Öneri Facebook ile üyeliğe giriş(Facebook Login)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
asigsasi

asigsasi

Üye
hayır ben senin demek istediğini anlıyorum da arkadaşlar çok gereksiz,kötü olur falan diyor bunun nedenini anlayamıyorum neden böyle bir şey diyorlar ? kötü olur diyorlar tamam ama neden kötü olur ? gereksiz diyorlar ama niye gereksiz olur?(kendini düşünenler)
burada kendini düşünen sensin kardeşim bu durumu bu kadar uzatmanın anlamı nedir. bana veya bize göre uygun değil ancak
Said abi not olarak kaydedildi diye belirtmiş hala ne istiyorsun
sana göre herşey kolaysa kendin bir site kur istediğin gibi düzenle
 
  • Beğen
Tepkiler: Serhan
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Tamam tartışmaya gerek yok.ilgine teşekkür ederiz Talip kardeşim :locked2:
 
  • Beğen
Tepkiler: Serhan
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt