asigsasi
Üye
burada kendini düşünen sensin kardeşim bu durumu bu kadar uzatmanın anlamı nedir. bana veya bize göre uygun değil ancakhayır ben senin demek istediğini anlıyorum da arkadaşlar çok gereksiz,kötü olur falan diyor bunun nedenini anlayamıyorum neden böyle bir şey diyorlar ? kötü olur diyorlar tamam ama neden kötü olur ? gereksiz diyorlar ama niye gereksiz olur?(kendini düşünenler)
Said abi not olarak kaydedildi diye belirtmiş hala ne istiyorsun
sana göre herşey kolaysa kendin bir site kur istediğin gibi düzenle

