavsıye ederımüstte yazdığım cevapta dediğim gibi kendi bilgisayarım yok her girişimde mecburen tekrar tekrar giriyorum dediğim sistemi webmaster arkadaşa söylesek pek bir zamanını almaz ve sadece ben degil herkes acısından guzel olur.guvensız demeyın gıttıgıdıyor bıle bu sıstemı kullanıyor.
Hatta twitter login de konulsa daha guzel olur,ne dedigimi anladınız mı bilmiyorum ama her zaman her şeyi kendi açınızdan değerlendirmeniz dogru olmaz!
3.köprüye karşı çıkanlar gibisiniz,facebook ve twitter login yapılsın ama siz kullanmayın lütfen olur mu ? Güzel olmayacak yönü ne acaba onu merak ettim doğrusu...

güzel kardeşim bende sürekli telefon üzerinden bağlanıyorum ancak çıkış yapmadığım için şifre girmek ile uğraşmıyorum telefonda ön belleğe şifreyi kaydediyor senin bu isteğin olduğu zaman burası forumluktan çıkar sen iyi niyetli olabilirsin ancak bu durumu su istimal edecek birçok kişi ortaya çıkacaktır ben sıcak bakmıyorum
Olsa bile kullanmam merak etme.
Olumsuz yanları İsa abi açıklamış.
Olsa bile kullanmam merak etme.
Olumsuz yanları İsa abi açıklamış.
Olsa bile kullanmam merak etme.
Olumsuz yanları İsa abi açıklamış.
Sürekli bağlı kal tikini işaretle giriş yapmana gerek yok
@Admin arkadaşlar olumlu yada olumsuz gerekli cevabı verecektir.

Ben şifreyi hatırla diyorum her sitede oturum açmana gerek yok![]()

Üyelerimiz kendi hesabı ile giriş yapmaları daha mantıklı şahsi görüşüm.Değerlendirme yapılabilr ancakisteğe bağlı olursa da sıkıntı çıkabilir, böyle bildiğim bir konu gündem de yok olursa haber veririz.
![]()
Talip kardeşim her öneri değerlendirme aşaması geçirir bunda bu kadar abartılacak bişey göremiyorum uygun olduğu zaman gerekli talebi görürse değerlendirilir.
